Gå til innhold

ekstremsport

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

tiltrekkes du av eller styrer du unna mennesker med ekstreme hobbyer (elvekajakk, fallskjermhopping osv)?

hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Jeg har datet et par menn med slike interesser, ikke noe problem for meg. Så lenge det ikke er et symptom på at de vil ha så mye spenning i livet at de ikke klarer å binde seg eller har et lite dødsønske.

For han ene var det nemlig tilfelle, men jeg regner med at det hørere til minoriteten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_joanna_*

Styrer grundig unna. For da regner jeg med at fyren må ha adrenalinkicksene sine med jevne mellomrom, og at det blir altfor kjedelig å være sammen med lille meg, som ikke driver med denslags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjæreste som drev med fallskjermhopping (luftforsvaret). Han var en rolig og stabil person ellers.

Problemet for meg hadde vært at jeg ikke selv deler interessen for ekstremsport. Det nærmeste jeg har kommet "ekstremsport" er snørekjøring med to hunder, feltritt og rafting. Fallskjermhopping, elvekajakk, klatring og fallskjerm tør jeg rett og slett ikke. Men jeg hadde ikke bekymret meg så mye for han hvis jeg visste at han var dyktig på det han drev med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verken eller egentlig.

Om han driver med noe, så er ikke det noe problem, men jeg trenger ikke at en partner driver ekstremsport.

det ville også kommet an på hva, og hvor mye.

fallskjermhopping, paragliding, klatring etc er ting jeg kan føle meg relativt trygg på, fordi jeg skjønner behovet og vet litt om muligheten til å sikre utstyr etc

derimot føler jeg meg mer utrygg når det kommer til det å hoppe utfor stup, høye bygninger og den typen ekstremsport, fordi det skal så ufattlige lite til før det går galt, slik jeg ser det. (kan jo ingenting om det, og virker bare litt farligere)

ønsker ikke en som synes det er greit nok om han stryker med, bare han får oppleve det rette adrenalinkicket, men en som har en hobby som er litt mer ekstrem, kan være helt greit også, kommer an på hvordan man tenker på det.

noe kunne jeg nok funnet på å være med på også, og ihvertfall være med for å se på mye, det er masse som ser utrolig kult ut, som jeg kanskje hadde turt, og kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StockDama
Styrer grundig unna. For da regner jeg med at fyren må ha adrenalinkicksene sine med jevne mellomrom, og at det blir altfor kjedelig å være sammen med lille meg, som ikke driver med denslags.

Jupp, foretrekker de mer rolige hannkjønnene. Passer mer for meg =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg likar ikkje uttrykket ekstremsport, det har gått litt inflasjon i det, og når ein kallar klippeklatring ekstremsport medan skihopping liksom ikkje er det, då er det noko som ikkje heng saman.

Eg ville ikkje like det om kjærasten dreiv med t.d. basehopping, brattkøyring på ski med masse dropp eller grottedykking, men eg har få problem med høgdeklatring (ikkje K2!) eller utforsykling som nokon også meiner er ekstremsport. Det kan sjølvsagt ha noko med at eg driv med ein del som folk definerer som ekstremsport sjølv, utan at eg er samd i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mej_*

Jeg tiltrekkes helt klart av menn som drver ekstremsport, det viser at de har en intersse de brenner for, og nettopp det er H-O-T! ;)

+ at ekstremsport = veltrent (som oftest) , og det er ikke noe å si nei takk til. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skater
Var ikke direkte ekstremt det heller dog..

Som sagt - subjektiv vurdering. Som skater så vet jeg at du på film aldri får det rette inntrykket av farten, høyden og lengden som skaterne opplever. Faren for dødsfall er vel ikke akkurat overskyggende i skating, men smerte og skader hører med - alt fra de små skrubbsår til brudd til kunstig urinrør.

Menmen, jeg kan være enig i at det ikke er like naturstridig for oss å skate som det er å hoppe utfor et stup med en ryggsekk på ryggen. For øvrig har jeg nå tatt fallskjermlappen og det synes ikke jeg er spesielt ekstremt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mia_*
Unna, fordi jeg søker trygghet og vil ikke ha en mann som riskikerer livet i sine hobbier.

Signerer denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...