Gjest Purple Haze Skrevet 4. august 2008 #21 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg har nettdatet i 1,5 års tid. Hadde et kortvarig forhold til en jeg traff på nett i fjor. Det ble en kortvarig, men intens periode, som endte med at jeg fant en kjempegod venn. Vi fant ut at det måtte bli vennskap av det, forholdene lå ikke til rette for noe mer. Men vi er såååå gode venner, og venner er godt å ha. Jeg svever på en liten sky om dagen, og denne uka håper jeg vi møtes for første gang. Skummelt og spennende. Noen ganger kan det gå kjapt, andre ganger kan det ta litt lenger tid med nettdating. Kan jeg spørre hvor gammel du er, gjest over meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #22 Del Skrevet 4. august 2008 oi, så du har ikke møtt han enda?! ja, dette blir spennende. jeg er 36. har vært inne å snust litt rundt. jeg trekkes mot de yngre guttene, helt klart. sånn rent utseendemessig. men vil jo gjerne ha en moden og smart mann. bare så synd at de ikke tiltrekker meg ved sitt ytre. jeg må skjerpe meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #23 Del Skrevet 4. august 2008 Holder på med natt dating selv i en liten periode. Treffer mange hyggelige menn, likevel lar jeg meg ikke bli betatt av noen over nett, forstår ikke hvordan det går an å bli det... Hvis jeg skal bli betatt må jeg møte personen og bli kjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 4. august 2008 #24 Del Skrevet 4. august 2008 Holder på med natt dating selv i en liten periode. Treffer mange hyggelige menn, likevel lar jeg meg ikke bli betatt av noen over nett, forstår ikke hvordan det går an å bli det... Hvis jeg skal bli betatt må jeg møte personen og bli kjent.. Man kan nok bli betatt og fascinert hvis man tværer det ut på nettet. Har selv vært på nettet med profil en stund nå. Men i min profil står det noe ala: "jeg vil gjerne møte deg relativt raskt, fordi jeg tror ikke på kjemi på nettet". Igår hadde jeg første møte med en hyggelig mann som jeg har mailet en liten stund med, og som jeg håper det kan bli noe mer med. Han vil hvertfall treffe meg igjen, så får vi se. Og jeg håper at vi kan bli kjent litt etter litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #25 Del Skrevet 4. august 2008 Man kan nok bli betatt og fascinert hvis man tværer det ut på nettet. Har selv vært på nettet med profil en stund nå. Men i min profil står det noe ala: "jeg vil gjerne møte deg relativt raskt, fordi jeg tror ikke på kjemi på nettet". Igår hadde jeg første møte med en hyggelig mann som jeg har mailet en liten stund med, og som jeg håper det kan bli noe mer med. Han vil hvertfall treffe meg igjen, så får vi se. Og jeg håper at vi kan bli kjent litt etter litt. Man kan nok det, likevel er jeg skeptisk til det, sunn fornuft og bakke kontakt tror jeg er viktig. Vet om to par som er gift nå, de traff hverandre via nett da, så det går nok an:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. august 2008 #26 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg høres sikkert helt fjortis ut som er betatt på nett. Men jeg er faktisk 40, og har datet en del, både på nett og IRL. Jeg har god intuisjon, og er en menneskekjenner. Selvfølgelig er jeg klar over at det ikke trenger å være noen match når vi møtes IRL, så derfor beholder jeg bakkekontakten. Likevel er det deilig når noen får hjertet til å banke litt raskere. Og jeg velger å nyte det, for det er ikke ofte jeg opplever det på denne måten Og klart det går an å møte en partner på nett. Vet om veldig mange som har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. august 2008 #27 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg høres sikkert helt fjortis ut som er betatt på nett. Men jeg er faktisk 40, og har datet en del, både på nett og IRL. Jeg har god intuisjon, og er en menneskekjenner. Selvfølgelig er jeg klar over at det ikke trenger å være noen match når vi møtes IRL, så derfor beholder jeg bakkekontakten. Likevel er det deilig når noen får hjertet til å banke litt raskere. Og jeg velger å nyte det, for det er ikke ofte jeg opplever det på denne måten Og klart det går an å møte en partner på nett. Vet om veldig mange som har gjort det. ja, er spennende... ønsker deg lykke til! håper å høre hvordan daten din gikk. Jeg har selv møtt en på nett, skal treffe han snart, når han kommer hjem fra jobben i utlandet...gleder meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *nurket* Skrevet 4. august 2008 #28 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg er på nettby, hvert fall. Har prøvd møteplassen, q500, sukker, men liker nettbyen best. Ja, jeg er heldig Jeg også liker nettby best. Eller likte for jeg har meldt meg ut derfra etter at jeg møtte min kjære Møtte ingen av interesse på møteplassen, blink, sukker eller match. Vi er på husjakt om dagen vi. Så herlig å funnet noen man vil dele livet med :rødme: Lykke til videre. Så spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. august 2008 #29 Del Skrevet 4. august 2008 Tusen takk....I`m so happy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 4. august 2008 #30 Del Skrevet 4. august 2008 Nettdating på meg også. Ts sier hun har funnet prinsen. Håper virkelig ikke det er "min" prins hun har funnet.:) Vi tesff hverandre på finnenvenn.no, men lurer på om den siden har blitt til match eller noe slikt???- Vet ikke for vi begge slettet profilene våre der etter at vi treftes i rl. :) Har veeeeldig god kontakt med hverandre. Jeg ser på han som kjæresten min nå etter 8 måneders smileperiode. Han ser på meg som ei god venninde..... som han er forelsket i. Jeg har såååå lyst til å være ordentlig kjæreste med han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. august 2008 #31 Del Skrevet 4. august 2008 Tror neppe det er samme prins. Lykke til med kjærligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. august 2008 #32 Del Skrevet 5. august 2008 Livet er bare merkelig noen ganger. Når man er singel, er det ofte tørke på datefronten. Men har du en mann på hånda, spretter det fram fler også. Kan bli frustrert av mindre. Nå er jeg jo superbetatt av denne mannen som jeg har kontakt med på nett. Han svirrer rundt i hodet mitt hele tiden, og jeg lengter etter å møte han. Men så, i forrigårs, ringte han jeg hadde et kortvarig forhold til, og han gir uttrykk for at han vil ha meg tilbake. Det er nesten et år siden vi ble enig om å bare være venner. Jeg blir bare så av sånn. Jeg er veldig glad i han, men kan ikke være sammen med han. Skjønner bare ikke hvordan han kunne "lukte" at jeg har noe på gang med en annen? Og at han skulle komme med dette akkurat nå? Mannfolk er virkelig ikke lette å forstå seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #33 Del Skrevet 5. august 2008 Har en profil ute nå, blir invitert på ferie turer og hører hvor en pen jeg er, over hvordan de er redd for å ta kontakt osv jeg gir opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_janna_* Skrevet 5. august 2008 #34 Del Skrevet 5. august 2008 Har en profil ute nå, blir invitert på ferie turer og hører hvor en pen jeg er, over hvordan de er redd for å ta kontakt osv jeg gir opp Er i ferd med å gi opp jeg også. Men håper jo stadig at den ene som passer meg skal være der et sted. Ikke lett. Bare noen tanker rundt dette med å kommentere utseendet, invitere på turer osv: Jeg har begynt å skygge unna menn som gir store kompliment over utseendet mitt, slik med det samme. Hvis det blir for mye så virker det overflatisk. Og hvis fyren prater om alle de flotte ferieturene "vi" skal reise på, så skurrer det i mine ører. Noe annet er å prate om steder man har vært, felles opplevelser og erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #35 Del Skrevet 5. august 2008 Er i ferd med å gi opp jeg også. Men håper jo stadig at den ene som passer meg skal være der et sted. Ikke lett. Bare noen tanker rundt dette med å kommentere utseendet, invitere på turer osv: Jeg har begynt å skygge unna menn som gir store kompliment over utseendet mitt, slik med det samme. Hvis det blir for mye så virker det overflatisk. Og hvis fyren prater om alle de flotte ferieturene "vi" skal reise på, så skurrer det i mine ører. Noe annet er å prate om steder man har vært, felles opplevelser og erfaringer. Sant nok. derfor de tar kontakt med meg " du er så vakker" " du er nydelig"... hva er det med menn, tenker de bare på utseendet, virker slik...de som interesserer meg kommenterer IKKE utseendet mitt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. august 2008 #36 Del Skrevet 5. august 2008 Nå er jo bildet det som gir et førsteinntrykk, og som gjør at man får lyst til å ta kontakt. Man tar vel ikke kontakt med mennesker man ikke liker utseendet til, verken på byen eller på nett? Greit å bli skeptisk hvis de blir altfor ivrige altfor fort, men man kan jo ikke dømme folk nord og ned etter to brev heller da. Hvis de ikke er helt blåst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 6. august 2008 #37 Del Skrevet 6. august 2008 Nå er jo bildet det som gir et førsteinntrykk, og som gjør at man får lyst til å ta kontakt. Man tar vel ikke kontakt med mennesker man ikke liker utseendet til, verken på byen eller på nett? Greit å bli skeptisk hvis de blir altfor ivrige altfor fort, men man kan jo ikke dømme folk nord og ned etter to brev heller da. Hvis de ikke er helt blåst. Heisann! Jeg har også fått kontakt med en mann på nett, og i dag har han tatt initiativet til vårt første møte! Til helgen.. Han er akkurat en sånn type jeg liker.. Endelig...! Han er også ganske ivrig, men det er greit, er nå bare å finne ut av ting med en gang da, før man event. går hen å forelsker seg på alvor. Har dere avtalt møtet nå da? Kos deg med prinsen, livet kan vere deilig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. august 2008 #38 Del Skrevet 6. august 2008 Prinsen min har blitt syk, men går på penicilin nå, så jeg håper på et møte snart. Han skulle egentlig reise langt vekke i helga, men ikke sikkert det blir noe av. Blir det avlyst, regner jeg med vi skal møtes i helga.... er nervøs, jeg... Så koselig å høre din historie, gjest over meg. Er det ikke herlig at det kribler i kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 6. august 2008 #39 Del Skrevet 6. august 2008 Prinsen min har blitt syk, men går på penicilin nå, så jeg håper på et møte snart. Han skulle egentlig reise langt vekke i helga, men ikke sikkert det blir noe av. Blir det avlyst, regner jeg med vi skal møtes i helga.... er nervøs, jeg... Så koselig å høre din historie, gjest over meg. Er det ikke herlig at det kribler i kroppen? Jo.. herlig å kjenne kriblinga i kroppen:) ikke så ofte man treffer noen det er ordentlig kjemi med, er iallefall min erfaring da. Er så spent på møtet, blei kjapt bestemt, han virker interessert.. så vi får nå se hvordan det går.. nå er både han og jeg ca 40 år, så det er vel bare å hoppe i det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. august 2008 #40 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg er også 40, men føler meg som en fjortis. Men velger å kalle det førtis....hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå