Nótt Skrevet 25. oktober 2009 #1701 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #1702 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gratulerer så mye!!! Stakkar Minstemelona har blitt kastet ut i hardføre, men nå er det slutt på brie, vin, medisiner, rødt kjøtt og andre dumme ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. oktober 2009 #1703 Del Skrevet 25. oktober 2009 Næmmen - her hadde det skjedd saker og ting ja! Gratulerer! Så moro. Blir samme aldersforskjellen som mellom mine det da Skal ikke påstå det er så enkelt alltid, men synes den første tida er ganske fæl uansett, var ikke noe bedre sist gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 25. oktober 2009 #1704 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det føles meget avslappende faktsik.. Ifjor da jeg ble gravid fikk jeg jo helt noia, glede, lykke og angst for å miste. Nå er det bare deilig. Bekymringsløst, for jeg vet at det går som det går uansett. Og skjer det noe så har jeg kjære Melonene mine å trøste meg med og nok å henge fingrene i. :strix: GRATULERER MED SPIRE :strix: Vet du, akkurat sånn tenkte jeg også da jeg bl gravid med lillemor Blir jo en fantastisk flott aldersforskjell på dine to da To tette er igrunnen ikke så dumt spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #1705 Del Skrevet 25. oktober 2009 Næmmen - her hadde det skjedd saker og ting ja! Gratulerer! Så moro. Blir samme aldersforskjellen som mellom mine det da Skal ikke påstå det er så enkelt alltid, men synes den første tida er ganske fæl uansett, var ikke noe bedre sist gang Nei, jeg er smertelig klar over det. Det er ikke bare bare. Men det finnes de som har det verre, så hvis alt går bra, så blir jeg tobarnsmamma i begynnelsen av juli! :strix: GRATULERER MED SPIRE :strix: Vet du, akkurat sånn tenkte jeg også da jeg bl gravid med lillemor Blir jo en fantastisk flott aldersforskjell på dine to da To tette er igrunnen ikke så dumt spør du meg! Da går vi litt for din holdning også, din erfaring... Er jo litt gøy med to tette! Blir det gutt eller jente tro?? :klø: Selv har jeg guttefølelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 25. oktober 2009 #1706 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg tror det blir jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #1707 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg tror det blir jente En jente til?? Tippeliste og sånne ting lager jeg ikke før jeg har vært på tidlig UL og sett at det er bra inni der!. Men for all del: Tipp i vei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 25. oktober 2009 #1708 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Gravid!!! Mest fordi jeg tenker "hva om JEG hadde vært gravid nå"... Virker helt uvirkelig. Eller for tre uker siden da, siden snuppa mi er nesten tre uker eldre enn Babymelona. OMG... Men uansett: GRATULERER!!! Edit: feil smiley Endret 25. oktober 2009 av lille katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #1709 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gravid!!! Mest fordi jeg tenker "hva om JEG hadde vært gravid nå"... Virker helt uvirkelig. Eller for tre uker siden da, siden snuppa mi er nesten tre uker eldre enn Babymelona. OMG... Men uansett: GRATULERER!!! Edit: feil smiley Vi hadde et spetakkel av en unge i ca 4 mnd, men så roet hun seg gradvis, og har vært perfekt i 3 mnd nå. Sover fra 1900 hver kveld, våkner opp 0700-0900 en gang (Men er jeg skikkelig trøtt er det ikke noe i veien for en ekstra halvtime på øyet, for hun ligger bare og pludrer. ) spiser og sover og leker på dagtid, alt til gode rutiner. Ingen amming, men masse god mat. Ser ingen problemer med et nytt tilskudd om livet hadde vært sånn fremover. Er det for mye å ønske at dette skal vare til hun er 18 år?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #1710 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hehe.. Ifølge utregning er jeg 3+5 idag, så jeg venter litt med å bytte ut Babymelonas ticker med noe så usikkert. Etter tidlig UL så blir det vel ny ticker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 25. oktober 2009 #1711 Del Skrevet 25. oktober 2009 Næææh, gratulerer! Så moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 25. oktober 2009 #1712 Del Skrevet 25. oktober 2009 ENN at det er liten minimelon på vei da!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 25. oktober 2009 #1713 Del Skrevet 25. oktober 2009 Så utrolig fantastisk Anamelona. Må ærlig talt si jeg ble litt satt ut av meldingen i dag Men det var jo på en bitteliten måte ønska, så da må det jo være greit. Også satser vi på alt ser på ut på ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #1714 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Næææh, gratulerer! Så moro! Akkurat bestilt legetime nå, så får vi se i løpet av uka hva han sier! ENN at det er liten minimelon på vei da!? Det er Minstemelon som er på vei ja! Så utrolig fantastisk Anamelona. Må ærlig talt si jeg ble litt satt ut av meldingen i dag Men det var jo på en bitteliten måte ønska, så da må det jo være greit. Også satser vi på alt ser på ut på ul Ble litt satt ut selv jeg. Visste ikke at det gikk an å bli gravid ved å kun to ganger! Endret 26. oktober 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2009 #1715 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ble litt satt ut selv jeg. Visste ikke at det gikk an å bli gravid ved å kun to ganger! Det trodde ikke jeg heller, men nå sitter jeg her da 26 uker senere og venter en liten en. Hadde ikke tid til den månden det skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 26. oktober 2009 #1716 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvaaaaaaaaaaaaaaaaa ???? Hva er det jeg leser jammen.... :strix: Gratulerer så masse Anamelona !!!! :strix: Så fantastisk !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 26. oktober 2009 #1717 Del Skrevet 26. oktober 2009 OJOJOJ- Gratulerer!!! Det var en kjempehyggelig nyhet!! Jeg hadde vel lest et sted at dere ikke brukte prevensjon, men nå skjønner jeg at dere faktisk hadde begynt å prøve! Da er det er jo ekstra stas at dere slapp vente så lenge. Jeg krysser fingre for at alt går bra. Hvem vet.. Kanskje vi havner i samme terminklubb denne gangen og Har utrolig blanda følelser til det hele. Skal skrive om det i dagboka mi nå. Men gratulerer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #1718 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det trodde ikke jeg heller, men nå sitter jeg her da 26 uker senere og venter en liten en. Hadde ikke tid til den månden det skjedde. Rare greier det der.. :klø: Hvaaaaaaaaaaaaaaaaa ???? Hva er det jeg leser jammen.... :strix: Gratulerer så masse Anamelona !!!! :strix: Så fantastisk !!! Er ve igrunn ganske fornøyd nå!! OJOJOJ- Gratulerer!!! Det var en kjempehyggelig nyhet!! Jeg hadde vel lest et sted at dere ikke brukte prevensjon, men nå skjønner jeg at dere faktisk hadde begynt å prøve! Da er det er jo ekstra stas at dere slapp vente så lenge. Jeg krysser fingre for at alt går bra. Hvem vet.. Kanskje vi havner i samme terminklubb denne gangen og Har utrolig blanda følelser til det hele. Skal skrive om det i dagboka mi nå. Men gratulerer igjen! Bruker ikke prevensjon fordi ingenting virker/gir for mye bivirkninger. Eneste som fungerer er spiral, og det er uaktuelt akkurat nå. Vil bli ferdig med barn før dentid... Det er ikke til å stikke under en stol at jeg tenkte at det godt kunne latt vente på seg MINST 2-3 mnd, for det klaffer vanvittig dårlig med neste års planer, men hjelpes - den lille er utrolig velkommen til vår lille familie uansett! :rødme: Det er gøy å tenke på at jeg har en liten baby i magen igjen. Og litt gøyere om vi havnet i samme klubb igjen. Jeg er i begynnelsen av juli-agust, så du har enda litt tid! ------------------------------------ Da skal jeg til legen imorgen kl 0820, så skal jeg oppdatere hva som skjer der. Jeg skal beklage ovenfor han at jeg renner ned dørene hans iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #1719 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Åh. :rødme: Idag tidlig kom lekekameraten til Babymelona til verden. Hun min klarte bragden å føde bare dager etter at mannen hennes dro. Er ikke hjemme på noen uker enda. Huffa.. Gleder oss masse til å hilse på den bittelille gutten! Endret 27. oktober 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. oktober 2009 #1720 Del Skrevet 26. oktober 2009 Vi hadde en eller to ganger den mnd S ble unnfanga Treffsikre, disse mannfolka våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå