Gjest Gjest_Huldra_* Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg kjøpte for ca 2 mnd siden mobil hos en en butikk. Det har vært problemer med den hele veien. Må blandt annet alltid bruke handsfri for å ringe og motta samtaler, den slår seg av når det passer den, videre sender samtalene mine til andre nummer. Jeg tok kontakt med butikken innen 4 uker etter jeg kjøpte den, der fikk jeg til svar at det var unødvendig å sende den inntil reperasjon. Dette ville ta 2-3 mnd og de ville ikke gjøre noe annet enn å oppgradere software, det kunne jeg gjøre selv. Dette har jeg gjort uten at det har rettet opp problemene mine. Har jeg rett til å kreve pengene tilbake ved en reklamasjon? Jeg er ikke interessert i en ny slik telefon da flere venner av meg har samme problemer med deres.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Nå er telefonen såpass "gammel" at butikken har krav på å få prøve og reparere feilen inntil tre ganger før du kan kreve kjøpet hevet. Jeg mistenker dem sterkt for at det var det de prøvde å oppnå ved å si at det ikke var nødvendig å sende den inn til reparasjon første gangen du var der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå