Mrs. K Skrevet 31. mai 2003 #3 Skrevet 31. mai 2003 Har du litt tillegsopplysninger? Hvordan er resten av SMS'en?
chimp Skrevet 31. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2003 Det er hele meldingen: Mptw.... Kunne jo selvfølgelig bare spurt hva han mener, men av forskjellige årsaker skulle jeg gjerne visst mer om betydningen før jeg gidder å sende no svar....HVIS jeg sender no svar....Hmmmm...
*Lillian* Skrevet 31. mai 2003 #5 Skrevet 31. mai 2003 Macho powerful trusting wife?? Neida, sorry... Men den forkortelsen der har jeg aldri hørt før.. Det er ikke noen som har brukt ordlista, da, også egentlig ment et annet ord? Hvis du har ordliste på mobilen din kan du jo teste ut det selv? Lillian
Crazee Skrevet 31. mai 2003 #6 Skrevet 31. mai 2003 Mind Part Time Working... Vel - av og til om ein har mobilen i lomma, så kan ein ved eit uhell ringa opp folk utan at ein er klar over det. Kanskje ein greier å senda SMS på den måten òg? (Elles har eg sett det som forkorting for MALE part time working ;-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå