Gå til innhold

Homofili er galt og ekkelt!


Gjest Kristen

Anbefalte innlegg

Men er det ikke synd med prevensjon også da? :klø: Eller tar jeg helt feil nå?

Nei, det synes jeg ikke. Jeg har ikke disse meningene etter bibelen, altså. Jeg mener personlig at det er galt med homofili og galt med aborter, ikke fordi det bryter med bibelen.. Jeg både drikker vin og puler iblant, og mine foreldre ville nok ikke like å vite om noen av delene. Men jeg er som sagt ikke opptatt av å følge bibelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristen
Så gud anerkjente analsex , men ikke mellom to menn?

Såvidt jeg kan se i sitatet, står det ingenting om hva som er forbudt kvinner seg imellom , men de var vel ikke som likeverdige mennesker å regne.

Gud anerkjenner den flotte seksualiteten som er mellom mann og kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vestlandet
Det er i så fall misforstått kjærlighet. Homofili er dyrisk kåtskap. Men de må bare holde på, jeg synes likevel ikke de skal få oppfostre barn. Stakkars barn som blir adoptert av en homsefamilie!

Jeg er selv oppvokst på vestlandet, mine foreldre er sterkt religiøse. Jeg har valgt å følge den kristne tro for meg og min sønn. Det inkluderer også at jeg er imot abort. Kvinner som ikke vil bli gravide må heller sikre seg bedre. Går du på pillen eller tar angrepillen så slipper man 15000 aborter i året!

Det er jo her det ligger.

Du har sterkt kristne foreldre (som har hjernevasket deg). Det er deg det er synd i, ikke de homofile eller ungene deres! Du skriver du har "valgt" å følge den kristne tro. Hahahahaha. Jeg bor selv i et område sterkt preget av indremisjon og ser tydelig at valg er det ikke mye av!

Du tror det du er opplært til å tro, og vil forsvare troen du har lært på alle måter. Det er det dessverre ikke noe vi kan gjøre noe med. MEN, vi kan be deg om å slutte å trakassere andre!

Den eneste grunnen til at det skulle være vanskelig for barn å oppdras av homofile er motstanden de møter fra slike som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristen

Et lite ekspempel. Vi var 50 000 mennesker som i løpet av kort tid skrev under på et opprop MOT den nye ekteskapsloven. Det sier noe om at det er mange flere enn meg som vil jobbe mot denne umoralske samfunnsutviklingen.

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det synes jeg ikke. Jeg har ikke disse meningene etter bibelen, altså. Jeg mener personlig at det er galt med homofili og galt med aborter, ikke fordi det bryter med bibelen.. Jeg både drikker vin og puler iblant, og mine foreldre ville nok ikke like å vite om noen av delene. Men jeg er som sagt ikke opptatt av å følge bibelen.

Du er bare fordømmende av natur , følger ikke bibelen ,men hater homofile?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tuller ikke. Dette er fakta. Og alle dere andre som har vært i Hellas kan begynne å tenke etter om dere noengang har sett et homofilt gresk par? Jeg skal ikke påstå at de ikke finnes, men det må være svært få slik par. Fordi det ikke er i grekernes natur!

Har ikke slått deg at de kanskje ikke tør å gå ut med legningen sin i frykt for å dømmes nord og ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud bestemmer det. Gud har skapt oss, man kan si det slik at Gud er sjefen vår. Og skal vi få vår lønn, som er himmelen og reinkarnasjon, ja da må vi gjøre jobben vår på en god måte. Gud må være fornøyd med oss. Slikt er det også for oss som er ute i arbeid, vi får ikke lønn dersom vi ikke gjør jobben vår.

Selvmord rammer mange, ikke bare de homofile. Men å si at jeg tar livet av noen ved å si hva jeg mener, det er å gå for langt! Da kan jeg like gjerne si det samme om de som svarer frekt tilbake til meg i denne debatten. For ja, det er i grunnen en debatt dette er. Dette er et forum.

Sorry, men du er feilinformert. Gud finnes ikke. Og de lovene og reglene dere kristne setter for andre mennesker er sterkt nedbrytende. Skam dere som er så slemme mot andre mennesker. Om det skulle finnes en himmel og slike som deg kommer dit, så er jeg glad jeg ikke skal samme sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var nok ikke det. Og i Hellas i dag ser du ingen homser. Det er ikke fordi de ikke tør å være det, men fordi det ikek er naturlig for dem. Vår familie ferierer hvert år på Rhodos eller Kreta og vi har ALDRI sett homofile grekere. De er bare ikke sånn.

det er vel ikke sant..

har du ikke vært på mykonos?

Flott øy. Mange homofile som bor og ferierer der.

Jeg og mannen er der nesten hvert år, og har alltid tatt med barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Kristen, jeg har et spørsmål til deg.

Hvilken av disse to personene kommer til himmelen?

Person A: Normal person, ikke religiøs, lever et lovlydig liv, er empatisk, omsorgsfull og viser nestekjærlighet, tar hensyn til andre og har aldri gjort en flue fortred, men lever i et homofilt partnerskap store deler av livet.

...eller...

Person B: Seriekriminell, har drevet med vinningskriminalitet og vold store deler av livet og er inn og ut av fengsel i hele sitt liv, Har gjort livet vondt for mange andre. "Finner Gud" på sine eldre dager, angrer da sine synder og blir kristen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN, vi kan be deg om å slutte å trakassere andre!

Åneidu. At jeg mener at homofile ikke skal ha barn, det har ingen ting med trakassering å gjøre. Jeg har rett til min mening like mye som du har. Egentlig har jeg MER rett til en mening enn deg, fordi jeg respekterer at andre har ulike meninger.

Homofile kan bare peise anal så mye de vil for meg, men barn er det ikke rett at de skal ha. Og om noen homofile nå blir så lei seg at de tar livet av seg så er det altså ikke min feil, men deres egen. Men det er typisk homo å skylde på andre i all fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristen
Sorry, men du er feilinformert. Gud finnes ikke. Og de lovene og reglene dere kristne setter for andre mennesker er sterkt nedbrytende. Skam dere som er så slemme mot andre mennesker. Om det skulle finnes en himmel og slike som deg kommer dit, så er jeg glad jeg ikke skal samme sted!

Hvordan kan du si at Gud ikke finnes? Slemme? Ok. Er man slem fordi man følger lover? Hva med Norges Lover? Er domstolene slemme dersom de dømmer folk for lovbrudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare fordømmende av natur , følger ikke bibelen ,men hater homofile?

Hat er jeg homofile? Nei, det gjør jeg ikke. Je har til og med en venn som er homofil. Men jeg synes ikke at homofile skal få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke slått deg at de kanskje ikke tør å gå ut med legningen sin i frykt for å dømmes nord og ned?

Ser du ikke hav jeg skrev lengre opp? Det er ikke i deres natur. En venninne av meg studerte tre år i Athen, og hun har fortalt meg at det er slik. Du finner sikkert noe om emnet om du leser. Det er ikke alle folkeslag som har samme sterke gener for å bli homser. Heldigivs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan du si at Gud ikke finnes? Slemme? Ok. Er man slem fordi man følger lover? Hva med Norges Lover? Er domstolene slemme dersom de dømmer folk for lovbrudd?

Domstolene dømmer etter lovbrudd ja, ikke etter personligheten til den som har utført den. Hva dømmer du etter? Bibelens lover? Hva gjør du sabbatsdagen da? Som faktisk opprinnelig er lørdag, ikke søndag.

Og hvordan jeg kan si det ikke finnes en gud? Jeg er vel like sterk i troen på at det ikke finnes en gud som du er i at det finnes en. Har du aldri møtt ikketroende mennesker før? kanskje du er litt preget av samfunnet du bor i? Indremisjon da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ikke hav jeg skrev lengre opp? Det er ikke i deres natur. En venninne av meg studerte tre år i Athen, og hun har fortalt meg at det er slik. Du finner sikkert noe om emnet om du leser. Det er ikke alle folkeslag som har samme sterke gener for å bli homser. Heldigivs

Og venninnen din traff mennesker av ulike typer? Eller vandret hun i kristne kretser der nede? Å påstå at grekere er mindre homofile er bare teit. Du får gjennomføre en undersøkelse da vel. Statistisk sentralbyrå er sikkert interessert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristen
Domstolene dømmer etter lovbrudd ja, ikke etter personligheten til den som har utført den. Hva dømmer du etter? Bibelens lover? Hva gjør du sabbatsdagen da? Som faktisk opprinnelig er lørdag, ikke søndag.

Og hvordan jeg kan si det ikke finnes en gud? Jeg er vel like sterk i troen på at det ikke finnes en gud som du er i at det finnes en. Har du aldri møtt ikketroende mennesker før? kanskje du er litt preget av samfunnet du bor i? Indremisjon da eller?

Jeg dømmer ingen. Jeg er verken dommer eller Gud. Jeg lever etter Norges lover og de regler som Gud har gitt meg.

Tro er nå én ting kjære deg, viten er noe annet. Om du velger å ikke tro på Gud betyr ikke at Gud ikke finnes. Det er som å si at jeg tror at jorda er flat jeg...greit det, men jorda er ikke flat uansett hvor mye en måtte tro på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke alle folkeslag som har samme sterke gener for å bli homser. Heldigivs

Blir faktisk bekymret av å lese denne tråden...

tenk at det er mennekser som tenker og mener slik om andre mennesker?

jeg er helt sjokkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømmer ingen. Jeg er verken dommer eller Gud. Jeg lever etter Norges lover og de regler som Gud har gitt meg.

Tro er nå én ting kjære deg, viten er noe annet. Om du velger å ikke tro på Gud betyr ikke at Gud ikke finnes. Det er som å si at jeg tror at jorda er flat jeg...greit det, men jorda er ikke flat uansett hvor mye en måtte tro på det.

Om du dømmer andre? Det gjør du vel! Ikke bare litt heller!

Og OK, jeg VET at det ikke finnes en gud, like mye som du tror du vet det finnes en!

og det med "kjære deg"... du kan jo lese litt psykologi og lære hva bruk av slike "hersketeknikker" sier om mennesker som bruker de. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke sant..

har du ikke vært på mykonos?

Flott øy. Mange homofile som bor og ferierer der.

Jeg og mannen er der nesten hvert år, og har alltid tatt med barna.

Jada, mange homofile i Hellas, men felles for dem alle er at de er turister :) De er altså ikke grekere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest-Marianne
Nei jeg tuller ikke. Dette er fakta. Og alle dere andre som har vært i Hellas kan begynne å tenke etter om dere noengang har sett et homofilt gresk par? Jeg skal ikke påstå at de ikke finnes, men det må være svært få slik par. Fordi det ikke er i grekernes natur!

Å kjære vene! Jeg vil tro at mange homofile grekere flytter til større byer for å få aksept og finne et større miljø å føle seg hjemme i enn på lille, søvnige Egina eller andre feriebyer. En gutt jeg kjenner har akkurat flyttet hit sammen med sin mannlige, greske kjæreste, og de traff hverandre i Athen. Og er tøffe, kjempeforelska og søte sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...