Gå til innhold

Reklamasjon, mobil


Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Huldra_*
Skrevet

Jeg kjøpte for ca 2 mnd siden mobil hos en en butikk. Det har vært problemer med den hele veien. Må blandt annet alltid bruke handsfri for å ringe og motta samtaler, den slår seg av når det passer den, videre sender samtalene mine til andre nummer. Jeg tok kontakt med butikken innen 4 uker etter jeg kjøpte den, der fikk jeg til svar at det var unødvendig å sende den inntil reperasjon. Dette ville ta 2-3 mnd og de ville ikke gjøre noe annet enn å oppgradere software, det kunne jeg gjøre selv. Dette har jeg gjort uten at det har rettet opp problemene mine. Har jeg rett til å kreve pengene tilbake ved en reklamasjon? Jeg er ikke interessert i en ny slik telefon da flere venner av meg har samme problemer med deres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er telefonen såpass "gammel" at butikken har krav på å få prøve og reparere feilen inntil tre ganger før du kan kreve kjøpet hevet.

Jeg mistenker dem sterkt for at det var det de prøvde å oppnå ved å si at det ikke var nødvendig å sende den inn til reparasjon første gangen du var der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...