Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 14. august 2008 #1 Del Skrevet 14. august 2008 hehe.. jeg må bare prøve meg litt fram her å se om noen vil svare meg? Jeg har en venn, som jeg ble kjent med for ca 2 uker siden gjenom en felles bekjent av meg. Vi har vært sammen hver dag i disse to ukene, vanligvis sammen med vår felles venn. Han er en utrolig kjekk og singel gutt, 23 år, Litt type badboy som har levd singel livet fullt ut. Vår felles bekjent har reagert på at han siden vi møttes har begynt å prate om å finne noen å roe seg ned med. Og at han er lei av å være singel, dette er noe han har gjentatt for meg mange ganger, en annen ting han gjentar er at han er fryktelig sjenert på og "make a move" og at han trenger å drikke for å tørre gjøre noe med det. Vi har det jeg vil kalle en lett flørt, enkelte ganger virker han interesert andre ganger ser han på meg som en av "gutta". I helga møttes vi ute på byen, jeg edru mens han var temmelig bedugget. Første han gjør når han ser meg på dansegulvet er og ta tak i meg, og danse med meg, vi kliner litt og flørter skikkelig. Jeg kjørte endel sammen med han og da sa han at han syntes jeg var deilig og herlig, men ingen moves Jeg har selv fortalt han at jeg er en jente som ikke tar det første steget og jeg er redd for å vise føleser til personer jeg er intresert i fordi jeg er vanvittig redd for avslag. Søndag kom og den samme lette og gode kjemien var dere enda, men det "store" ventet på seg, jeg la halveis på fanget/armkroken hans mens vi så film både søndag og mandag, men ikke noe pjusking, håndkontakt eller noe slikt hente Vi har god øyekontakt og kommer nesten bedre overens når vi er alene. I går var vi sammen alene hele kvelden, og det var koslig, det eneste som er problemet er at han enkelte ganger virker litt bortevekke når vi er sammen. Han foreslo at vi skulle se film sammen i dag (dagenetter). Jeg får for det meste svar fra han når jeg sender sms og han sender også sms'er til meg. Blunkesmily's i alle meldinger men vi mangler liksom den store flørten. Jeg er rett og slett rådvill, jeg vil ha han som en kjæreste men hvis han ikke er interesert vil jeg fortsatt ha han som den vennen han er for meg. Han er drømmetypen i mine øyne med stor D Jeg bare vet ikke hva neste movet er ;P Ble litt langt og uvoersiktelig dette men jeg håper på gode svar fra dere der ute med peiling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leken Skrevet 14. august 2008 #2 Del Skrevet 14. august 2008 Bare si det rett ut: Du er helt fantastisk og jeg er innteresert, hvis du ikke er det vil jeg ikke ødelegge vennskapet med å drite meg ut. Er vel ikke så mye mer å si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 14. august 2008 #3 Del Skrevet 14. august 2008 Bare si det rett ut: Du er helt fantastisk og jeg er innteresert, hvis du ikke er det vil jeg ikke ødelegge vennskapet med å drite meg ut. Er vel ikke så mye mer å si... Signere! Du har jo ingenting å tape Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 15. august 2008 #4 Del Skrevet 15. august 2008 Han hadde ikke sittet å sett film med deg og foreslått en dag til om han ikke var interessert. Han er vel pysete uten alkohol i blodet siden han ikke har gjort noen "moves" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 26. august 2008 #5 Del Skrevet 26. august 2008 Han var da gjerne ikke intresert, eller han var det, men vi var venner nå, dessuten hadde han møtt ei anna ei i helga. Sucks to be me, yet again ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #6 Del Skrevet 26. august 2008 Han var da gjerne ikke intresert, eller han var det, men vi var venner nå, dessuten hadde han møtt ei anna ei i helga. Sucks to be me, yet again ;P Så merkelig, jeg har akkurat vært i NØYAKTIG den samme situasjonen, men jeg er den 23 år gamle gutten i denne episoden. Heldigvis var det ikke kommet lenger enn et treff, så tar det ikke så tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 28. august 2008 #7 Del Skrevet 28. august 2008 Såpass ja, er da flere fisker der ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 28. august 2008 #8 Del Skrevet 28. august 2008 Hva gikk foresten galt til deg? Om jeg får spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #9 Del Skrevet 28. august 2008 Hva gikk foresten galt til deg? Om jeg får spørre Tror hun hadde likt en gutt over lengre tid, men ble vel aldri noe. Så traff hun meg, og jeg forsto godt at hun likte meg, men hun hadde vel denne andre personen i bakhodet hele tiden. Jeg merket det godt når jeg snakket med henne, for jeg kom liksom aldri innpå henne. Hun holdt tilbake, uten at jeg skjønte hvorfor (nå skjønner jeg selvfølgelig det!). Så etter noen dager med MSN og SMSing ble plutselig interessen fra henne borte. Spurte henne rett ut om det var noen andre, og det bekreftet hun at det var. Kjipt, men sånn er kjærligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 29. august 2008 #10 Del Skrevet 29. august 2008 Uff det var trist, bra det ikke varte og dro ut lenge da. Til meg var det mer den gode varme tonen, han fikk også bekreftet at jeg var interesert, og vi kom nærmere hverandre, men så plutselig dukket vist miss perfekt opp ute i helga og jeg ble dyttet ut på side linjen. Tror ikke han kjenner henne godt fra før av, men vi er i det minste venner enda. Slik som skjer, skal hvertfall bevise for han hva han har mistet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå