Gjest Embla s Skrevet 29. mai 2003 #1 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg har aldri chattet på KG chatten før, eller jeg har vært der og sagt "hallo"? men jeg var a) alene der inne eller B) ingen ville leke med meg og litt :cry: Men kanskje i kveld?! Klokken 21 00?! Eller?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. mai 2003 #2 Del Skrevet 29. mai 2003 Daaakar Embla da... Kommer kanskje og leker med deg i kveld da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 29. mai 2003 #3 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg har aldri chattet med deg Embla s så det hadde vært kjempe moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. mai 2003 #4 Del Skrevet 29. mai 2003 Skal grille ute i dag, men er vi tilbake i 9-tiden eller rundt der, så er jeg med :D :D Lenge siden jeg har vært på sjætten og jeg tror ikke jeg har sjættet med Embla s heller, så det blir sikkert artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 29. mai 2003 #5 Del Skrevet 29. mai 2003 Stakkars liten Det er ikke alltid så lett å slenge seg inn i en gjeng som kjenner hverandre, eller komme midt i en chat. Men det kan väre skikkelig hyggelig, altså, kanskje jeg kommer i kveld, har vel ikke noen store planer jeg vet om! :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. mai 2003 #6 Del Skrevet 29. mai 2003 Til Tilde, Diva, Mzfire og Solskinn: :D *tørker tårene og snyter meg kraftig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. mai 2003 #7 Del Skrevet 29. mai 2003 :kysse: Klem til deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. mai 2003 #8 Del Skrevet 29. mai 2003 Embla s, det lønner seg å legge inn en tråd på pm om at du er på chatten. Da kommer det ploppende inn folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 29. mai 2003 #9 Del Skrevet 29. mai 2003 Stakkar liten Embla s.. Skal prøve å stikke innom en tur, men jeg kan ikke garantere noe. *trøste* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. mai 2003 #10 Del Skrevet 29. mai 2003 *smiler gjennom tårer* ( ) Jammen det skal bli gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. mai 2003 #11 Del Skrevet 29. mai 2003 Kanskje jeg også kommer en tur??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. mai 2003 #12 Del Skrevet 29. mai 2003 Jaa, gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. mai 2003 #13 Del Skrevet 29. mai 2003 Kanskje jeg også, hvis jeg husker det! :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå