Gå til innhold

Jeg elsker å drømme... men det kan bli litt mye innimellom...


Gir

Anbefalte innlegg

Genial kaketopp! :hoho:

Måtte skrive en hilsen, fordi jeg ELSKER virkelig ryggen på Chrystellekjolen! My gådd! Hvis jeg noensinne gifter meg vil jeg ha en liknende rygg, er glad i de som viser litt rygg ;) Den siste kjolen den var også utrolig bedårende, og jeg tror boobsa dine vil bli smashing i den :erter:

Det er godt å se andre planleggingsfriker der ute... Det var ikke helt sunt for meg å finne KG for å si det sånn, med tanke på at jeg bare er 20 og vet allerede hvordan jeg vil at bryllupsplanleggingen skal være, utdrikningslag, bryllupet, bryllupsreise, prøvingen, graviditeten, fødselen, de første månedene, dåpen... Så, hmm... Me obsessed? Noooo... Bare elsker å planlegge selv om det er flere år til ...

:klem:

Hihi, du er morsom :fnise:

Ja, ser ut som boobsa mine kan bli ganske fine i den Novia kjolen :jepp: Men de er ganske fine fra før, bare så det er sagt altså. Står rett ut selv om de er D cup, uten silikon. Tror det har noe med avsindige mengder pushups og benkpress i gamle dager å gjøre :hoppe:

Jeg vil gjerne ha korsett-topp da, men tror jeg kommer til å ende opp med en sånn novia type rygg og et skikkelig korsett under kjolen i stedet, et sånt som er lavt i ryggen, sånn som stopper under puppene :)

Tror faktisk jeg skal kjøpe korsettet også, før jeg begynner å prøve kjoler. Smart det tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yes, men noen kjoler kan faktisk gjøre pupper skikkelig ugly! Var i et bryllup her i sommer og stakkar bruden... Hun var kjempesøt, men puppene var liksom store, men samtidig ikke der? De ble ikke støttet opp av noe og forsvant ned i tubetoppen, selv om den så for stram ut bak fra, men for slapp ut foran? Vanskelig å forklare... Var dårlig tilpassing, og det er så dumt, for hun var jo kjempefin ellers!

Tror det kan være veldig lurt å kjøpe alt som skal under kjolen først ja, da får man sett hvordan det faktisk blir! Skal du ha slør eller noe forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan være veldig lurt å kjøpe alt som skal under kjolen først ja, da får man sett hvordan det faktisk blir! Skal du ha slør eller noe forresten? :)

Det har jeg ikke bestemt meg for og vil nok ikke bestemme meg for det før ca 5 minutter før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall, da er vi to :) Fint å ha et mål å rette seg mot i hvert fall. Hvor langt har du kommet i planleggingen?

er faktisk litt usikker :klø: Jeg har jo planlagt en hel masse, men jeg har ikke helt kontrollen over det :fnise:

*Kirken er bestilt

*Lokalet er bestilt

*Kokk er hyret

*Invitasjoner er ferdig lagd (ikke skrevet på inni da)

*servietter, lys o.l (bordpynt) er handlet inn

*Alkoholen er delvis ordnet

*Mat er delvis ordnet

*sko, ørepynt og tiara til meg er kjøpt

*Mansjett knapper til kjære er kjøpt

*Gjestelisten er skrevet

*Frisør har jeg ordnet (gammel kollega)

*Blomsterdame er delvis ordnet

hmm.. :klø: Kommer ikke på noe mer for øyeblikket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Ikke lett å ha kontroll på alt nei! :klø:

Men vi har nå enda en goood stund igjen å planlegge! :jepp:

Panikken har ikke tatt meg enda iallefall!

Vi får bare være flinke å hjelpe hverandre, alle sammen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig!

Jeg har også skrevet en midlertidig gjesteliste forresten, men det var kun for å se hvor mange gjester det potensielt kan bli og hvor stort lokale vi trengte.

Det eneste jeg vet er at jeg skal gifte meg her:

Kirken ute.

Kirken inne.

Jeg kan nesten ikke linke til lokalet, for da er jeg fort ikke så veldig anonym noe mer :)

Edit: Jeg skjønner at jeg snart bør opprette et innlegg der jeg samler alle linkene mine... Jaja, det kommer vel snart!

Endret av Gir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Den kirka såg veldig fin ut! :jepp:

Er kjekt å ha gjesteliste ferdig, da kan man se på lokale og på hvilken mat og slikt man vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kirka såg veldig fin ut! :jepp:

Er kjekt å ha gjesteliste ferdig, da kan man se på lokale og på hvilken mat og slikt man vil ha :)

Jepp! Som jeg har skrevet her inne før så har han veldig stor familie. Siden vi har vært kjærester så lenge er mange av hans kusiner og fettere og kjærestene deres venner av oss, så vi vil ikke kutte ut noen av dem. Da blir det mange gjester.

Vi har telt over, og hvis alle vi inviterer har følge, blir vi ca 70 til middag og 30 til kaffen. Hvis de jeg tror kommer uten følge, blir vi ca 60 til middag og 20 til kaffen.

Jeg har dessuten startet et storslagent spleise-prosjekt som går ut på å spleise mine venninner med hans kompiser. Får jeg det til, kommer de med hverandre i bryllupet, så det blir 2 gjester i stedet for 4! That`s budsjettbesparing for you! :sjenert:

Hadde vært koselig om i hvert fall noen av dem ble et par, så får vi et fiks. ferdig vennepar også? Hehe :fnise:

Edit: Rettet to skriveleifer

Endret av Gir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luringen :lur:

I know... det er en genial plan! Verre hvis det skjærer seg mellom dem da... så får vi 10 sure par mennesker i bryllupet som ikke snakker sammen... Hmmmmmmm, tenke videre på den planen ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

:fnise:

Ja det kunne høres lurt ut, helt til de blir sinna på hverandre! :lur:

Kan vente med den spleisinga til sånn like før bryllupet, er de nyforelsket så er det vel lite sjangs for at de begynner og krangle sånn skikkelig! :jepp::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vente med den spleisinga til sånn like før bryllupet, er de nyforelsket så er det vel lite sjangs for at de begynner og krangle sånn skikkelig! :jepp::lur:

Smart! Altså må jeg være tålmodig med den delen også... :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig kirke. :)

Kirken er fra 1300 tallet, og på de rosettene på altertavle og prekestol inni kirken er det ekte gull. Jeg er døpt og konfirmert der også, så hvis det blir kirkelig vielse så er dette det eneste alternativet. Hvis vi ikke bestemmer oss for å gifte oss i den kirken vi sokner til der vi bor nå da: her er den kirken :gjeiper: Den er kanskje ikke så intim da...

Når det gjelder å være tålmodig, det kommer aldri til å gå! Jeg ble født utålmodig, 1 mnd for tidlig, så det var avgjort fra begynnelsen at jeg er en utålmodig person :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei, og takk til alle som ønsker meg velkommen :)

Jeg har funnet enda en ny kjole forresten. Fant den for lenge siden men hadde nesten glemt den.

Hva synes dere om denne kjolen? Tenker hardt på om jeg skal prøve å få sydd meg den etter mål, for jeg vet at jeg kler halterneck :hoppe: Men foreløpig bare drømming :)

Åh, for en utrolig nydelig kjole. Måtte bare si det, for den var faktastisk fin :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en utrolig nydelig kjole. Måtte bare si det, for den var faktastisk fin :rødme:

Ja, den er det :jepp: Og så ser det ut som man nesten kan bruke den som nattkjole for den ser så deilig ut :) Pluss stor puppe-fordel for mine fordeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å starte å lage nettside til bryllupet vår der det skal ligge info, ønskeliste etc. Den kan jeg begynne med allerede nå, bare ikke legge den live :hoppe: JIPPI!

Ble inspirert av denne kjempefine bloggen: http://vivmag.wordpress.com

Til daglig jobber jeg med websider, så det blir litt sånn "ta med seg jobben hjem", men så er det jo veldig gøy også da! Hihi!

Noen andre som har noen slik side å vise meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har gjort noe... dumt... spennende... eller kanskje ganske smart? Kjøpt slør, bare for å teste ut at ebay funker (der jeg også har tenkt å kjøpe kjolen). Funker det bra er jeg mer sikker på at andre ting også kan kjøpes der. Får jeg et slør som er OK, begynner jeg å se på pynt, invitasjons-papir etc også :) Ja, jeg er tidlig ute og vet ikke engang om jeg skal bruke slør, men men. Huhu! :danser:

Her er sløret jeg har bestilt. Betalte 19 dollar for det = ca 130kr. Og 50 lapp i porto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...