Luna_82 Skrevet 19. august 2008 #1 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Må vel kanskje prøve meg her inne jeg også. Forlovet oss 15.07 i sommer på min bursdag etter et veldig uventet frieri fra min side. Var på Tusenfryd og vi satt i Spaceshoten og skulle akkurat til å bli skutt opp da Brumbrum kom fram med ringen og stilte det STORE spørsmålet!!! Jeg husker ingenting av utsikten, og min kjære gikk ned på kne og spurte på nytt da vi kom ned. Sa selvfølgelig JAAA!!!! :rødme: Så nå må det vel planlegges litt... Vi har ikke satt noen dato enda, men er enig om at det skal bli i 2010. Litt av det som må ordnes: Dato, selvfølgelig. Tror vi skal ta det rett før sommerferien så vi får en ordentlig bryllupsreise. Kirke, må bli enig om hvilken kirke vi skal ha sermonien i. Selskapslokale, en del å velge mellom. Fargetema, alt må jo matche... Brudekjole, utrulig mye fint å velge mellom... Og sikkert mye mer... Endret 21. september 2008 av Luna_82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 19. august 2008 #2 Del Skrevet 19. august 2008 Gratulerer med forestående bryllup Det er kjempegøy å planlegge, selv om man blir litt utålmodig i blant også Hvor gamle er dere, og hvor lenge har dere vært sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. august 2008 #3 Del Skrevet 20. august 2008 til oss :-D Gratulerer med frieriet :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 20. august 2008 Gratulerer med forestående bryllup Det er kjempegøy å planlegge, selv om man blir litt utålmodig i blant også Hvor gamle er dere, og hvor lenge har dere vært sammen? Takk takk. :-D Alltids gøy med planlegging, og har heldigvis noen år på meg... Jeg er 26 og han blir 28 til høsten. Fant hverandre på en fest i fjor sommer og har hengt sammen siden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 20. august 2008 Vært å stjælt ei liste jeg også... Tykk skrift: ferdig Skrå skrift: under planlegging Spørsmåltegn: Usikkert om skal være med Brudgom Brud Dato Kirke Tidspunkt Prest Inngangsmarsj Utgangsmarsj Salmer Soloinnslag Gitarist/pianist Bestemt pynt i kirken Lokalet Kokk Meny Service Kakeliste Mottakelsen- Hva skjer Mottakelsen- Hvem har ansvar Brud: Brudekjole Underskjørt Undertøy Parfyme Sko Strømper Strømpebånd Smykker Hårpynt Brudgom: Klær Mansjettknapper Undertøy Parfyme Sko Brudepiker: Kjole Sko Hårpynt Smykker Våre hjelpere: Forlovere Ringbærer Brudepiker Fotograf Toastmaster Gaveåpnere Servitører Bordpynt: Kubbelys Løper Duker Telys Telys-holdere Gjesteliste Tema Fargevalg Transport Bestemme ringer Bestemme bordpynt Bestemme bordkort Bestemme bryllupskake Bestemme brudebukett Bestemme frisyre Bestemme frisør Bestemme sminkør Bestemme bryllupsreise Bestille frisør Bestille sminkør Bestille brudebukett Bestille blomster til lokalet Bestille bryllupskake Bestille rom til bryllupsnatt Bestille bryllupsreise Skrive handleliste Kjøpe bordpynt Kjøpe inn til gaveåpning (nummerlapper, bok, teip osv) Kjøpe inn til korger å ha på toalettene Kjøpe godlukt til toalettene Kjøpe gjestebok Åj, det var mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 20. august 2008 #6 Del Skrevet 20. august 2008 Denne lista så kjent ut Ja det er mye, men såååå gøy når ting blir kryssa ut etter hvert :juhu: :juhu: :juhu: Min er nesten helt klar forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. august 2008 #7 Del Skrevet 20. august 2008 hahahah Det er jo bra du har brud og brudgom klart Sorry, men jeg måtte bare le litt når jeg så lista Men det går seg til etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. august 2008 #8 Del Skrevet 20. august 2008 Skal jeg være frisør...?? Det kan hende jeg har lyst til det hvis du vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 21. august 2008 #9 Del Skrevet 21. august 2008 Hei Så koselig med enda en 2010 Veldig romantisk frieri da Må le litt av listen din jeg også Omtrent slik ser min liste ut også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2008 #10 Del Skrevet 21. august 2008 Sånn så forøvrig min også ut når det enda var to år til vi skulle gifte oss, så det er vel kansje helt normalt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 21. august 2008 Denne lista så kjent ut Ja det er mye, men såååå gøy når ting blir kryssa ut etter hvert :juhu: :juhu: :juhu: Min er nesten helt klar forresten Takk takk. Gleder meg til mesteparten av lista er krysset av, men må vel ikke glemme å nyte planlegginga litt også. :rosasmil: Skal jeg være frisør...?? Det kan hende jeg har lyst til det hvis du vil... Hehe, du kan vel kanskje få være frisør...hvis du spør pent da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 21. august 2008 Hei Så koselig med enda en 2010 Veldig romantisk frieri da Må le litt av listen din jeg også Omtrent slik ser min liste ut også Heia. Ja, veldig romantisk var det. :rødme: Jeg gav beskjed om at jeg ville bli overrasket, og det klarte han til gangs, hadde ingen peiling om at det skulle skje. :love: Listen blir vel full etterhvert. Jeg skal følge nøye med i planleggingen til dinedama og siripiri, så da kan jeg jo lære litt av de... :smile: Sånn så forøvrig min også ut når det enda var to år til vi skulle gifte oss, så det er vel kansje helt normalt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2008 #13 Del Skrevet 21. august 2008 Det kan hende jeg blir å spørre veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 21. august 2008 #14 Del Skrevet 21. august 2008 Heisann! Og velkommen hit til oss.. Det var et kjemperomantisk frieri!! Veldig morsomt å få være med på noe slikt! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #15 Del Skrevet 25. august 2008 Heisann! Og velkommen hit til oss.. Det var et kjemperomantisk frieri!! Veldig morsomt å få være med på noe slikt! :-D Tror det var du som hylte høyest, jeg ble nesten stum da jeg skjønte hva som foregikk... Lite som skjer på bryllupsfronten hos meg, litt for opptatt med å følge med hos andre og få litt nye ideer og slikt. Må vel sette oss ned og bestemme dato ihvertfall slik at jeg slipper å tenke på det. Vi har snakket om 10.07.10, men ikke helt bestemt oss. Brumbrum sier han ikke har noe med det å gjøre, han skal bare få levert dressen og vite hvor og når han skal møte opp... :gjeiper: Har litt lyst til at vi skal rømme til Las Vegas å gifte oss og så ha en liten seremoni når vi kommer hjem, men det har vel ikke blitt det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 26. august 2008 Fikk lurt inn litt bryllupsprat etter vi hadde lagt oss i går kveld. Har jo en masse ideer som jeg vil lufte, og jeg liker å ha ting godt planlagt(les: timet og tilrettelagt tivoliferie til københavn i sommer) så jeg måtte jo høre hva han mente om diverse ting. Dato er ikke så nøye for hverken han eller meg så vi må vel bare ta en sjefsavgjørelse og velge en dato. Jeg er oppvokst nede i bygda og han oppe, så vi tenkte vi skulle gifte oss i kirka nede i bygda og ha festen her oppe(vi bor to mil fra sentrum). Antall gjester må vi vel tenke på også, jeg har ganske stor familie(les: mamma har 5 søsken og pappa tre) mens hans ikke er så stor(les: tre onkler/tante på ene siden og to onkler på andre). Nevnte litt om budsjett til bryllupet og at vi må begynne å spare nå. Da ble jeg erklært Bridezilla, han mente det er ALTFOR tidlig å begynne å planlegge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. august 2008 #17 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg syns jeg hører hen Men det er heeeeelt greit å være bridezilla Det er da ting blir gjort og går smertefritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 27. august 2008 Forfatter #18 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Surfa litt og fant noe fint. Kakepynt: Denne! Brudekjole: Denne! Endret 27. august 2008 av Luna_82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. august 2008 #19 Del Skrevet 27. august 2008 Takk for velkomst i boka mi! Så utrolig artig frieri fra Brumbrum! Tok vel litt tid å "lande" etterpå Synes absolutt ikke at du er noen Bridezilla, er viktig å planlegge og budsjettere slik at man vet hva man har å gå ut i fra! Jeg merker allerede selv at jeg har altfor lett for å tenke "gjør vel ikke noe om det blir et par tusen mer enn jeg hadde tenkt" - men det blir mange tusen til slutt det! jeg får ikke opp linkene dine! Er det bare meg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 27. august 2008 #20 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg får heller ikke opp linkene dine.. Sikker på at du har klart å gjøre det rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå