Gå til innhold

hvorfor klør menn seg i skrittet "hele tiden".


camilla*

Anbefalte innlegg

:ler:

jeg må jo le da jeg leset i en anne tråd om en mann som mente han oppførte seg som en jungelape og fikk spørsmål om han hadde klødd seg i skrittet. Men nei- han hadde bare ikke tenkt før an snakket.

Vi har hatt en del arbeidsfolk hjemme, og jeg ser jo at det går igjen. De klør seg ikke, med de "ordner" med utstyret sitt i ett sett.

Da må det seriøst være noe galt med bokserne (evt truser for de som bruker det) til gutta for de går jo og retter på den rett som det er.

hvorfor går dere og ordner med "utstyret" deres ?

Endret av camilla*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lurt på det samme av og til. Må vel være feil størrelse på undertøyet? For liten størrelse klemmer mer og for stor gjør at de ikke ligger på plass? *filosofere* :fnise:

Men de klør seg jo også ganske ofte. I vertfall mange av dem jeg kjenner. Håper virkelig ikke så mange gutter har flatlus:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De er vel livredde for at den ikke lenger er der. Menn må jo hele tiden ha bekreftelser på at de er menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har da litt andre hensyn å ta enn dere. Det er derfor vi sitter bredt, og derfor vi krysser bena på en annen måte enn dere. Og det er ikke tissen som er årsaken, men ballene. Det er de som kleber seg til låret, som kommer i klem osv. Lavt henger de, og klamme er de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg til at de helt av seg selv varierer avstanden til festepunktet avhengig av temperatur, så selv om man står helt i ro kan de være ok det ene øyeblikket og feil det neste, fordi de selv har senket/hevet seg med temperaturforandring mellom lårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De har kjønnssykdommer og/eller dårlige manerer. Jeg kunne aldri tenke meg å være sammen med en mann som gjør det, det ser harry ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fordi vi kan ikke dra frem snabelen hele tiden så da klør vi oss i skrittet når vi ser ei pen dame og blir opphissett. Damer vet ikke bedre, de tror vi bare bare klør oss i skrittet, men vi gjør faktisk ikke det. Det er skjult onani.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En annen mann
:ler:

jeg må jo le da jeg leset i en anne tråd om en mann som mente han oppførte seg som en jungelape og fikk spørsmål om han hadde klødd seg i skrittet. Men nei- han hadde bare ikke tenkt før an snakket.

Vi har hatt en del arbeidsfolk hjemme, og jeg ser jo at det går igjen. De klør seg ikke, med de "ordner" med utstyret sitt i ett sett. Mannen min gjør det sammen, og på spm om hvorfor så ligger den ikke bra.

Det kan stemme. Utstyret kan bli klemt inne av f. eks bukser som ikke er så romslige, når man sitter i visse posisjoner o.l.

Da må det seriøst være noe galt med bokserne (evt truser for de som bruker det) til gutta for de går jo og retter på den rett som det er.

Stemmer også. Stikkordet er å bruke mer romslige boksere.

Guttungen har begynt han og, og da jeg spurte han hvorfor gjør du det var svaret "den klistrer seg til låret" :skratte:

(den kiler deg ikke på kneet også hadde jeg lyst til å si, men bet deg i meg)

hvorfor går dere og ordner med "utstyret" deres ?

Vil vel ikke si at jeg går å ordner støtt og stadig, mest skjer det jo mer privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi kan ikke dra frem snabelen hele tiden så da klør vi oss i skrittet når vi ser ei pen dame og blir opphissett. Damer vet ikke bedre, de tror vi bare bare klør oss i skrittet, men vi gjør faktisk ikke det. Det er skjult onani.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...)

Da må det seriøst være noe galt med bokserne (evt truser for de som bruker det) til gutta for de går jo og retter på den rett som det er.

Guttungen har begynt han og, og da jeg spurte han hvorfor gjør du det var svaret "den klistrer seg til låret" :skratte:

(den kiler deg ikke på kneet også hadde jeg lyst til å si, men bet deg i meg)

hvorfor går dere og ordner med "utstyret" deres ?

Så har du bevist for KGs lesere at du er en dårlig mor, grensende til omsorgssvikt. Du har ikke satt deg inn i din sønns anatomiske særegenheter, og latterliggjør ham for alle som gidder å lese. Vel, du dummet deg ganske grundig ut. At du ikke har lært hvordan halve landes befolkning eh... "henger sammen", sier mer om ditt kunnskapsnivå, enn om menn generelt.

Det skal jo være helt greit for ei dame å slenge ut en hengedaie, og stappe den i gapet på avkommet, hvor som helst. Mens en diskrét bevegelse for å hindre dannelse av svette og gnagsår, skal vistnok være så forferdelig?

Røsk nesa di ut fra det rosa pikerommet, og våkn opp til den virkelige verden. - Før folk oppdager hvem som EGENTLIG er latterlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Dawn

Har aldri opplevd at hverken mannen eller mine to sønner klør seg i skrittet. Men derimot så ser jeg at mannen enkelte ganger flytter litt på utstyret - spesielt hvis han går hjemme i bare en joggebukse og ikke har bokser på seg.

Men ser ikke noe unormalt i dette .. jeg gjør det samme til tider med puppene mine .. store pupper i varmen er ikke noe særlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi vi kan ikke dra frem snabelen hele tiden så da klør vi oss i skrittet når vi ser ei pen dame og blir opphissett. Damer vet ikke bedre, de tror vi bare bare klør oss i skrittet, men vi gjør faktisk ikke det. Det er skjult onani.

:tommelsmil:

dere har det godt !!

Har aldri opplevd at hverken mannen eller mine to sønner klør seg i skrittet. Men derimot så ser jeg at mannen enkelte ganger flytter litt på utstyret - spesielt hvis han går hjemme i bare en joggebukse og ikke har bokser på seg.

det er nå flytter/retter på utstyret de gjør ja.

Men når arbeidsfolka står og gjør det her hjemme så tenker jeg over at de ikke bryr seg om at jeg/vi er her..og synes jo det er litt rart da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

BH for menn = balleholder.

Det skulle dere hatt - med spile® og pushup. SÅ hadde ballene sikkert holdt seg på plass. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BH for menn = balleholder.

Det skulle dere hatt - med spile® og pushup. SÅ hadde ballene sikkert holdt seg på plass. :sjarmor:

Helt klart! Gjerne med litt ekstra forsterkning, så unngår vi risiko for støt mot et sensitivt område også. Og så holder de seg faste og fine lenger! Baller til nedpå knærne er nesten enda verre en pupper til livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har du bevist for KGs lesere at du er en dårlig mor, grensende til omsorgssvikt. Du har ikke satt deg inn i din sønns anatomiske særegenheter, og latterliggjør ham for alle som gidder å lese. Vel, du dummet deg ganske grundig ut. At du ikke har lært hvordan halve landes befolkning eh... "henger sammen", sier mer om ditt kunnskapsnivå, enn om menn generelt.

Det skal jo være helt greit for ei dame å slenge ut en hengedaie, og stappe den i gapet på avkommet, hvor som helst. Mens en diskrét bevegelse for å hindre dannelse av svette og gnagsår, skal vistnok være så forferdelig?

Røsk nesa di ut fra det rosa pikerommet, og våkn opp til den virkelige verden. - Før folk oppdager hvem som EGENTLIG er latterlig...

Herregud!!!!!!!!!! Ja hvem er latterlig nå? Snakk om å være hårsår. Følte du deg truffet? Er du blitt utsatt for omsorgssvikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er som vel med jenter som justerer bhen hele tiden.

De aller fleste tenker seg ikke om en gang, men mange gjør det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sansynlig fordi de klør kanskje :vetikke:

Det er vel fordi dem blir svette mellom pungen og ehhhh....pungen, så de klør seg kanskje ikke men løfter på balla for å lufte dem!

Jeg har passe store pupper slik at jeg faktisk blir svett mellom puppene og løfter på dem for å lufte dem, men ikke i andres påsyn da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...