Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 (endret) For å få den store kattebestanden sterkt redusert, og gi alle hjemløse katter et hjem, må vi kastrere huskattene våre! Kattunger gies bort, dumpes og avlives daglig, og ved påbudt kastrering en periode kan vi være med på å heve kattens status i samfunnet! Når kattebestanden er sterkt redusert, kan man vurdere kontrollert avl på huskatten som på rasekatten, med registrering og det som følger med. Blir det vanskeligere å få tak i katter, vil man også kunne selge katter til en god pris og forsikre seg at de kommer i gode hjem som varer livet ut! Katten er i dag en bruk og kast-vare, nettopp fordi de er gratis og det er så mange av de. Vær med på å øke kattens status i samfunnet, skriv under du også! I ryggen har vi Dyrebeskyttelsen, Vetrinærer, Hus til pus m.m. På facebook er det mulig å laste ned et egen skjema for å skrive under manuelt. evnt printe ut og henge opp, noe vi oppfordrer sterkt Link til underskrift: http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1770 Hvis det er noen spørsmål så henvend dere til meg: (LSE85) Mvh Silje Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 1. august 2008 av Skya
spezitas Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Signert!!! Et kjempeflott tiltak! Mye må gjøres i tillegg til denne underskriftskampanjen, men dette er iallefall ett skritt i riktig retning!
Gjest Driver Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Flott tiltak! Men dette er vel ikke forumet du får mest gehør for slike tiltak.
Leo Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Men dette er vel ikke forumet du får mest gehør for slike tiltak. Da har du åpenbart ikke lest særlig mange av trådene på kjæledyrforumet som handler om :katt: Jeg fremla for øvrig et forslag om nettopp dette på nevnte forum for ikke så lenge siden og har følgelig signert.
Gjest Sisu Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 For å få den store kattebestanden sterkt redusert, og gi alle hjemløse katter et hjem, må vi kastrere huskattene våre! Kattunger gies bort, dumpes og avlives daglig, og ved påbudt kastrering en periode kan vi være med på å heve kattens status i samfunnet! Når kattebestanden er sterkt redusert, kan man vurdere kontrollert avl på huskatten som på rasekatten, med registrering og det som følger med. Blir det vanskeligere å få tak i katter, vil man også kunne selge katter til en god pris og forsikre seg at de kommer i gode hjem som varer livet ut! Katten er i dag en bruk og kast-vare, nettopp fordi de er gratis og det er så mange av de. Vær med på å øke kattens status i samfunnet, skriv under du også! I ryggen har vi Dyrebeskyttelsen, Vetrinærer, Hus til pus m.m. På facebook er det mulig å laste ned et egen skjema for å skrive under manuelt. evnt printe ut og henge opp, noe vi oppfordrer sterkt Link til underskrift: http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1770 Hvis det er noen spørsmål så henvend dere til meg: (LSE85) Mvh Silje Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Bra tiltak!!
Gjest Infralove Skrevet 9. august 2008 #11 Skrevet 9. august 2008 Eg har skrive under, sjølv om eg tviler på at det har nokon effekt i det heile tatt. Det kryr jo av alle slags rare underskriftskampanjar, så det har vel mista ein del av seriøsiteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå