Gå til innhold

En tvslaves beretninger...

Blossom86

Anbefalte innlegg

Joda! Som student har man flere uuukers ferie, med mindre man har jobb.. Men her sitter jeg altså jeg! Har ferie, mens sambo er på jobb! Hva skal man finne på? alle andre jobberjo..

Jeg sitter da her og ser på tv, akkurat nå er det Nanny på tv3! Så istedet for å se på tv hele dagen, så tenkte jeg at jeg kanskje kunne prøve å skrive litt her??

Får håpe noen er i samme situasjon som meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Hei hei! :vinke:

Gratulerer med ny dagbok! :-D Er ikke akkurat i samme situasjon som deg, har nettopp hatt siste dag i min syv uker lange sommerjobb :) Men student er jeg ;)

Håper du får litt avveksling da fra TV-tittingen, det er nemlig veldig vanedannende med dagbok her på KG :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Nye dagbøker liker vi! :danse:

Må nok si at jeg er en av de som jobber, men jeg følger nå med på søppeltv-seriene jeg og, hihi ;)

Håper du har en finfin sommerdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :vinke:

Gratulerer med ny dagbok! :-D Er ikke akkurat i samme situasjon som deg, har nettopp hatt siste dag i min syv uker lange sommerjobb :) Men student er jeg ;)

Håper du får litt avveksling da fra TV-tittingen, det er nemlig veldig vanedannende med dagbok her på KG :fnise:

Hei! Takk skal du ha! Noen har sommerjobb, men jeg har ikke orket å engasjere meg i den delen.. så da får jeg engasjere meg her istedet ;) her og på sofaen!!

Håper dere følger på videre, Serenity88 og pysepus :)

PS:følger dere med på greys?? har sett til og med episode 17 sesong 4, GLED DERE!!!

Endret av susannee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett alle episodene som har kommet i USA ja :) Leeenge siden jeg så de ferdig :hoho: Gleder jeg meg bare til september når seriehøsten starter igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, da er vi to! Gleder meg til 25. september, da begynner de på igjen! Jeg bare krysser fingerene for at Meredith ikke går fra "huset" deres.. Da blir jeg nesten litt sint ;)

Og i og med at kjæresten min er en jente, håper jeg også det blir noe mellom Dr. Torres og Dr. Hahn! ;)

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, blir jeg og sint! Endelig er de lykkelige, men jeg tror kanskje McDreamy ødelegger jeg, ikke Meredith, denne gangen :(

Krysser også fingrene for Torres og Hahn, de er jo så søte! Ellers gleder jeg meg til George stikker ut av serien, liker ham ikke, synes han er kjedelig og en ufattelig dårlig skuespiller! Også har jeg hørt rykter om at Perry, fra Dawson's Creek, skal komme inn som ny lege? Jeg håper de ryktene er sanne ihvertfall, Heigl trenger jo en ny en snart ;) Karev er nok yndlingen min da, jeg liker de wannabe badboysene :hoho:

Klarer nesten ikke vente så lenge! Noen andre serier du følger med på? Jeg ser på Shark, Gossip Girl, Ghostwhisperer, Lost, Brothers and Sisters og selvfølgelig Grey's, men jeg har falt helt ut av Frustrerte Fruer så hvis jeg får tid (men jeg jobber så mye nå) skal jeg prøve å komme tilbake dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om McDreamy ødelegger.. men hvem vet! Vi får nesten bare vente til september ;) Jeg liker George jeg! Synes han er søt.. men skulle ønske han var homo i serien, som han er i virkeligheten! Godt det ikke bare er meg og sambo som heier på Torres og Hahn ;):jepp:

Perry? Er det han søte med krøller? Husker ikke på stående fot (eller blir vel sittende rompe) hva han heter! Men det kan bli bra ;)

Karev er ikke bare søt, han er HEIT!! :rødme:

Har ikke fulgt med på Gossip girl, og har dettet helt ut av Lost og Frusterte fruer! Men Heroes *HURRA*, One Tree Hill, House(superkult), Privat Practise, Ghostwhisperer.. Sex og singelliv og 70' show ==) Jada, blir mange timer foran titturkassen ;):popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Så gøy med flere som ser mange serier på TV :jepp: Følger med på Grey's ja, men ser bare når det er på TV - holder nemlig på å ta igjen alle episodene av One Tree Hill ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til KG og gratulerer med ny dagbok :blomst: Bare innom og hilser på jeg :vinke:

Jeg er ikke student, men skjønner godt hvordan du har det siden jeg ble ferdig med lærerskolen for under 2 mnd siden.

Enda flere Grey's fan. Det liker jeg. Men nå må ikke dere som har sett sesong 4 røpe hva som skjer altså ;) for jeg har bestilt hele sesongen på dvd, men får den ikke før i slutten av september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deg inne i Pysepus' dagbok og vil bare si: Hurra or ny ekteskapslov! :hoppe: About freaking time! Husker rabalderet rundt partnerskapsloven da vi fikk den... Hadde kjempediskusjon med et par venninner. Jeg var (selvsagt) veldig for, de var veldig mot.

Hvorfor har vi ikke regnbuesmil her? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til KG og gratulerer med ny dagbok :blomst: Bare innom og hilser på jeg :vinke:

:hallo:

Takk :) Koselig at flere er innom :) Blir like glad hver gang! :Hehe:

Takk for blomst!

Så deg inne i Pysepus' dagbok og vil bare si: Hurra or ny ekteskapslov! :hoppe: About freaking time! Husker rabalderet rundt partnerskapsloven da vi fikk den... Hadde kjempediskusjon med et par venninner. Jeg var (selvsagt) veldig for, de var veldig mot.

Hvorfor har vi ikke regnbuesmil her? :sur:

Ja, Hurra for ny ekteskapslov! Godt det ikke bare er meg som liker det. og ja, det var sannelig på tide! =) :tommelopp:

Regnbuesmil ja.. vi får si ifra at det trengs!

Idag har jeg :shoppe: og det var deilig med litt nye klær! Ikveld blir det oslotur med jentene, strawberry daquiri og mojiiitos :)

og kanskje en liten ... :danse: ??

God lørdag alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Susanne, sambo og kjærste<3 Så du har fått meg inn på kvinneguiden, ikke dårlig :klappe: Jasså er du tv-slave du da? Hmmm, før jeg traff susanne så jeg ekstremt sjeldent på tv, men denne jenta trengte ikke kjøpe se & hør for å vite hvilke program som gikk når hehe. :lol: Så etter å ha bodd sammen et par år er jeg hektet på serier og programmer, og merker at jeg kan bli irritabel om det ikke går som jeg vil i en tv-serie. Har tv'n større kontroll og innflytelse på mitt liv enn jeg trodde var mulig, haha :lol: Uansett, Susanne jeg vet at det virker som jeg jobber endel, men det er nok nettopp som du sa, fordi du har skole-ferie. Men vi hadde to herlige uker i egypt sammen, :fisk: .... Å nå har jeg to uker ferie, så du har min fulle oppmerksomhet kjære. Elsker deg mer enn noe annet,

kyss klapp og klem -Dinsin :dagens-rose::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:5:

hei kjære :) godt å få deg inn her på KG! Jada, jeg har nok fått deg til å bli den tvslaven! ;):kose:

jeg kan vel ikke skryte av at jeg er et levende se&hør nå lenger.. har vel dabbet litt av etter at jeg begynte på skolen og sånn?!

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aw, der har du jo kjæresten din også! :)

Jadda :) Fikk henne inn til slutt! Får håpe hun blir like hektet som meg ;) :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:5:

hei kjære :) godt å få deg inn her på KG! Jada, jeg har nok fått deg til å bli den tvslaven! ;):kose:

jeg kan vel ikke skryte av at jeg er et levende se&hør nå lenger.. har vel dabbet litt av etter at jeg begynte på skolen og sånn?!

:kys_2:

Nei, du er nok ikke et levende se & hør lenger, å du er mer kresen på hva du skal se på. Er jo ikke slik at du kan se på hva som helst! Syntest ikke du er sååå tv-slave at det styrer livet ditt :lol: Nei å apropos kjøttkaker, hold av onsdagen kjære, da skal vi møte noen kjente fra egypt :klappe: wiiiiihoooo

Nei, nå skal jeg skru opp musikken, å vaske litt hus. :husarbeid: For det må jo til, orker ikke rot:)

Elsker deg søtnos :hjerter_rundt: Sees snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla bertemor :klemmer:

Fått deg dagbok da :blomst:

Det er vel jeg som har fått deg TV-slave, har sittet mang en gang på rommet mitt og sett på dårlige serier på tv3.

Gleder meg til Heroes og OTH, oxo er jeg skuffet over at Cashmere mafia ikke kommer tilbake...

Dere må komme på besøk en dag, så kan vi se på noe?? eller spille kort?? grille hvertfall...

Klem fra søss..

(får starte dagbok når jeg skal bli prøver jeg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...