Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg og samboeren min trenger underskrift av to vitner på at de har sett at vi har skrevet under på pantedokumenter vi skal sende inn til banken på boligen vår. Hvordan kan vi finne noen til å skrive under på dette som vitner? Vi har ingen familie/venner i nærheten og har vært i kontakt med posten, lensmannskontoret, politiet og gudene vet hvem, men finner ingen. Noen forslag? Vi bor i Bergen.
Alison Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 (endret) Jeg og samboeren min trenger underskrift av to vitner på at de har sett at vi har skrevet under på pantedokumenter vi skal sende inn til banken på boligen vår. Hvordan kan vi finne noen til å skrive under på dette som vitner? Vi har ingen familie/venner i nærheten og har vært i kontakt med posten, lensmannskontoret, politiet og gudene vet hvem, men finner ingen. Noen forslag? Vi bor i Bergen. Vi brukte naboene våre for å få underskrift på pantedokumentet, noe som fungerte helt fint. Jeg går ut fra at du mener pantedokument i forbindelse med låneopptak? Det du trenger er to vitner som bekrefter at du/dere er over 18 år og at du/dere har skrevet under av egen fri vilje. Edit: skrifeleif Endret 6. august 2008 av Alison
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Vi brukte naboene våre for å få underskrift på pantedokumentet, noe som fungerte helt fint. Jeg går ut fra at du mener pantedokument i forbindelse med låneopptak? Det du trenger er to vitner som bekrefter at du/dere er over 18 år og at du/dere har skrevet under av egen fri vilje. Edit: skrifeleif Ja, stemmer det. Ja, jo..Vi kan jo spørre naboene. Vi er nyinnflyttet (derfor ingen venner eller familie her enda) så føler det blir litt rart å spørre naboene. :/
Alison Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Ja, stemmer det. Ja, jo..Vi kan jo spørre naboene. Vi er nyinnflyttet (derfor ingen venner eller familie her enda) så føler det blir litt rart å spørre naboene. :/ Har du/dere jobb? I tilfelle er det bare å spørre en av de du jobber sammen med.
Lourdes Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Ta med papirene til banken. De ansatte i banken kan vitne for dere! NB! Husk legitimasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå