Gjest Madley Skrevet 29. juli 2004 #341 Del Skrevet 29. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 29. juli 2004 #342 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg synes det er litt vanskelig å alltid skjønne hva nordlenninger mener med "fri"... Jeg vet jo at dere mener at dere mener tom' date=' men hjernen kobler ikke alltid så fort. [/quote'] Før jeg ble nodrlending(noe jeg bare er på papiret) så var fri et positivt ord, men jeg lærte meg fort at det ikke er det, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 #343 Del Skrevet 29. juli 2004 For meg vil "fri" nok alltid være et positivt ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 29. juli 2004 #344 Del Skrevet 29. juli 2004 Fritt for kaffe feks! Fri for dopapir. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 29. juli 2004 #345 Del Skrevet 29. juli 2004 Men hva når du er fri for penger, eller mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 29. juli 2004 #346 Del Skrevet 29. juli 2004 Da er jeg blakk, og sulten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 29. juli 2004 #347 Del Skrevet 29. juli 2004 Det er når kjøleskapet er tomt man er mest sulten. Selv om man nettopp har vært ute og spist et kongemåltid, så er man sulten når kjøleskapet er tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 29. juli 2004 #348 Del Skrevet 29. juli 2004 Madley; vet du hva Ingeborg skulle i kveld. Har sendt henne en pm, og håper hun får sett den og svart på den i løpet av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 29. juli 2004 #349 Del Skrevet 29. juli 2004 Har en mistanke om at hun har tatt kveld! Hun var dødssliten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 29. juli 2004 #350 Del Skrevet 29. juli 2004 Ja, ja. Får prøve igjen i morgen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 #351 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg er tom for dopapir (som regel sier jeg "Det e'kke no' dopapir igjen!"), tom for kaffe (ikke at jeg drikker noe serlig med kaffe, går mest i te) og så er jeg blakk. Fri for meg er at man ikke er bundet av noe eller tvunget/innestengt etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 29. juli 2004 #352 Del Skrevet 29. juli 2004 Ettersom jeg opprinnelig er søring, men har bodd her nord i seks år så er jeg rimelig dialektforvirra. Her går det i: "Vi har ikke mer dopapir og jeg tror det er fritt for kaffe også." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 #353 Del Skrevet 29. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 29. juli 2004 #354 Del Skrevet 29. juli 2004 Du skal høre meg når jeg sier til mannen: "Jeg er gla i dæ!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #355 Del Skrevet 30. juli 2004 Du verden, her føres jo lengre passiarer i dagboka i mitt fravær... så koselig! Madley - jeg er ikke særlig solbrent i dag, lang natts søvn har fiksa på det. Men hodet mitt er glad for at vi stoppa etter de to pilsene i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 30. juli 2004 #356 Del Skrevet 30. juli 2004 Når stikker du fra jobb i dag? Tenkte på den boka du skulle låne.. Kan ikke du melde meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #357 Del Skrevet 30. juli 2004 Åtte dager igjen, og siste dag på jobb før ferien. Merker det godt, for plutselig dukker det opp gaver både her og der. Lurer på hvordan i all verden jeg skal få med meg alt hjem i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 30. juli 2004 #358 Del Skrevet 30. juli 2004 Åh, siste arbeidsdag før du blir frue!!!! Så kult!! .. det får bli taxi hjem. Det er sånn det passer seg for en som skal gifte seg, er det ikke det da? Hvem får du gaver fra, forresten? Kolleger? Så hyggelig, da! God ferie - håper du stikker innom! .. gleder meg veldig til å se bilder av dere, nemlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #359 Del Skrevet 30. juli 2004 Stikker nok innom i løpet av uka som kommer og etter bryllupet også. Er nett hjemme hos mamma og pappa, så jeg skal nok skrive referat. Så får jeg prøve å legge bilder i albumet også, hvis jeg får det til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 31. juli 2004 Forfatter #360 Del Skrevet 31. juli 2004 Kjæresten ble drukket ut i går. Jeg var ganske involvert i det hele, tok han med på piknik i finværet da guttene kom og kidnappet ham. De har vært og kjørt gocart og kost seg, og så hatt kjempefest i huset til den ene kompisen (som er samboer med venninna mi, så vi to gikk på byen for å skygge banen). Han fikk visst nok ganske tidlig, i ett-tida, så da jeg kom hjem lå han og sov. Det gjør han stadig. Men han skal på jobb i dag, så jeg må dessverre vekke ham snart. Kjempetrist, han er jo så søt der han ligger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg