Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #1 Del Skrevet 8. august 2008 Hvordan uttaler du cowboy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. august 2008 #2 Del Skrevet 8. august 2008 Kåbbåj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 8. august 2008 #3 Del Skrevet 8. august 2008 Kåbbåj Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. august 2008 #4 Del Skrevet 8. august 2008 Med engelsk uttale, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #5 Del Skrevet 8. august 2008 Jepp.Rar uttale. Kåbbåj her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 8. august 2008 #6 Del Skrevet 8. august 2008 Kåbbåj, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nishiki Skrevet 8. august 2008 #7 Del Skrevet 8. august 2008 Kåvbåj eller kåbbåj, litt etter som tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 8. august 2008 #8 Del Skrevet 8. august 2008 Snakker man engelsk, har man engelsk uttale, snakker jeg norsk sier jeg kåbbåj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illalla Skrevet 8. august 2008 #9 Del Skrevet 8. august 2008 Mellomting mellom cåbbbåy og cobwwåjy... sært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 8. august 2008 #10 Del Skrevet 8. august 2008 Kåbbåi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. august 2008 #11 Del Skrevet 8. august 2008 Kåbbåi. Jeg uttaler det med amerikansk sørstatsaksent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 8. august 2008 #12 Del Skrevet 8. august 2008 Kåbbåj. Synes det høres merkelig ut når slike ord uttales korrekt engelsk når man snakker norsk. Når jeg snakker engelsk uttaler jeg det selvsagt riktig. Samme som Tom og Jerry, egentlig. Jeg synes det eneste riktige er å si Tåmm å Jærri, samme hvor absurd det egentlig her. Når jeg hører noen uttale det riktig skjønner jeg nesten ikke at vi snakker om det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #13 Del Skrevet 9. august 2008 Norsk: kåbboi Engelsk: kauboy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #14 Del Skrevet 9. august 2008 Norsk: Kugutt Engelsk: Jårtsj Busj -g Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 15. august 2008 #15 Del Skrevet 15. august 2008 Kåbbåj. Synes det høres merkelig ut når slike ord uttales korrekt engelsk når man snakker norsk. Når jeg snakker engelsk uttaler jeg det selvsagt riktig. Samme som Tom og Jerry, egentlig. Jeg synes det eneste riktige er å si Tåmm å Jærri, samme hvor absurd det egentlig her. Når jeg hører noen uttale det riktig skjønner jeg nesten ikke at vi snakker om det samme Jeg er helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #16 Del Skrevet 15. august 2008 Kåbbåj. Synes det høres merkelig ut når slike ord uttales korrekt engelsk når man snakker norsk. Når jeg snakker engelsk uttaler jeg det selvsagt riktig. Samme som Tom og Jerry, egentlig. Jeg synes det eneste riktige er å si Tåmm å Jærri, samme hvor absurd det egentlig her. Når jeg hører noen uttale det riktig skjønner jeg nesten ikke at vi snakker om det samme Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Maggie- Skrevet 15. august 2008 #17 Del Skrevet 15. august 2008 Norsk: Kugutt Engelsk: Jårtsj Busj -g Jeg sier kåbbåj på norsk, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 22. august 2008 #18 Del Skrevet 22. august 2008 Kåbbåi, såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 22. august 2008 #19 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg uttaler det med amerikansk sørstatsaksent. kææuwbååii, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caya Skrevet 22. august 2008 #20 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg sier også kåbbåi, akkurat som jeg også sier hammburrger og ikke hæmbørgør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå