Gå til innhold

Slank på snop.


Bandena

Anbefalte innlegg

Jeg vil bli slank.

Jeg vil bli slank av å spise sjokolade.

Jeg vil bli slank av å spise god mat.

Jeg vil bli slank av å forsyne meg to ganger.

Funker det?

Noen som har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må nok skuffe deg her...

Formelen for en slankere kropp er enkel:

Kalori input < Kalori output

Så hvis du vil spise på denne måten må du i såfall trene som en gal for å forbrenne alle kaloriene i maten, og litt til ...Valget er ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det virker!

Jeg har selv prøvd det, med stooort hell. :hyper:

Og hvis du ikke har så sinnsyk høy forbrenning som meg, så er det bare å ta fatt på en god, gammeldags slankepillekur fra 50-tallet. Jeg har hørt man ble slik effektiv vinduspusser av de. Det må jo sies å være en passende og høyst ønskelig bieffekt. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinduspussing behøves.

Tror det er et år siden sist. Hvis man ser bort fra at jeg sikkert sveipet over dem med hageslangen da blomstene skrek etter vann i fjor sommer.

Har du et lager av slankepiller fra forrige århundre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, helt klart.

*deler rundelig*

Tenk, du. Nå blir vi slank OG effektive husmødre! :gisp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaper.

Har klippet plenen og tatt en runde med vilnisset i hagen. Nå er hagen ganske så striglet. :stolt:

Kan pillene ha effekt før de er konsumert, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt klart. Tas direkte opp i blodet og går svosj til hjernen. Ikkeno knussel.

Blitt noe slankere, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten

Samsara,

hjelper det hvis jeg fester slankepillene dine på innsiden av mine akk så såre lår? :rodme:

*legger inn bestilling på piller til inn- og utvortes bruk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg har heller liten effekt.

Har du også såre lår? Me too. Sikkert noe som går, skal se det er et virus.

Og jeg fant ut her i sted at hvitt talkum til sort skjørt ikke nødvendigvis er helt kuult. *svitsjer til olje i stedet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis ikke såre lår, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med talkumet mitt.

Spise det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å sniffe det?

Eller, du kan selge det i små, gjennomsiktige klipsposer utenfor den lokale bensinstasjonen.

Flere tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten

hmmm.... lurer på om jeg skal skryte på meg såre lår på grunn av et sinnsykt heftig sexliv og begynne å selge talkum på Plata... :Hehe:

(i stedet for å innrømme lår som ikke egner seg strømpeløse under sommerskjørt... skjønt benstillingen det medfører hadde gjort seg nettopp på Plata!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liten

Ikke sant? Hvis vi bare klarer å pushe nok talkum, så kan vi legge oss inn på et sånt spa-sted hvor vi kan laffe rundt i tjukke hvite frottèmorgenkåper og blir stelt og pjusket med hele dagen, mens vi betaler for å bli slanke mens vi forsyner oss to ganger :briller:

hmmmm.... tror jeg må sjekke gule sider og finne tlf.nummeret til et slikt sted... Skal jeg bestille til oss alle tre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld meg på.

Bare sørg for at vi får smuglet inn litt sjokolade.

Er villig til å trimme litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det virker!

Jeg har selv prøvd det, med stooort hell. :hyper:

Og hvis du ikke har så sinnsyk høy forbrenning som meg, så er det bare å ta fatt på en god, gammeldags slankepillekur fra 50-tallet. Jeg har hørt man ble slik effektiv vinduspusser av de. Det må jo sies å være en passende og høyst ønskelig bieffekt. :kul:

Hehe....men de inneholder ikke amfetamin i dag.....

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Liten

Trimme?? :o

*ser forskrekket på Bandena*

Når vi betaler i dyre dommer av våre hårdt opptjente talkum-penger, så skal vi da vel ikke måtte gjøre noe selv også?? Trodde hele cluet var at slike steder operererte med en slags kilopris jeg - jo mer en betaler, jo slankere blir en - uten stort større anstrengelser enn å løfte champagneglasset og iblant snu sitt innoljede legeme slik at den unge, lekre massøren kommer til på andre siden også... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, hvis "god mat" defineres.

Hvis èn porsjon er skikkelig liten, med masse sunt i.

Du blir slankere av å spise ofte, vettu.

¤kjip¤ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimme?? :o

*ser forskrekket på Bandena*

Når vi betaler i dyre dommer av våre hårdt opptjente talkum-penger, så skal vi da vel ikke måtte gjøre noe selv også?? Trodde hele cluet var at slike steder operererte med en slags kilopris jeg - jo mer en betaler, jo slankere blir en - uten stort større anstrengelser enn å løfte champagneglasset og iblant snu sitt innoljede legeme slik at den unge, lekre massøren kommer til på andre siden også... :sjarmor:

Joda, du har helt rett.

Aner ikke hva som stakk meg. Muligens varmen.

Vi skal late oss, forspise oss og komme ut lekre og slanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...