cypress Skrevet 13. oktober 2008 #161 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hehe, det er greit. Det er derfor man har dagbok!! Tipper du ordner dette kjempebra jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. oktober 2008 #162 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Du skal gifte deg neste uke!! Lykke til med alt som skal ordnes, og ikke minst møtet med presten! Endret 13. oktober 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #163 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jaaaaa tenk neste uke Hadde ikke tenkt på det før du sa det. Helt merkelig følelse. Dere må minne meg på at jeg må sjekke værmeldinga for 25 oktober om 3 dager. Tusen takk cypress for trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. oktober 2008 #164 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bare 12 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. oktober 2008 #165 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det kiler litt i magen min på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #166 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kiler godt hær også Satte opp liste over alt jeg må gjøre framover for hver dag. Får det travelt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. oktober 2008 #167 Del Skrevet 13. oktober 2008 Så gøy!! Jeg elsker å ha det travelt når det er artige ting som gjør det travelt, og bryllupsplanlegging/fiksing/ordning kommer definitivt inn under det! Åssen gikk det hos presten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #168 Del Skrevet 13. oktober 2008 Så gøy!! Jeg elsker å ha det travelt når det er artige ting som gjør det travelt, og bryllupsplanlegging/fiksing/ordning kommer definitivt inn under det! Åssen gikk det hos presten? Hehe. Ja er enig. Er liksom gøy å stresse litt når det er verd det. Presten skal vi til i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. oktober 2008 #169 Del Skrevet 13. oktober 2008 Selvfølgelig! Synes det var så lenge siden du skrev at presten var "i morra", men det var jo i formiddag..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #170 Del Skrevet 14. oktober 2008 Blir kveld før jeg får vært noe mer hær inne å gitt referat av preste møtet. Har en travel dag i dag. Jobb, trene, frisør og så prest Men kommer inn med referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. oktober 2008 #171 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei Bambi! Jeg sniker meg ut av skammekroken, for har faktisk ikke vært her inne før.... Men nå har jeg lest igjennom det hele og føler meg oppdatert... Kjolen din var kjempefin forresten, lett å føle seg vakker i den tenker jeg! Tenk at det bare er 11 dager igjen!! Det høres jo helt vanvittig ut! Håper du får en fin dag, til tross for at den blir travel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #172 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei Bambi! Jeg sniker meg ut av skammekroken, for har faktisk ikke vært her inne før.... Men nå har jeg lest igjennom det hele og føler meg oppdatert... Kjolen din var kjempefin forresten, lett å føle seg vakker i den tenker jeg! Tenk at det bare er 11 dager igjen!! Det høres jo helt vanvittig ut! Håper du får en fin dag, til tross for at den blir travel! Hyggelig at du rotet deg inn hos meg Har nok vært å snoka i din bok masse ganger Men husker ikke om jeg har skrevet i den da Ja den kjolen er helt nyyyydelig, men jeg har ikke de stroppene da. Finere uten de til min kropp. Og snart om bare 11 dager kan jeg ha den på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #173 Del Skrevet 14. oktober 2008 Oki. Nå har vi vært hos preste mannen og jeg har fått hentet meg litt inn Det var kjempe koselig møte. Han var en eldre kjempe hyggelig mann. Vi gikk gjennom litt hva ekteskap betyr for oss. Så så vi litt på hvordan vielsen skal være. Etter samtalen gikk vi ut i selve kirka hvor vi fikk prøvesitte der vi skulle sitte og prøve si ja til hverandre (presten leste oopp det han skal si først da) Så den delen hvor man kneler fikk vi gå gjenna. Og hvor vi skal stå og sette på ringene osv. Vi fikk høre noen salmer igjen (han spillte piano). Var der i kanskje 1,5 time og bare kosa oss. Kjære syntes også at det var koselig og det var godt for en stressa litt sliten brud å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. oktober 2008 #174 Del Skrevet 14. oktober 2008 Så bra at det gikk så fint! Tenk at det er bare halvannen uke til dere skal gå gjennom det samme "på ordentlig"!! Sommerfugler i magen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. oktober 2008 #175 Del Skrevet 14. oktober 2008 Åååå! Det hørtes så romantisk ut! Bare dere to... Snart er det maaaaange fler tilstede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. oktober 2008 #176 Del Skrevet 15. oktober 2008 så bra møtet med koselig prest gikk bra http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_loveshower.gif' alt=':strix:'> 10 dager til du gifter deg :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #177 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja var kjempe kos med den preste timen. Er syk i dag jeg, på slutten av jobbdagen ble jeg fryktelig kvalm Og er det enda. Huff håper det ikke er spysjuka som går hær. Har kjempe spy angst. Har ikke kasta opp ædru siden jeg var lita HUFF. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #178 Del Skrevet 16. oktober 2008 Værmelding for dagen vår: Lørdag 25.10.2008 3° Skyet. Svak vind, 2,1 m/s fra sør-sørøst. 1 mm nedbør i døgnet. Urk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. oktober 2008 #179 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det kan fort forandre seg vet du Så bra at alt gikk bra hos presten Det hørtes kjempekoselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #180 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det kan fort forandre seg vet du Så bra at alt gikk bra hos presten Det hørtes kjempekoselig ut Takk. Får håpe det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå