Gå til innhold

Meddelelse fra Lott@

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye Minnie og hurra for deg!!!

Snart ender du opp med ditt eget forum her, tenker jeg......

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bøyer ikke av for trusler fra noen.

Det er ingen trussel, Minnie. Og om du ikke vil "bøye av" for Lott@s skyld, så gjør det i det minste for alle de andre brukerne..?

Det beste du kan gjøre er å la meg være i fred' date=' ikke still meg spørsmål og ikke skriv i dagboken min. [/quote']

Faktisk et godt forslag! La hverandre være ifred, og godta heller at ikke alle mennesker kan komme overens til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@
Da anser jeg denne diskusjonen som avsluttet fra min side.

Minnie

Det er fryktelig lite voksent gjort av deg Minnie, jeg er villig til å inngå et kompromiss med deg for 1. gang, og du nekter grunnet at du "vet" at jeg ikke akter å "holde det jeg lover"........... Kg skal være et levelig sted for ALLE, hvilket medfører at ALLE må inngå kompromisser for å få ting til å fungere.

Bravo Minnie, voksent gjort!!!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja! Dette er jo forholdvis underholdene å observere da, om ikke annet! ;-)

Det er nok mange her som sikkert burde moderere språkbruk så ganske mye. Men min erfaring fra KG sier meg at det vi opplever i disse dager av bråk går veldig i bølger:

Av og til krangles det så busta fyker, og så får vi tråder som denne. Med mer krangling :roll: Noen av de mest "kranglete" brukerne beskylder hvernadre gjensidig for å være frekke, dumme, høylydte, ondskapsfulle etc. Gud vet hva man ikke beskylder hverandre for i disse trådene.

Men sett fra mitt ståsted er dere omtrent like ille eller gode ;-) alle sammen.

Etter dager som disse blir noen borte fra forumet og kommer igjen etter en tid. Andre modererer seg en smule, men blir etter en tid "seg selv" igjen, og etter en tid er det på´n igjen!

Livet går opp og ned her på KG som de fleste andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Det er Lotta selv som har valgt å slutte.

La henne få lov til det da.

Da håper jeg ikke flere kommer med samme truslene og så holder et slikt sirkus etterpå...

Ser du skriver enda Lott@... :wink:

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er alle de brukerne som i lang tid har krevd handling? Dere vet ikke alt som skjer, kun det dere ser i forumet.

Flott å diskutere uten alle fakta. Som god dokumentasjon før vi reagerer.

Som at jeg for eksempel, har vært her i snart tre år. Daglig. Moderator halve tiden. Og kjenner de fleste brukerne og det aller meste av det som skjer i forumet.

Nesten synd at jeg ikke kan gå i nærmere detaljer. I likhet med Barnevernet kan heller ikke vi forsvare oss fordi vi ikke kan snakke om enkeltsaker.

Ikke tror jeg det nytter heller :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg akter hvertfall ikke forlate forumet fordi enkelte står på vennelisten til visse andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æmh, slettet.

Vil ikke at enda mer skal "brukes imot meg"

Her på KG kan jo den minste og uskyldigste setning bli vridd til ondsinnethet og hets.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har full forståelse for at det ikke er lett å være moderator, Hege, og at ikke brukerne vet alt som skjer i forumet. - Men hvorfor tror dere at folk reagerer?

Kanskje det hadde vært en ide for moderatorene å holde en enda tydeligere og strammere linje overfor brukerne? Nå har vi jo hørt om trusler og utestengninger flere ganger, men fortsatt er jo de største bråkmakerne her...Ikke vet jeg om noen brukere har blitt utestengt noen gang, men sånn det er her til tider, er det i allefall noen som kvalifiserer ganske godt i følge reglene dere har satt.

Jeg syns som flere at krangling gjør KG enda mer interessant, men det er til tider tendenser til å holde visse brukere "i sin hule hånd". Og kranglingen har som oftest samme utspring og bidragsytere...Ingen kan stoppe dette uten om dere.

Dere henviser til reglene og jeg føler at dere gjemmer dere bak dem til tider. Hva med å være litt mer synlige i forumet!? Jeg vet at dere som modererer også har et LIV ved siden av KG - men jeg tror likevel at deres funksjon må være enda mer tydelig enn det den er nå for at dere skal få det forumet dere ønsker...

Jeg må jo også få si at dere gjør en kjempejobb her - skal noe til å holde styr på så mange forskjellige brukere! :D

Men det er faktisk tendenser til litt urettferdig behandling her til tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Mayamor skrev:

Det er Lotta selv som har valgt å slutte.

La henne få lov til det da.

Da håper jeg ikke flere kommer med samme truslene og så holder et slikt sirkus etterpå...

Ser du skriver enda Lott@...

Jeg synes både Mayamor og Aline sine innlegg i denne tråden har vært veldig bra. :enig:

Og legg merke til hvem som krangler... Det gjentar seg overalt! Hege foreslo tidligere at de som irriterer seg over Minnie kan slutte å poste innlegg til/mot henne. Jeg synes mange ganger det virker som om det bevisst blir lagt opp til bråk! Man kan gjerne være uenige, men når det straks kommer tre-fire brukere ilende med himlende smileys, kjære vene og herregud kan det bli hett for noen og enhver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare påpeke at det var ekstremt deilig, rolig og fredelig her da Minnie var borte til sin såkalte operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moderatorene gjemmer seg ikke bak reglene, men sørger for at de blir fulgt!

Og det er brukerene selv bestemmer hvordan stemningen ellers skal være.

Jeg ønsker ikke å blande meg inn i denne debatten, men ville bare minne dere om den lille knappen som sitter bak venstre øre.

Et lite trykk og man vil være i stand til å ignorere de brukerene man vil.

Lea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Starfish skrev:

Jeg vil bare påpeke at det var ekstremt deilig, rolig og fredelig her da Minnie var borte til sin såkalte operasjon.

Et strålende eksempel på hvordan man kan krangle litt til.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayamor skrev:

Hege foreslo tidligere at de som irriterer seg over Minnie kan slutte å poste innlegg til/mot henne. Jeg synes mange ganger det virker som om det bevisst blir lagt opp til bråk!

Dette er nok fra FLERE sider, Pjusk. Ikke bare en. Hvis begge parter kuler`n, så tror jeg faktisk det går! Men jeg tar ikke ubegrunnet dritt fra NOEN; og jeg tar igjen. Sånn er det med flere andre brukere og.

Selv om vi ikke alltid er like skyldige, så får vi pepper fordi vi forsvarer oss! DET vil jeg få slutt på!

Kanskje Minnie kan slutte å poste til de hun ikke liker og slutte å kommentere dem og da ? Siden de andre skal slutte ?

Kanskje det er en idè ?

Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta
Moderatorene gjemmer seg ikke bak reglene, men sørger for at de blir fulgt!

Og det er brukerene selv bestemmer hvordan stemningen ellers skal være.

Jeg ønsker ikke å blande meg inn i denne debatten, men ville bare minne dere om den lille knappen som sitter bak venstre øre.

Et lite trykk og man vil være i stand til å ignorere de brukerene man vil.

Lea

Å ignorere betyr da å la være å engasjere seg og komme med sine meninger da, antar jeg?

Det er for enkelt for moderatorer å si at "vi andre" bare får ignorere - det er det samme som å innrømme at vi har et problem/problemer på KG...

Jeg skjønner også at moderatorene skal sørge for at reglene blir fulgt - men da er det også viktig at ting skjer når de blir brutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh.. jeg la ikke særlig merke til at ting var så mye "bedre" når ikke Minnie var her jeg?

ahh.. kan ha med å gjøre at jeg har gjort meg ferdig med Minnie-provokasjonene!!! :enig:

Mange av oss har vært provosert over Minnie, og nå er hun myyyye mildere en hun har vært altså :blunke: Og går innmari mye sjeldnere over streken som faktisk er reglene her inne. (det er ingen regel som sier at man ikke kan være arrogant, og det er ofte det jeg oppfatter Minnie som.)

at noen synes det ble roligere når Minnie var borte er vel ikke nødvendigvis Minnies feil heller, men at de som stadig lar seg provosere eller løper etter henne, plutselig hadde tid til å gjøre annet? (bare en tanke.... ) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ignorere betyr da å la være å engasjere seg og komme med sine meninger da' date=' antar jeg?[/quote']

Nei, det var ikke DET jeg mente.

Men hvis man stadig irriterer seg over enkelte brukere, så går det an å ignorere disse.

Å si sin mening om det opprinnelige temaet er EN sak, men å begynne en personlig krig midt inne i en tråd gjør bare vondt verre. Dette kan føre til at tråden blir stengt eller fjernet, noe som er veldig trist for den som startet den.

Hvis man ser et innlegg der en bruker bryter reglene, så går det an å tipse en moderator på PM. Det er ikke lett å få oversikten over alle tråder og innlegg til en hver tid.

Lea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...