Dødspingvinen Skrevet 28. mai 2003 #1 Del Skrevet 28. mai 2003 Nå pakkes det intenst til flytting i morgen. Bergen blir neste stopp. :D HA! Da får jeg og blitt med på KG-møtene på peppe's! Kan ta litt tid før jeg får internett igjen, så dere får ha det gøy...helt uten meg... *snufse* Stooor klem til dere alle :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 28. mai 2003 #2 Del Skrevet 28. mai 2003 Lykke til med flyttingen da, Vigfa. Du må gi lyd fra deg når du kommer deg på nett igjen da. *superklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 28. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mai 2003 Det skal jeg nok gjøre... Skal låne nett av svigerforeldre og venner frem til vi får ordna oss selv. Klarer jo ikke å ligge helt unna KG da, veit du.. Og det finnes jo internett-kafeer... Har noen dager før fri før jeg begynner i jobb, så de skal bli flittig oppsøkt! Stor Klem Tilbake :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 28. mai 2003 #4 Del Skrevet 28. mai 2003 Nei du må ikke bli borte for oss Vigfa Du må være her hos oss vettu. Lykke til med flyttingen. Håper du vil trives på ditt nye bosted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 28. mai 2003 #5 Del Skrevet 28. mai 2003 Lykke til med flytting og styr! Vi skal i ilden snart vi og, og jeg gruer meg til vi ikke får internett på et par uker Håper dere kommer dere vel i hus i Bergen Kom snart igjen da :D Klem, Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. mai 2003 #6 Del Skrevet 28. mai 2003 Lykke til med flytting og velkommen til Norges vakreste by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. mai 2003 #7 Del Skrevet 29. mai 2003 Lykke til med flytting og velkommen til Norges vakreste by! Sånn objektivt sett... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 29. mai 2003 #8 Del Skrevet 29. mai 2003 Lykke til med flyttingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå