Gå til innhold

Kaos


Knøttet

Anbefalte innlegg

Velkommen til min nye dagbok!

Tenkte det var på tide å flytte fra graviditetsdagboken til en generell dagbok nå, siden S er snart 8 uker gammel.

Litt om oss:

Jeg er gift med verdens beste mann, og vi har verdens beste lille sønn som ble født 24.juni i år :hjerte: (for spesielt interesserte finnes fødselshistorien i graviditetsdagboken)

Vi bor i bartebyen, selv om jeg er fra nordvestlandet og mannen er fra østlandet. Vi har begge utdannet oss til kreative yrker, men ingen av oss jobber med det vi er utdannet som, istedet jobber vi begge i butikk og trives med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Gratulerer med ny dagbok, Knøttet! :hoppe:

Gledar meg til å følgja deg vidare! :jepp:

Hei hei!

Takk for det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her vil jeg gjerne følge med :klem:

:klem:

Gratulerer med ny dagbok, og gratulerer som mamma :klemmer:

Takk :klem:

Gratulerer med ny dagbok! :klemmer:

Takk :klem:

Gratulerer med ny dagbok!! Håper du blir bedre snart :klem:

Takk :klemmer:

Hei!

Grattis med ny dagbok, koseligt :)

Skal bli spennende å følge med deg her også :klemmer:

Takk. Ja, var på tide nå, følte jeg

:klemmer:

Gratulerer med ny dagbok, Knøttet :)

Her skal jeg følge med, vet du.

:klem:

Takker

:klem:

Gratulerer med ny dagbok snuppa :-)

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen ble spurt om å jobbe fire timer i dag, men jeg følte meg ikke i grei nok form til det, var så forferdelig slapp tidligere, og veldig trøtt :Gjesp: Hadde jo vært litt greit, for han hadde fått betalt for hele dagen, og så kunne han brukt egenmeldingen sin t.o.m fredag, ikke bare t.o.m torsdag som det blir nå. Han skal uansett bare jobbe til to på fredag, så det er ikke noe problem- for da er det helg! :)

Fikk sovet til ett i dag, jeg var så klart våken flere ganger når S skulle ha mat da, men det hjalp iallfall godt :) S var så søt tidligere, mannen gikk bort til vuggen til han, og da smiiiiilte S stort :hjerter_rundt: Skikkelig herlig, stort smil :hjerte:

Begynner å bli irritert på legekontoret mitt nå. Først har de sommerferie :roll: så prøvde jeg å ringe de når den var over i går, men jeg kom ikke gjennom. Først fikk jeg bare opptattsignal, så måtte jeg stå evigheter i telefonkø... Kom heldigvis gjennom etterhvert i dag, så nå har jeg time i morgen :) Så da blir det helsestasjonen og lege i morgen, og barselsgruppe på torsdag.

Det er så godt å ha mannen hjemme! Håper jeg får kommet meg såpass at jeg ikke trenger å ta ut sykemelding nå da... Men vi får se, ordner seg vel uansett :)

S er 8 uker i dag! :juhu: På søndag er han to måneder :overrasket:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :klemmer:

Så bra mannen er litt hjemme så du får hvilt deg ordentlig. Får håpe du får tatt deg en ordentlig prat med legen. Jeg tenkte litt på det her om dagen, kan det være at du har fått en form for svangerskapsdepresjon? Vet ikke hvordan sånt utarter seg jeg, men det høres ikke bra ut å ha det sånn som du har det hvertfall.

Mange :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dagbok! :)

Bra du får litt avlastning hjemme - det kommer nok godt med. Lykke til hos legen i morgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ny dagbok, men meg blir du ikke kvitt ;)

Så bra at du fikk snakket med helsesøster, og at mannen er hjemme sammen med deg. Viktig å ta tak i problemet før det vokser seg for stort og alt blir enda tyngre.

Lykke til hos legen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :klemmer:

Så bra mannen er litt hjemme så du får hvilt deg ordentlig. Får håpe du får tatt deg en ordentlig prat med legen. Jeg tenkte litt på det her om dagen, kan det være at du har fått en form for svangerskapsdepresjon? Vet ikke hvordan sånt utarter seg jeg, men det høres ikke bra ut å ha det sånn som du har det hvertfall.

Mange :klemmer:

Hei hei!

Ja, det er skikkelig godt- tror jeg trenger det og nå får jeg forhåpentligvis hentet meg inn litt :)

Ja, kanskje... Helsesøster har iallfall tenkt tanken, selv om jeg ikke er noe deprimert da.Aner ikke hvordan en fødselsdepresjon utarter seg jeg da...

:klem:

Ny dagbok! :)

Bra du får litt avlastning hjemme - det kommer nok godt med. Lykke til hos legen i morgen!

:klem:

Ja, det er herlig å ha mannen hjemme:)

:klemmer:

Ny dagbok, I'm in!!! Må følge med, vettu! :tommelopp:

Godt å høre at du fikk sovet ut litt i dag! :klemmer:

Jepp, deilig å sove- jeg er da tross alt et stort sovedyr ;)

:klem:

Ny dagbok, men meg blir du ikke kvitt ;)

Så bra at du fikk snakket med helsesøster, og at mannen er hjemme sammen med deg. Viktig å ta tak i problemet før det vokser seg for stort og alt blir enda tyngre.

Lykke til hos legen :klem:

:fnise:

Ja, sant det- vil ikke at det skal bli verre nei :riste:

takk :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi hentet frem babygymmen vi har lånt av ei venninne, men det var ingen stor suksess. S kikket på alt annet når han lå under der, så det ble til at vi lå og pratet litt, og så sovnet han plutselig :fnise: Rare gullungen ;)

Tror jeg har litt stalker-tendenser jeg... :sjenert:

Mannen kjente ei jente han nesten ble sammen med en gang for mange år siden, hun bor et helt annet sted i landet. Nå har de kontakt på facebook, og hun har baby og så syntes hun at det var så koselig at vi fikk S da, så de har holdt kontakten litt. Greit nok det, jeg var kanskje litt sjalu i begynnelsen, selv om jeg vet jeg ikke har noe å frykte. Men så fant jeg ut hva hun kalte seg på et annet forum, og jeg er så nysgjerrig... Så jeg har lest litt i dagbøkene hennes og innleggene hennes... :sjenert::flau:

Så det er ikke bare bare å være på nett, pass på at ingen vet hva dere kaller dere! :fnise:

Må bare si det at jeg er ikke en gal stalker eller noe altså... Det bare virker slik :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...