Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg tjener ca 271.000 kr pr. år. Uten utdannelse. Jeg er svært aktiv med arbeidsoppgaver, og er veldig flink. Fått masse ros. Noen jobber dårlig, har vært for lenge i staten. Føles urettferdig. Ønsker å gå opp i lønn, kan jeg gjøre det selvom ble fast ansatt for noen måneder siden. Føler jeg er for god, og har ikke lyst å skifte jobb pga godt arbeidsmiljø og fleksibeltid :/ ............ Nesten umulig å kjøpe leilighet alene i Oslo! Hva skal jeg gjøre?
Rosalie Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Uten utdannelse og i det offentlige var da det slett ikke ille lønn!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Jepp! Første jeg også tenkte var at du har bra betalt
Gjest Britt Banditt Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Hva jobber du som da? Syns ikke det var så verst betalt uten utdannelse.
Mamma1 Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Ganske enig i det de sier her. Det er ikke verst for en uten utdannelse i det offentlige. Vil du stige i lønn må du enten utdanne deg eller bytte jobb.
Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Sier dere det? Da er det ikke så verst likevel, takk skal dere ha Jobber på kontoret .... Jeg har nå tatt kontormedarbeiderutdanning, så håper det hjelper :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå