LeftWithParanoia Skrevet 5. august 2008 #41 Skrevet 5. august 2008 Döderlein av Seigmen Wannabe av Zeromacer Bang Bang av Nancy Sinatra og Spit it out av IAMX <-- Musikk som anbefales på det varmeste, IAMX! Helt supert! Bare sånn for å ha sagt det:)
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #42 Skrevet 5. august 2008 Hører på : eg vil ha deg- valkyrien allstars love it <3
The Kitten Skrevet 5. august 2008 #43 Skrevet 5. august 2008 Akkurat nå hører jeg på en sang som heter God blessed Texas av Little Texas. Hilsen The Kitten :banantroll:
Gjest 7924 Skrevet 9. august 2008 #44 Skrevet 9. august 2008 The Used - The taste of ink Arctic Monkeys - Flourescent Adolescent The sex pistols - Bodies Queens of the stone age - Go with the flow Panic at the disco - Behind the sea
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #45 Skrevet 9. august 2008 Går ikke en dag uten at jeg MÅ lytte til Dreams med The Cranberries..Litt gammel låt men teksten passer så godt til hvordan jeg har det om dagen :D
Honey Bee Skrevet 9. august 2008 #46 Skrevet 9. august 2008 Madrugada Valley of deception http://www.last.fm/music/Madrugada/_/Valley+of+Deception
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #47 Skrevet 10. august 2008 "God dag, god dag. Detter her er meterologisk institutt, vi kan melde om at regnet nå tar slutt og det blir sol, sol, soool." Arh, den gikk på radioen da jeg var på tur til skolen og nå klarer jeg ikke å få den ut av hodet! Er ingen stor fan, men litt godfølelse er det jo over den da.
cilipili Skrevet 10. august 2008 #48 Skrevet 10. august 2008 Döderlein av Seigmen Nå fikk jeg den på hjernen Heldigvis er det en fantastisk sang!
rugrat Skrevet 11. august 2008 #49 Skrevet 11. august 2008 Akkurat nå har jeg Tønes med sangen Bonde på hjernen. Var i Sogndalstrand på lørdag og hørte Tønes spille bl.a. denne sangen. Helt konge.
Dizzy Skrevet 11. august 2008 #51 Skrevet 11. august 2008 Så Flashdance for noen dager siden, så har hatt Maniac på hjernen i et par dager nå.
Gjest Unger Skrevet 13. august 2008 #53 Skrevet 13. august 2008 Gatas Parlament - Unger http://uk.youtube.com/watch?v=JZeMrZPxylI&feature=user *Uuunger, vi ska lage uunger*
BAMBI<3 Skrevet 13. august 2008 #54 Skrevet 13. august 2008 Akkurat nå så har jeg thank you for the music på hjernen etter at jeg så mamma mia på kino!
Skade Skrevet 13. august 2008 #55 Skrevet 13. august 2008 Idag har jeg gått og nynnet på Joe Diffie- John Deere Green Og Kenny Chesney- She thinks my tractors sexy Den siste skulle man tro var skrevet for meg og om meg, for jeg syns virkelig traktoren til drømmemannen er sexy...
TinaM Skrevet 13. august 2008 #56 Skrevet 13. august 2008 (endret) Har flere sanger, av ulike artister/band som jeg digge for tiden! Avenges sevenfold- Afterlife Avenged sevenfold- A little piece of heaven Avenged sevenfold- beast and the harlot Jason Mraz- I`m yours. Jason Mraz- You and I both Jason Mraz/ Colbie caillat- Lucky Bullet for my valentine- Just another star Bullet for my valentine- Hand of blood Bullet for my valentine- tears don`t fall (den akustiske versjonen!) Bullet for my valentine- Deliver us from evil. Band of horses- No ones gonna love you (den mest spilte sangen i itunes for tiden..) Barry louis Polisar- All I want is you Coheed and cambria- The running free Coheed and cambria- the suffering Coheed and cambria- wake up. Jay Z- Lucifer Jokke og valentinerne- Gutta Jokke og valentinerne- paranoid Lupe fiasco- Superstar MGMT- Electric feel N*E*R*D- Trasher Panic at the disco- nine in the afternoon panic at the disco- northern nownpour. panic at the disco- folkin around. panic at the disco- she had the world Son of dork- boyband taking back sunday- cute without the E (akustisk versjon.) the used- liar liar Dette ble mye mer enn en sang da, håper det er i orden? Ble litt revet med. Men dette er i hvartfall de sangene som spilles mest på min i-pod for tiden Jeg har i hvertfall litt variert musikksmak :gjeiper: Endret 13. august 2008 av TinaM
Gjest *Ulla* Skrevet 14. august 2008 #58 Skrevet 14. august 2008 All summer long - Kid Rock Ultimat sommerlåt
Gjest Ole-Christian Skrevet 14. august 2008 #59 Skrevet 14. august 2008 http://www.mudistore.no/reviewid.php?itemID=15264 "Sommerøya"...så fin! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå