Gå til innhold

Sukker-fest

Bex

Anbefalte innlegg

Jammen er det vanskelig å treffe single gutter sånn i hverdagen :(

Har vært supersosial de siste månedene, og blitt med på alt jeg har fått tilbud om. Men jeg har bare møtt på et par single gutter og det er det. (Og desverre var vi ikke noe for hverandre...) Men har møtt på massevis av flotte, single jenter.

Så nå har jeg vurdert å dra på sukker-fest. Der må det vel være single gutter? Eller er det 90% jenter der også? Er det noen som har vært på en sånn fest, og kan fortelle litt? Er det bare som en vanlig tur ut på byen, eller anbefaler du å ta en tur? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mann22

Heh, vet ikke hvordan det er på sukkerfest. Skulle gjerne prøvd det selv...

Men si meg en ting: hvor finner du 90% jenter, single. På nonnekloster? Under steiner? Har jeg aldri sett det noen plass. Overalt jeg beveger meg ser jeg bare 90% gutter, og det er ikke helt min smak.

Jeg vil gjerne vite om disse hemmelige plassene med 90% jenter som er single.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kom deg ut av skapet

Et tips til deg: Konsentrer deg mindre om å finne flotte single jenter og mer om å finne flotte single menn. Så går de nok bra til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, er ikke så vanskelig å finne masse jenter :)

Nei, vil ikke slutte å omgås single jenter. Er veldig moro å bli kjent med nye mennesker, uansett kjønn! Skulle bare ønske at noen flere av de man møter på sin vei var single! Men møter stort sett på jenter; på venners venner-fester, bakgårdsfest i sameiet (det bor flere gutter her, men de dukker jo ikke opp på festen, mens jentene har med flere venninner), arrangementer med jobben, grilling i Frognerparken, quizer, på Sats, og ellers andre steder jeg finner på å oppsøke. Men... Dritings gutter kl 3 på lørdagskvelden regner jeg egentlig ikke med... ;)

Dere gutter må slutte å gjemme dere! :)

Men, ingen som har vært på sukker-fest (eller noe lignende)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det rake motsatte. Ikke mange single jenter i omgangskretsen min.

Har faktisk vurdert å reise på en sånn "sukker-fest" selv, men har bare så langt blitt med tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrissy82

Jeg har vært på en sukker fest en gang.. det er flere år siden men.. det var en artig opplevelse men ikke noe for meg. Det var veldig organisert opplegg. Man blir tatt bilde av også får du et sånt ark hvor det står hvem dine topp 10 match er eller noe.. Husker ikke helt.. jeg prata med gutter der, men jeg husker at jeg prata mer med jenter enn med gutter. Kanskje det var flere jenter enn gutter der da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Sånn, nå er jeg påmeldt! Den som intet våger... Håper bare at ikke snittalderen er altfor høy! Andre som skal??

Gruer meg sinnsykt, men får kanskje ta et glass cava før man går hjemmefra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, nå er jeg påmeldt! Den som intet våger... Håper bare at ikke snittalderen er altfor høy! Andre som skal??

Gruer meg sinnsykt, men får kanskje ta et glass cava før man går hjemmefra...

Har vært på 2-3 fester før og lurer på om jeg skal melde meg på denne gangen også. Lenge siden nå :)

Hva er "alt for høy" ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For høy alder for meg ville nok kanskje vært 35+. Men det er jo veldig subjektivt, da :)

Noen vil jo ha det ene, og noen det andre. Selv foretrekker jeg sånn ca min egen alder :)

Forresten, bra å høre at du vurderer en fest til, for det må jo bety at det er gøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For høy alder for meg ville nok kanskje vært 35+. Men det er jo veldig subjektivt, da :)

Noen vil jo ha det ene, og noen det andre. Selv foretrekker jeg sånn ca min egen alder :)

Forresten, bra å høre at du vurderer en fest til, for det må jo bety at det er gøy?

Siden jeg er 41 så er jo urgammel i forhold til deg da :)

Har vært på 3 fester.

2 var skikklig morsomme/spennende/interessante. Møtte mange hyggelige jenter/mennesker og holdt det gående til det bitter end. Den ene gang fikk jeg til og med en kjæreste ut av det.

Den siste var slik fester er iblant, man har det sånn passe, blir full, suller rundt og våkner neste dag og tenker at man kunne latt det være men greit nok.

Mange er litt for opphengt i de kortene, selv brydde jeg meg ikke så mye om de men har faktisk alle gangene kommet i prat med jenter fra kortet mitt uten at jeg viste det, så kanskje det er noe i det allikevel :)

Endret av Confidence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått meg profil på sukker selv, og det hadde jo kanskje vært gøy og dratt på fest, men veeet ikke om jeg tør :) Ikke veldig sjenert av meg, men dette høres litt skummelt ut! Men hvordan er det? 18 høyeste matcher.. da blir det vel med de trynene man får opp som høyeste match på sukker da..?? Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått meg profil på sukker selv, og det hadde jo kanskje vært gøy og dratt på fest, men veeet ikke om jeg tør :) Ikke veldig sjenert av meg, men dette høres litt skummelt ut! Men hvordan er det? 18 høyeste matcher.. da blir det vel med de trynene man får opp som høyeste match på sukker da..?? Hmmm

Nei det blir jo ikke det siden det ikke er så mange av de som er der.

Du får opp de med høyest match av de som er på festen så du kan komme langt ned på listen din :)

uansett så får du jo møtt noen av de "live" og ikke bare via nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å "snakke" med noen på nett (vet det er det jeg gjør her, men det blir liksom noe annet...) så tenkte at sukkerfesten er en perfekt anledning til å møte noen hyggelige mennesker. Gruer meg skikkelig jeg også, men kjenner heldigvis andre som skal dit også. Så er det bare å håpe at noen med høy match faktisk er der.

Uansett, fest på Stratos er alltid bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke å "snakke" med noen på nett (vet det er det jeg gjør her, men det blir liksom noe annet...) så tenkte at sukkerfesten er en perfekt anledning til å møte noen hyggelige mennesker. Gruer meg skikkelig jeg også, men kjenner heldigvis andre som skal dit også. Så er det bare å håpe at noen med høy match faktisk er der.

Uansett, fest på Stratos er alltid bra :)

Husk bare å svar ærlig og godt ut på skalaen på de spørsmålene som virkelig betyr noe for deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å "snakke" med noen på nett (vet det er det jeg gjør her, men det blir liksom noe annet...) så tenkte at sukkerfesten er en perfekt anledning til å møte noen hyggelige mennesker.

Er ikke dette en liten selvmotsigelse?

Om du ikke liker å snakke med mennesker på nett, så er kan man vel like gjerne dra et annet sjekkested på byen.

Eneste fordelen med sukkerfest i så måte må være at man vet(?!) alle er single.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier, det er garantert at folk er single. Er lei gifte menn, menn med samboere etc som oppfører seg som single ute på byen. Pluss at det var mye lettere å komme i snakk med folk på en sånn fest, for da har man jo en ting felles.

Var jo på fest på lørdag, og det var jo gøy det. Men fikk rett i at snittalderen var litt høy... Vil si 33-35+ kanskje. Ble en koselig kveld, men var dessverre ingen som trigget interessen det lille ekstra. Men anbefaler det til dere som kanskje ønsker en partner i 30-40-årene. Lett å komme i kontakt, hyggelige folk etc. Så vet dere det :)

Jeg får vente å se om den rette dukker opp når jeg minst aner det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Som du sier, det er garantert at folk er single. Er lei gifte menn, menn med samboere etc som oppfører seg som single ute på byen. Pluss at det var mye lettere å komme i snakk med folk på en sånn fest, for da har man jo en ting felles.

Var jo på fest på lørdag, og det var jo gøy det. Men fikk rett i at snittalderen var litt høy... Vil si 33-35+ kanskje. Ble en koselig kveld, men var dessverre ingen som trigget interessen det lille ekstra. Men anbefaler det til dere som kanskje ønsker en partner i 30-40-årene. Lett å komme i kontakt, hyggelige folk etc. Så vet dere det :)

Jeg får vente å se om den rette dukker opp når jeg minst aner det... :)

Det var jo godt å høre at du hadde samme opplevelse som meg da :)

...synd at du ikke traff noen, men som du sier så er det nok flere i +30 enn under 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...