Jojo Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 28. juli 2008 Hehe, han var pågående ja! Nei, what to do? Jeg vet ikke. Synes du han er kjekk og interessant da? Jeg synes nok han var litt i overkant heftig, siden dere bare har snakka sammen siden i går. La oss si at jeg hadde gjort det samme ovenfor en fyr etter en dag...lurer på om han hadde skygga banen da? Nei, jeg synes det lyser litt desperados. Men som sagt, føler du en tiltrekning der så... HVIS dere skal møtes, så sats på et hotellrom for deg selv. Tenk hvis det hele går ad dundas, så har du i alle fall rommet ditt. Og så er det jo litt risky å bli med en fremmed mann hjem da. Ser ut som vi er i samme situasjon vi; uerfarne datere i voksen alder. Hadde avtale med en fyr her forleden. Vi skulle kjøre en runde for han skulle levere noe. Så svinger han av til havna, og fleiper med at 'nå har du gjort det store, kjøre til et avsidesliggende sted'. Fy flate, så redd jeg ble. Så for meg DET skrekkscenariet. Det var en lærepenge det også. Huff. Jeg føler en VELDIG stor tiltrekning, ja! Men han ser ikke ut som han er desperat etter bare et ligg, men en dame i dete hele tatt, han snakker om å bli sammen, etter noen timers konversasjon. Vet ikke hva jeg skal tro, men å treffe ham har jeg lyst til. Så det noen ganger slår meg er: Du har ikke vært på ferie i sommer. Ta et fly på fredag kveld, bok et hotellrom i helgen, se byen, gå på date med ham og se hva han tenker. Er han like intressant i live som på nettet, så gå det fint.... Vil han kysse og kline med det samme,.. Så ser jeg at han løy (selv om han kan forsvare seg med "I get carried a way" "du er så sexy" osv, for det har jeg opplevd med noen jeg traff i virkeligheten) For hvis jeg lar ham kjøpe billetter og boke hotell, så kommer han kanskje automatisk til å tro at han har rett til å ha sex med meg? Hvis det var det han hadde i tankene. Mere råd, takkes stort. Og om det er noen som har erfaring med slike "blinddating" på sånne avstander. Takk for all svar anyway!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 28. juli 2008 Han sendte en mld nå. Det sto: "hei, je håper ikke at du føler at jeg presser deg på noen måte?" Jeg skrev "det går bra" Han: "så bra! Hva skal du i dag da", altså han er intressert i hva jeg gjør,.. det hinter til bra ting, hva? Eller det er helt vanlig, alle spør jo om sånt. Fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2008 #23 Del Skrevet 28. juli 2008 Så det noen ganger slår meg er: Du har ikke vært på ferie i sommer. Ta et fly på fredag kveld, bok et hotellrom i helgen, se byen, gå på date med ham og se hva han tenker. Er han like intressant i live som på nettet, så gå det fint.... Vil han kysse og kline med det samme,.. Så ser jeg at han løy (selv om han kan forsvare seg med "I get carried a way" "du er så sexy" osv, for det har jeg opplevd med noen jeg traff i virkeligheten) For hvis jeg lar ham kjøpe billetter og boke hotell, så kommer han kanskje automatisk til å tro at han har rett til å ha sex med meg? Hvis det var det han hadde i tankene. Jeg synes dette er en god ide. Betal selv for hotell og fly. Da er det lettere å trekke seg hvis kjemien ikke stemmer. Avtal først å treffes for en kort periode på fredag kveld. Hvis kjemien stemmer kan dere treffes igjen på lørdag. Hvis kjemien ikke stemmer kan du bruke helgen til å slappe av og oppleve en ny by på egen hånd. Mitt råd er å ikke ha sex med han denne helgen. Hvis dette blir et seriøst forhold har dere god tid til det senere. Du bør derfor ikke gi han noen forventninger om kos og sex før du drar dit. Hvis han legger opp til det burde du si klart ifra hvor du står. Hvis han da mister interessen var han sannsynligvis bare ute etter et ligg. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #24 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg synes dette er en god ide. Betal selv for hotell og fly. Da er det lettere å trekke seg hvis kjemien ikke stemmer. Avtal først å treffes for en kort periode på fredag kveld. Hvis kjemien stemmer kan dere treffes igjen på lørdag. Hvis kjemien ikke stemmer kan du bruke helgen til å slappe av og oppleve en ny by på egen hånd. Mitt råd er å ikke ha sex med han denne helgen. Hvis dette blir et seriøst forhold har dere god tid til det senere. Du bør derfor ikke gi han noen forventninger om kos og sex før du drar dit. Hvis han legger opp til det burde du si klart ifra hvor du står. Hvis han da mister interessen var han sannsynligvis bare ute etter et ligg. Lykke til! Takk! Vi chatter nå. Og han spurte om jeg har tenkt på om helgen. Jeg sa fortsatt tenker, men vil treffe deg da. Han kan insistere å betale (hvert fall noe) og hvis jeg sier nei, kan han misforstå? ¨Dont know. Vil helst betale alt selv, han for invitere meg ut på middag? Det med sex skjer ikke, det for å teste ham. Lett kyss gjør vel ikke noe? PS. Han sa han vil ha et forhold med meg , det er det han håper på. |merkelig|, Han sier han forsaar om jeg synes det er for tidlig aa tenke slikt, men at han har gode folelser naar det gjelder meg. What ever. Am gonna meet him on friday! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 30. juli 2008 God morgen folkens! Jeg vet ikke hva jeg skal tro angående den fyren. Han er så fin positiv og gleder seg til å se meg. Han han er litt for pågående som jeg nevnte i mine forrige innlegg. Snakket med på telefon både igår og forrige gårs og han er så søøt på tlf, han sa han likte stemmen min like mye som han likte bildene mine på den siden. Han sendte en mld i dag og det stod følgende: "Good morning prinsess! Jeg er veldig glad jeg skal se deg snart. Har virkelig falt for deg. Du er den perfekte dama for meg" Jeg vet ikke hva det er med meg. Hvis en fyr vil ha meg og liker meg så mye , blir jeg skeptisk og jeg blir forelsket i noen som i det hele tatt gir meg og mine følelser blaffen. Denne gutten sa at fra det øyeblikket han så meg på nettet, tnekte han "denne dama vil jeg at hun skal bli min". Vel det er mulig han mener det, men burde han ikke sørge for jeg blir trygg med ham før han sier sånne ting til meg? Tenk om han har mester grad i å såre jenter, si fine og søte ord, behandle dem som prinsesse og når de faller for ham "bye bye". Fortvilet , fortvilet! samtidig vil jeg treffe ham og se hvor dette ender hen. Er det noen der ute som har opplevd det samme som det kom noe godt ut av det. Er det vanlig at han er sånn og han det hende at vi blir sammen etter dett? Dumme spørsmål, men som sagt er jeg bare forvirret. Så jeg hadde vært takknelmig for flere svar og synspunkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 30. juli 2008 Ps: han insisterer at jeg bor hos ham de dagene jeg er der, men jeg har booket en natt og ser an hva jeg vil gjøre etter å ha truffet ham. Er det gærnt å bli med ham hjem foreksempel dag 2, hvis han virker grei og ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #27 Del Skrevet 30. juli 2008 Selv om det ikke var noe tilbake mld fra dere siden i morges, vil jeg oppdatere dere litt. Etter en del mld har vi snakket sammen igjen ikveld. Han sa at jeg kan sunes at han er pågående og sånt, men det er fordi jeg likte deg så godt av alle andre som var på det nettstede, og tenkte hun er den dama jeg har lyst til å være sammen med. Så hvorfor kaste bort tid, eller miste tid, tenk om det blir forsent på meg. Angående overnatting Fikk mld nå etter vi har snakket sammen, der han beklager så mye at han maste så mye om å bo hos ham, og at jeg kan sove på hotell de 10 første gangene vi treffes. At han vil ha meg og hele meg, ikke bare en ting. Så er dumt at jeg sover hos ham resten av helgen, bortsett fra fredag? Håper at noen tar seg tid, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #28 Del Skrevet 31. juli 2008 Hmmm.... blir litt skeptisk jeg.. At han sier før han vil treffe deg at han vil ha et forhold til deg o.s.v Synes det høres VEL desperat ut, og ikke særlig modent. At han er ivrig på å treffe deg for å bli kjent med deg, er det ikke noe å si på, men resten synes jeg er vel drøyt. Jeg har selv profil inne på noen av disse stedene, og jeg får annenhver dag meldinger som "Du var den eneste som var interessant for meg" o.s.v o.s.v.. Personlig skygger jeg banen med en gang, fordi det virker desperat og ikke helt ærlig, men det er meg da... Om du skal overnatte eller ikke, er jeg overbevist om at du selv vil kjenne ganske snart når du faktisk har møtt han, for det er noe GANSKE annet enn å snakke på nett, på tlf.o.s.v. Det er noe som heter kjemi, et ikke overvurdert ord, og min erfaring er at dette får du ikke visshet i før du har møtt han. Du taper ikke noe på å være litt tilbakeholden og skeptisk, i lengen vinner du på det. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #29 Del Skrevet 31. juli 2008 Hei jojo. Må innrømme at jo mer du forteller om denne fyren, jo mer tragisk høres han ut. Sorry... Jeg mener, dere er vel voksne folk? I min verden bruker man tid på å finne ut alt det han sier til deg nå. Jeg tror du må kjenne på magefølelsen, hvordan føles dette? Føles det riktig eller feil? Hvis du bremser kontakten og han spør, ville jeg sagt hvordan du føler det, at han bruker litt voldsomme ord om en ukjent osv. Da kan det jo kanskje være at du får se en annen side av han. Du får holde oss oppdatert da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_annelise_* Skrevet 31. juli 2008 #30 Del Skrevet 31. juli 2008 Må si meg enig med de to siste her. Menn som bruker SÅ store ord SÅ tidlig og FØR dere har truffet hverandre, er hvertfall jeg blitt skeptisk til. Har selv noen ferske erfaringer i så måte, og jeg angrer på at jeg ikke tok det roligere og lærte fyren å kjenne først. Vil råde deg til å ikke la deg rive med slik med det samme. Det er så lett å la seg sjarmere av masse fine ord, ja jeg vet. Hvis jeg var deg, så ville jeg basert meg på hotell. Og helst ikke vært med ham hjem, uansett. Hvis han viser seg å ha ærlige hensikter, så blir det nok av tid framover. Lykke til,da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #31 Del Skrevet 5. august 2008 Selv om det ikke var noe tilbake mld fra dere siden i morges, vil jeg oppdatere dere litt. Etter en del mld har vi snakket sammen igjen ikveld. Han sa at jeg kan sunes at han er pågående og sånt, men det er fordi jeg likte deg så godt av alle andre som var på det nettstede, og tenkte hun er den dama jeg har lyst til å være sammen med. Så hvorfor kaste bort tid, eller miste tid, tenk om det blir forsent på meg. Angående overnatting Fikk mld nå etter vi har snakket sammen, der han beklager så mye at han maste så mye om å bo hos ham, og at jeg kan sove på hotell de 10 første gangene vi treffes. At han vil ha meg og hele meg, ikke bare en ting. Så er dumt at jeg sover hos ham resten av helgen, bortsett fra fredag? Håper at noen tar seg tid, takk! Hei igjen jojo! Nå må du oppdatere oss da! Ble det noen date og gikk det BRA??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_annelise_* Skrevet 7. august 2008 #32 Del Skrevet 7. august 2008 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #33 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg håper hun ikke ble drept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #34 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg håper hun ikke ble drept ja, blir jo nesten nervøs når en ikke hører noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 27. august 2008 #35 Del Skrevet 27. august 2008 Jojo! Skulle ikke du oppdatere oss da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo Skrevet 31. august 2008 Forfatter #36 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Jojo! Skulle ikke du oppdatere oss da? HEI ALLE SAMMEN! Jeg beklager at jeg ikke oppdaterte dere! Hadde prolemer med maskinen og når jeg endelig fikset, glemte jeg passordet til kontoen min her og eksmannen min hadde byttet ut passordet til e-posten min. (det er lang historie), men har også vært svært opptatt det siste! Følgende skjedde siden sist: Dro til Stavanger og bodde på hotellet, han booket rommet ved siden av for en kveld.. Vi pratet til lang ut på kvelden og fant ut at han ikke var helt min type... all skepsisen og usikkerheten pluss at han ble ekstra påtrengende var en av grunnene... (Han ville gifte seg med meg og bli beste mannen for meg og beste faren/stefaren til guttene mine) Sa i fra at vi ikke var match allikevel... Hadde en herlig helg. (har aldri vært for "reise-på-ferie-alene" opplegget, men skiftet mening nå ) Stavanger-gutten er historie nå. MEN..... Sjekk eget tråd for tema! Endret 31. august 2008 av Jojo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 3. september 2008 #37 Del Skrevet 3. september 2008 Det var godt du oppdaterte oss Jojo! Ingen bombe at han var litt vel interessert da. Lykke til med det nye opplegget! Ikke rush inn i noe, ta deg god tid. Sier hun som har vært singel i en liten evighet. Men jeg mener det, masse voksne og unger som skal gå i hop. Det krever sitt vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå