Gjest soffy Skrevet 6. august 2008 #41 Del Skrevet 6. august 2008 nei, så moro å lese dette Flere som har det på samme måte som meg! Jeg skal nemlig møte en jeg har snakket med på nett i 2 måneder I MORGEN! Dette har jeg ventet og ventet på, og grunnen til at vi ikke har truffet hverandre tidligere er fordi han er i militæret.. Jeg skal vel og merke flytte om 2 dager for å studere i en annen by, så det blir vel kanskje ikke noe forhold med det første.. (selvom jeg så gjerne skulle ønske det!).. Og han er fantastisk! Vi har en veldig god tone, og vi deler mange av de samme interessene.. Men dere, jeg er sååå nervøs!! Aldri møtt fyren, så han har sikkert laget et bilde av hvordan jeg er.. og hva om jeg skuffer han? Hva om daten blir møkk dårlig, og vi ikke har noe kjemi i det hele tatt?! Grug-gleder meg, altså! Er det noen her som vil fortelle om første gangen de møtte en de hadde nettdatet med? STod det liksom til forventningene? Ble det pinlig? Og en ting til! Er det OK å kysse, eller kanskje gå litt lengere på første date med en du har nettdatet med lenge? hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #42 Del Skrevet 6. august 2008 Nettet er spennende - har selv truffet en veldig interessant mann der... :rødme: Men, etter flere dater - vi snakker tosifret, er han fortsatt inne på den siden... Skjønner at jeg må prate med han om det men - hva kan man forvente??? Deilige krible følesen - vi møttes ganske fort, føltes riktig - og så ingen grunn til å bruke masse tid på å maile / chatte - for hva hvis det ikke funket IRL...?? Lykke til med datene i helgen dere som skulle det - venter spent på oppdateringer her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. august 2008 #43 Del Skrevet 6. august 2008 nei, så moro å lese dette Flere som har det på samme måte som meg! Jeg skal nemlig møte en jeg har snakket med på nett i 2 måneder I MORGEN! Dette har jeg ventet og ventet på, og grunnen til at vi ikke har truffet hverandre tidligere er fordi han er i militæret.. Jeg skal vel og merke flytte om 2 dager for å studere i en annen by, så det blir vel kanskje ikke noe forhold med det første.. (selvom jeg så gjerne skulle ønske det!).. Og han er fantastisk! Vi har en veldig god tone, og vi deler mange av de samme interessene.. Men dere, jeg er sååå nervøs!! Aldri møtt fyren, så han har sikkert laget et bilde av hvordan jeg er.. og hva om jeg skuffer han? Hva om daten blir møkk dårlig, og vi ikke har noe kjemi i det hele tatt?! Grug-gleder meg, altså! Er det noen her som vil fortelle om første gangen de møtte en de hadde nettdatet med? STod det liksom til forventningene? Ble det pinlig? Og en ting til! Er det OK å kysse, eller kanskje gå litt lengere på første date med en du har nettdatet med lenge? hihi.. Akkurat slik har jeg det også. Tenker at det er så klaff på nett og msn, også er det kanskje null kjemi. Det blir nedtur, det. Så jeg gru-gleder meg også. Håper bare han blir fort frisk. Jeg vil møte han i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #44 Del Skrevet 7. august 2008 Akkurat slik har jeg det også. Tenker at det er så klaff på nett og msn, også er det kanskje null kjemi. Det blir nedtur, det. Så jeg gru-gleder meg også. Håper bare han blir fort frisk. Jeg vil møte han i går... men er det ikke da bedre å møtes ASP? for som du sier, det er noe helt annet ansikt til ansikt, enn i skriftlig form. ute etter råd jeg... krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #45 Del Skrevet 7. august 2008 Er det noen her som vil fortelle om første gangen de møtte en de hadde nettdatet med? STod det liksom til forventningene? Ble det pinlig? Og en ting til! Er det OK å kysse, eller kanskje gå litt lengere på første date med en du har nettdatet med lenge? hihi.. Det sto absolutt til forventningene. Det ble ikke pinlig. Vi møttes på en kafe og tida sto stille, samtidig som den gikk veldig fort - hvis du forstår? Vi var helt oppslukt av hverandre og samtalen gikk veldig lett. Alt føltes riktig og naturlig. Vi hadde hatt kontakt på nett i ca 3 uker før vi møttes IRL. Jeg forelsket meg etter vi hadde chattet i 3 min! Da hadde vi bare chattet om reiser og politikk. Jeg visste ikke alderen hans, hvor han bodde eller hvordan han så ut. Jeg bare visste at jeg likte han veldig godt. Eneste fysiske kontakten vi hadde første kvelden var en klem utenfor togstasjonen, før jeg skulle reise hjem med siste tog. Vi var begge usikre på hva den andre følte da vi skiltes. På vei hjem fikk jeg en hyggelig melding hvor han blant annet skrev at han håpet han fikk treffe meg igjen. Andre gangen vi taff hverandre visste vi hva den andre følte. Da ble det mer fysisk nærhet. Men vi ventet 3 mnd med sex. Det føltes rett. Vi var sammen i 6 år. Han flyttet ut for 3 uker siden. Han hadde mistet følelsene for meg. Vi har vært venner etter det. I går skrev at han savnet meg. Vi skal snart treffes igjen. Jeg har elsket han hver eneste dag siden jeg traff han første gangen - og jeg elsker han fortsatt. Ønsker dere alle lykke til! Håper dere finner den store kjærligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soffy Skrevet 7. august 2008 #46 Del Skrevet 7. august 2008 Det sto absolutt til forventningene. Det ble ikke pinlig. Vi møttes på en kafe og tida sto stille, samtidig som den gikk veldig fort - hvis du forstår? Vi var helt oppslukt av hverandre og samtalen gikk veldig lett. Alt føltes riktig og naturlig. Vi hadde hatt kontakt på nett i ca 3 uker før vi møttes IRL. Jeg forelsket meg etter vi hadde chattet i 3 min! Da hadde vi bare chattet om reiser og politikk. Jeg visste ikke alderen hans, hvor han bodde eller hvordan han så ut. Jeg bare visste at jeg likte han veldig godt. Eneste fysiske kontakten vi hadde første kvelden var en klem utenfor togstasjonen, før jeg skulle reise hjem med siste tog. Vi var begge usikre på hva den andre følte da vi skiltes. På vei hjem fikk jeg en hyggelig melding hvor han blant annet skrev at han håpet han fikk treffe meg igjen. Andre gangen vi taff hverandre visste vi hva den andre følte. Da ble det mer fysisk nærhet. Men vi ventet 3 mnd med sex. Det føltes rett. Vi var sammen i 6 år. Han flyttet ut for 3 uker siden. Han hadde mistet følelsene for meg. Vi har vært venner etter det. I går skrev at han savnet meg. Vi skal snart treffes igjen. Jeg har elsket han hver eneste dag siden jeg traff han første gangen - og jeg elsker han fortsatt. Ønsker dere alle lykke til! Håper dere finner den store kjærligheten! Det var godt å høre at det gikk så bra med dere! Men synd at det ble slutt, håper dere ordner opp Nå er det 2 timer til han kommer for å hente meg.. Ja, litt amerikansk må det være, hehe.. Blir flaut å sitte i en bil og føre en samtale uten at vi får sett rett på hverandre den første gangen vi treffes.. :S Lykke til til dere andre!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. august 2008 #47 Del Skrevet 7. august 2008 men er det ikke da bedre å møtes ASP? for som du sier, det er noe helt annet ansikt til ansikt, enn i skriftlig form. ute etter råd jeg... krysser fingrene for deg! Klart det er best å møtes kjapt, men vi må jo finne et tidspunkt som klaffer for oss begge. Men jeg liker han sinnsykt godt, og blir snart sprø av å vente på at han skal bli frisk og vi kan møtes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. august 2008 #48 Del Skrevet 7. august 2008 Det var godt å høre at det gikk så bra med dere! Men synd at det ble slutt, håper dere ordner opp Nå er det 2 timer til han kommer for å hente meg.. Ja, litt amerikansk må det være, hehe.. Blir flaut å sitte i en bil og føre en samtale uten at vi får sett rett på hverandre den første gangen vi treffes.. :S Lykke til til dere andre!!! :D Åååååå, jeg vil ha referat:)) Lykke til, kjenner det kribler i meg på dine vegne. Herregud, jeg må ha blitt fullstendig blåst av dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. august 2008 #49 Del Skrevet 11. august 2008 Dårlig med referater her, da. Ingen som har noe spennende å berette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #50 Del Skrevet 11. august 2008 Dårlig med referater her, da. Ingen som har noe spennende å berette? Joda, jeg har en fin liten historie til deg...; Begynte å prate med en veldig ok fyr jeg traff på møteplassen, det viste seg at vi har hatt barn i samme barnehage og han bor 15 min gange herfra. :-o farlig nært! Ikke ofte jeg hadde sett han i barnhagen, da vi har hentet/levert til litt ulike tidspunkt etc...men hadde lagt merke til han, både i barnehagen og butikken. ;-) (Ganske kjekk fyr) Og så satt jeg her da, forrige mandag og chattet med han og gløttet litt på denne tråden...åpnet liksågodt ei flaske champagne, hadde det jo så gøy!. Er det ferie så er det ferie ;-) Ble vel litt brisen og modig etterhvert, hehe. Så jeg inviterte han liksågodt over. :-o Han grabbet en flaske rødvin og hoppet i taxien. Jeg så ut som et takras, huset likeså...dette var VEL litt impulsivt, haha. Men jeg rakk å tenne lys på bordet utenfor i det minste. Klokka var nesten kvart på ett om natta da han kom, og da han kom utav taxien visste jeg det bare. Det var som vi hadde kjent hverandre for alltid. Vi skravlet og skravlet og koste oss skikkelig. Helt til klokka ble 05 og det begynte å bli lyst.....så han dro hjem etter en god klem og kyss på kinnet. Møtte hverandre igjen på torsdag og hadde det like fint, om ikke bedre ;-) Vet ikke helt hva statusen er enda, vi prøver å ta det litt med ro....men er søren ikke lett. Jeg slettet profilen min på MP like etter...og i dag så jeg hans var borte og, oioi det kan bare bety en ting! Det er så deilig å kjenne disse kriblingene og spenningen, lengselen etter å være med han, haka har nettopp fått den normale fargen tilbake igjen, men jeg flasser fremdeles, herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #51 Del Skrevet 12. august 2008 Å, herlig, siste gjest! :hjerterrundt: Jeg har nettopp meldt meg inn i Sukker, men det finnes jo ikke karer i mitt distrikt. Men det er jo moro å chatte også da. Men det er flere jeg har lyst å møte. Synd, kan jo ikke drive å fly land og strand rundt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. august 2008 #52 Del Skrevet 12. august 2008 Joda, jeg har en fin liten historie til deg...; Begynte å prate med en veldig ok fyr jeg traff på møteplassen, det viste seg at vi har hatt barn i samme barnehage og han bor 15 min gange herfra. :-o farlig nært! Ikke ofte jeg hadde sett han i barnhagen, da vi har hentet/levert til litt ulike tidspunkt etc...men hadde lagt merke til han, både i barnehagen og butikken. ;-) (Ganske kjekk fyr) Og så satt jeg her da, forrige mandag og chattet med han og gløttet litt på denne tråden...åpnet liksågodt ei flaske champagne, hadde det jo så gøy!. Er det ferie så er det ferie ;-) Ble vel litt brisen og modig etterhvert, hehe. Så jeg inviterte han liksågodt over. :-o Han grabbet en flaske rødvin og hoppet i taxien. Jeg så ut som et takras, huset likeså...dette var VEL litt impulsivt, haha. Men jeg rakk å tenne lys på bordet utenfor i det minste. Klokka var nesten kvart på ett om natta da han kom, og da han kom utav taxien visste jeg det bare. Det var som vi hadde kjent hverandre for alltid. Vi skravlet og skravlet og koste oss skikkelig. Helt til klokka ble 05 og det begynte å bli lyst.....så han dro hjem etter en god klem og kyss på kinnet. Møtte hverandre igjen på torsdag og hadde det like fint, om ikke bedre ;-) Vet ikke helt hva statusen er enda, vi prøver å ta det litt med ro....men er søren ikke lett. Jeg slettet profilen min på MP like etter...og i dag så jeg hans var borte og, oioi det kan bare bety en ting! Det er så deilig å kjenne disse kriblingene og spenningen, lengselen etter å være med han, haka har nettopp fått den normale fargen tilbake igjen, men jeg flasser fremdeles, herlig! WOW! Kan man virkelig snuble over noe noen s[ tilfeldig.....gratulererer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 13. august 2008 #53 Del Skrevet 13. august 2008 Hvordan går det, PH? Har du møtt han? Har kasta meg inn i nettdating jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. august 2008 #54 Del Skrevet 13. august 2008 Nei, vi har ikke møttes enda. Han har blitt skikkelig sjuk, og ligger der med lungebetennelse og feber, stakkar. Så jeg må smøre meg med tålmodighet....*sukk* Hold oss gjerne oppdatert, Emilie:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 13. august 2008 #55 Del Skrevet 13. august 2008 Så jeg må smøre meg med tålmodighet....*sukk* Å, jeg skjønner så godt hva du går igjennom, Purple Haze! Jeg smører og smører den tålmodigheten selv, det begynner å bli tynt nå. Traff en mann på nettet selv for noen måneder siden. Vi har snakket på msn, sms, telefon en god stund, og for noen uker siden treftes vi for første gang. Det var full klaff, helt utrolig! Nå planlegger vi et nytt møte, og det skal passe med at begge har barn, jobber osv. Vi får det til, men som det sliter på tålmodet! Jeg går snart i spinn! Skjønne mannen... Gleder meg så veldig og vil treffe ham helst I GÅR. Så vi må bare holde ut ventetiden, sant? Får rapportere her jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. august 2008 #56 Del Skrevet 13. august 2008 Å, jeg skjønner så godt hva du går igjennom, Purple Haze! Jeg smører og smører den tålmodigheten selv, det begynner å bli tynt nå. Traff en mann på nettet selv for noen måneder siden. Vi har snakket på msn, sms, telefon en god stund, og for noen uker siden treftes vi for første gang. Det var full klaff, helt utrolig! Nå planlegger vi et nytt møte, og det skal passe med at begge har barn, jobber osv. Vi får det til, men som det sliter på tålmodet! Jeg går snart i spinn! Skjønne mannen... Gleder meg så veldig og vil treffe ham helst I GÅR. Så vi må bare holde ut ventetiden, sant? Får rapportere her jeg og. Så fint at du rapporterer:) Og så herlig å lese at det klaffet med dere! Håper det gjør det for oss også... Ja, tålmodig må man visst være. Men den som venter på noe godt, venter kanskje ikke forgjeves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 13. august 2008 #57 Del Skrevet 13. august 2008 Så fint at du rapporterer:) Og så herlig å lese at det klaffet med dere! Håper det gjør det for oss også... Ja, tålmodig må man visst være. Men den som venter på noe godt, venter kanskje ikke forgjeves. Nei, det heter seg det. Så jeg håper det klaffer for dere også. Masse lykke til når ventetiden endelig er over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. august 2008 #58 Del Skrevet 13. august 2008 Takk for det:)) Er det meningen at det skal bli oss, så blir det oss. Det tror jeg fullt og fast på. Skulle det ikke klaffe, er det ikke han jeg skal ha. Da er det ut på markedet....igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #59 Del Skrevet 14. august 2008 Takk for det:)) Er det meningen at det skal bli oss, så blir det oss. Det tror jeg fullt og fast på. Skulle det ikke klaffe, er det ikke han jeg skal ha. Da er det ut på markedet....igjen... Ja jeg trodde jeg hadde møtt drømmemannen på nett nå i sommer. Fant nettopp ut at han hadde damer over hele landet.... grøss. ha må ha hatt det travelt stakkaren... håper ikke det er samme mann, men det skal vel noe til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #60 Del Skrevet 14. august 2008 Ja jeg trodde jeg hadde møtt drømmemannen på nett nå i sommer. Fant nettopp ut at han hadde damer over hele landet.... grøss. ha må ha hatt det travelt stakkaren... håper ikke det er samme mann, men det skal vel noe til:) Har også møtt en slik dessverre, ble grundig lurt av en venndøling/sørlending Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå