Suzy Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #4621 Skrevet 28. juli 2010 Flatseng hos mamma blir sikkert greit, du kan jo ta det som en liten ferie! Ferie? Fra senga?
Supramundane Skrevet 28. juli 2010 #4622 Skrevet 28. juli 2010 Neeei, altså.. fra da jeg var liten husker jeg at vi dro rundt på familieferie her og der, og lå ofte på flatseng hos slektninger. Når jeg tenker flatseng så var det alltid gøy og 'noe annet' enn hjemme.
Suzy Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #4623 Skrevet 28. juli 2010 Neeei, altså.. fra da jeg var liten husker jeg at vi dro rundt på familieferie her og der, og lå ofte på flatseng hos slektninger. Når jeg tenker flatseng så var det alltid gøy og 'noe annet' enn hjemme. Aha! Ja, hadde jeg hatt fri hadde det nok fungert omtrent som det - jeg blir litt stresset av at jeg jobber fullt hele tiden (inkludert helga) i tillegg og at jeg ikke har lyst til å være veldig til bry, men bortsett fra det kommer det helt sikkert til å gå helt fint. Mamma er den personen jeg kommer best overens med i hele verden, så det blir nok helt fint.
Supramundane Skrevet 28. juli 2010 #4624 Skrevet 28. juli 2010 Jeg skjønner at det ikke blir helt det samme ja. Hadde du hatt fri kunne dere skravlet hele natten!
Sauen Shaun Skrevet 28. juli 2010 #4625 Skrevet 28. juli 2010 Det blir nok bra. Mye handler jo om hva man er innstilt på.
Suzy Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #4626 Skrevet 28. juli 2010 Jeg skjønner at det ikke blir helt det samme ja. Hadde du hatt fri kunne dere skravlet hele natten! Nja - nå har jeg med attenåringen og hun har sannsynligvis kjæresten sin der noe av tiden også.. så vet ikke helt hvor aktuelt det hadde vært Men det blir vel hakket mer folk og ståk enn noen av oss er vant til for tiden. Og med innstilling går alt
Suzy Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #4627 Skrevet 28. juli 2010 Å hurra altså!! Nå meldte venninna mi meg og sa at i dag kan hun hente klesskapet jeg har gitt henne, men som har måtte stå hos meg så lenge fordi hun ikke har hatt tilhenger og flyttehjelp osv. Men i dag har hun og kan hente og det betyr at jeg blir kvitt et ekstra møbel og kan flytte på en kommode og få ferdig enda mer - juhu!! Det blir som å flytte inn i et nytt hus når vi flytter inn igjen etter utleien. Veldig moro Handlelista i dag: Gulost Skinke Brød Kontaktlinser Oppbevaringsposer til dyne Reiseseng Dyne Skjøteledning med kontakter
Suzy Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #4630 Skrevet 29. juli 2010 Jeg syntes selv den lista var litt snasen God morgen! På plass - sliten alt før klokka har blitt ni, men nå er snart alt stresset over. I allefall hjemme. I går sto jeg på som en propell og fikk malt ferdig vegg, klartgjort soverom nummer to, flyttet fryseren inn på kottet, ryddet opp rundt utsiden av kjellervinduet der pappa har støpt lyskasse (altså plukket vekk materialer, stein, ugress og spadd igjen et hull), vasket to maskiner og hatt sykkeltime. Var helt ferdig til kvelds og kjenner det i kroppen fortsatt. Nå er det en skikkelig runde med støvsuger og vaskefille igjen, og noen maskiner med vasketøy, så må alt sengetøy tas av og håndklær. tas ned i morgen tidlig og dermed er det klart. Rent bortsett fra at jeg må pakke klær for ei uke Phu... Vi skal leie ut fra og med i morgen til og med søndag 8. faktisk. Herre.. det blir travelt på jobb fremover også ser jeg Må ha mye
Suzy Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #4631 Skrevet 29. juli 2010 Og nå kom jeg plutselig på at jeg drømte at en tidligere kjæreste av meg var død i natt. Dvs, jeg fikk greie på at han hadde dødd også fikk jeg vite at begravelsen hadde vært dagen før og jeg ble så lei meg for at jeg ikke fikk blitt med... Hjelp som jeg drømmer om nettene altså...
Suzy Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #4633 Skrevet 29. juli 2010 Usj! For en ekkel drøm. *grøsser* Den føyer seg inn i rekken for å si det sånn - drømte at kjæresten min gjorde det slutt med meg natt til søndag og et par netter før det så drømte jeg at jeg var på besøk hos en tidligere "venn" av meg (sammen med dattera, no less) og mens vi var der kom kona hans uventet hjem og laget et fryktelig leven og var helt rasende fordi jeg var der (dette er med bakgrunn i realiteter) - begge deler ekstremt ubehagelige drømmer
Supramundane Skrevet 29. juli 2010 #4634 Skrevet 29. juli 2010 Herlighet, for noen ekle drømmer! Jeg er også en drømmer, sånn. Drømmer om ting som har utgangspunkt i virkeligheten, bare langt drøyere. Har ofte mareritt om at jeg er utro med mannen, med eksen min. Våkner og har puls og helt panikkslagen.
Suzy Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #4635 Skrevet 30. juli 2010 Ingen ekle drømmer i natt. Faktisk ingen drømmer jeg husker i det hele tatt. Våknet med dundrende hodepine og kjenner dette kan bli en relativt lang dag... Håper å komme meg tidlig fra jobben så jeg får ryddet meg ut av huset i tide. Har gitt datteren i oppgave å vaske badet i dag, men det er greit å komme seg hjem tidsnok til å redde inn det som eventuelt ikke er gjort Jeg skal være veldig fornøyd når jeg har levert nøkkelen i dag kjenner jeg.... Nå er jeg sliten. Men aller først er det jobb. Og så lurer jeg på om jeg har en Ibux noe sted.
MarianneE Skrevet 30. juli 2010 #4636 Skrevet 30. juli 2010 Man drømmer veldig om natta når man er gravid. Er du sikker på at ikke.....
Suzy Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #4637 Skrevet 30. juli 2010 Man drømmer veldig om natta når man er gravid. Er du sikker på at ikke..... I så fall har jeg vært periodevis gravis i årevis *tørt*
Sauen Shaun Skrevet 30. juli 2010 #4638 Skrevet 30. juli 2010 Med det stressnivået du har hatt denne uka, er det ikke rart du har vondt i hodet.
Roadrunner Skrevet 30. juli 2010 #4639 Skrevet 30. juli 2010 Fredag!! Håper dere får fullført klargjøringen av huset, og at dere får en finfin helg. Her er det totalkollaps etter familiebesøk, med en 3 åring som våkner altfor tidlig Soooove...
Supramundane Skrevet 30. juli 2010 #4640 Skrevet 30. juli 2010 Ufff.. Håper hodepinen gir seg fort, det er pyton!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå