Barbie Skrevet 31. mai 2003 #1 Del Skrevet 31. mai 2003 Ser det er ganske mange inne her nå. Er det flere enn meg som er hjemme alene? Gubben er på jobb,derfor slår jeg ihjel kvelden her. Dere da? Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 31. mai 2003 #2 Del Skrevet 31. mai 2003 Fordi jeg ikke har fått rasket kroppen min i seng - men det skjer nå hvert øyeblikk. Mannen min sitter med lyden på full guffe og ser på Terminator 4 - men jeg skulle selvsagt ha sittet ute og nytt sommernattten i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. mai 2003 #3 Del Skrevet 31. mai 2003 Sambo ser på TV, det gidder ikke jeg! Har vært ute det meste av dagen og må jo ha min dose med Kg og internett. Gidder ikke å fly på byen og på TV er det bare gørr! Derfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. mai 2003 #4 Del Skrevet 31. mai 2003 Det blir nok en stund til før vi får en problemfri kvinnetilværelse.... Desto mer kvinner integreres i det offentlige, dess større vil fremtidens problemer og konflikter bli. Waco -Siterer et innlegg jeg skriver på vgdiskusjon. Hvorfor jeg sitter her idag? Fordi jeg trives hjemme, her er jeg trygg. I forigårs så jeg den japanske filmen Royal Battle som anbefales. Førtito ungdomskoleklassevenner blir stuet på en øy, og kun en får overleve, reglene er veldig simple, drepe alle de andre. Det hele er vinklet inn reality-tvmessig riktig, med oppdateringer fire ganger i døgnet over hvem som er drept og hvilkene områder av øya som er farlige, og til hvilkene klokketider. Mye galskap med andre ord. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. mai 2003 #5 Del Skrevet 31. mai 2003 Fordi KG er et hyggelig og morsomt sted å være!! Trenger ingen andre grunner jeg! (Er hverken venneløs, ensom, kjedelig eller asosial eller "uten et liv"). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 31. mai 2003 #6 Del Skrevet 31. mai 2003 Høvdingen snorker foran tv'n, - det er ham vel unt, han har jobba i hagen i hele dag - og fjortiskrapylet har vært i bursdag. :surfer videre: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. mai 2003 #7 Del Skrevet 31. mai 2003 Registrerer at enkelte må bekrefte at dem ikke er viggo venneløse.... interessant..... Man får litt å tenke på da..... Uten at jeg skal utbrodere noe særlig... Waco I det undrende hjørne idag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2003 #8 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg har holdt på med litt husarbeid, mens Kverulanten har sitti i stua foran TV. Da jeg endelig var ferdig og klar til å sette meg i stua sammen med han, så SOV han! Og da så jeg mitt snitt til å snike meg inn på KG for å få dosen min! Nå skal jeg imidlertid vekke han, sånn at vi kan gå og legge oss! God natt, folkens! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 31. mai 2003 #9 Del Skrevet 31. mai 2003 Fordi jeg er så lat at jeg ikke gidder å dra ræva opp av stolen, og da kan jeg like gjerne tatse på meg en senebetennelse slik at jeg får sykemelding til eksamen. Dæggern, det hørtes ut som en plan jeg ikke en gang var klar over at jeg hadde skapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. mai 2003 #10 Del Skrevet 31. mai 2003 Starya, det er nok underbevissheten din som jobber.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. mai 2003 #11 Del Skrevet 31. mai 2003 Registrerer at enkelte må bekrefte at dem ikke er viggo venneløse.... interessant..... Man får litt å tenke på da..... Uten at jeg skal utbrodere noe særlig... Waco I det undrende hjørne idag.... Der tok du meg! OK, så er jeg vel venneløs da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 31. mai 2003 #12 Del Skrevet 31. mai 2003 Fordi jeg ikke har råd til å dra ut på byen. Fordi jeg synes det er hyggelig å se at det ikke bare er meg som leker nerd midt i helgen... Dessuten er dette et mer interessant sted å være enn mirc. Jeg er så skuffet over alle de tragiske menneskene som er der og bare tenker på sex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. mai 2003 #13 Del Skrevet 31. mai 2003 Slapp av Embla...ingen navn nevnt...snakker for oss allesammen.... det var egentlig bare en bemerkning til morderatorenes evige "jammen vi kan ikke være her hele tiden", altså setninger som sies uten å mene noe som helst... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. mai 2003 #14 Del Skrevet 31. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #15 Del Skrevet 31. mai 2003 Noe må man gjøre når man er på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. mai 2003 #16 Del Skrevet 31. mai 2003 Slapper av, og sitter og venter på en telefon fra min pappa som jeg diskuterer noen hageplaner med! Surfer her innimellom mailskrivingen og slikt. Koser meg. Enkelt og greit. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 31. mai 2003 #17 Del Skrevet 31. mai 2003 Fordi jeg ikke gidder seg på tv. Sambo sitter foran sin pc, jobber, tror jeg. Faren min har gått og lagt seg, er på helgebesøk. Og jeg er sliten etter å ha kjørt rundt i en stor Saab med turbo og 215 hestekrefter (min fars... - tror han er sliten selv, etter å ha lånt vekk bilen til meg), så jeg gidder ikke reise meg herfra ... på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. mai 2003 #18 Del Skrevet 31. mai 2003 Vega: hva er det med pappaer og Saaber? Min far har splitter ny Saab, den er slik at når han rygger så piper det når han er 1 m fra å rygge på noe... ERgo han rygger forbasket mye for tiden! Spesielt når noen sitter på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 31. mai 2003 #19 Del Skrevet 31. mai 2003 Kveld?? Her er det ettermiddag nå. :D Ferdinand og jeg har akkurat kommet tilbake fra en tur i parken. Men jeg kommer nok til å kikke innom KG når det blir kveld her også. Er ganske forkjølet, så i dag skal vi kose oss hjemme med litt god mat og vin. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 31. mai 2003 #20 Del Skrevet 31. mai 2003 Embla, jeg vet ikke, men jeg tror de er på guttevalpstadiet, et eller annet sted inni seg. (Min far blir aldri mer enn halvvoksen han...) Forøvrig kunne jeg tenke meg en slik turbosak med 215 hestekrefter selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå