Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Så plutselig igjen min gamle lærer her om dagen, han alle jentene i klassen var helt på hæla etter i ungdomsskolen. Verste var at han så ut nøyaktig som før. Det var rart å se han igjen, for jeg hadde strengt tatt ikke tenkt på han i det hele tatt siden vi gikk ut niendeklasse. Rart man kan være så intenst opptatt av noen i tre år, og så glemme dem helt bort etterpå. Men det er faktisk litt artige minner å tenke tilbake på, hvor betatt vi var og hvor sjalu på at han var gift og hadde to små barn :fnise:

Noen flere som har vært forelsket i læreren? Litt rart hvordan intens kjærlighetssorg kan føles som et godt og nesten litt morsomt minne i etterkant :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg var småforelsket i opptil flere på ungdomsskolen :ler: Det dreide seg særlig om et par unge, kjekke vikarer som omtrent alle jentene falt for. I dag må jeg le litt av hvor åpenbart det må ha vært for vikarene. Vi jentene som satt og rødmet hele tiden :ler:

Gjest Naria
Skrevet

Aldri vært forelsket i læreren nei.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, i voksen alder forelska jeg meg veldig i gitarkurs-læreren min.. Prøvde så godt jeg kunne, men blei ikke no der, gitt. Jeg ga opp etter 3/4 år.

Skrevet
Ja, jeg var småforelsket i opptil flere på ungdomsskolen :ler: Det dreide seg særlig om et par unge, kjekke vikarer som omtrent alle jentene falt for. I dag må jeg le litt av hvor åpenbart det må ha vært for vikarene. Vi jentene som satt og rødmet hele tiden :ler:

Nettopp! :ler:

Skrevet (endret)
Ja, jeg var småforelsket i opptil flere på ungdomsskolen :ler:

så sant så sant

Endret av mrs_bond
Gjest Oxford
Skrevet
Aldri vært forelsket i læreren nei.

Ikke jeg heller, heldigvis. :fnise:

Skrevet

Nei, det har jeg aldri vært. De mannlige lærerne vi hadde var 50+, så de var ikke stort å falle for.

Gjest Gjest
Skrevet
Noen flere som har vært forelsket i læreren?

Nei, har nok aldri vært forelsket i noen lærere. Jeg likte faktisk ikke lærergruppen noe særlig, jeg fant dem alt for radikale og spesielle for min smak, selv i ungdomskolealderen. Jeg tenkte nok at lærerne som gruppe var for sløve etter min smak.

Jeg hadde mer sansen for balanserte forretnings/businessmenn, og de stiller jo i en helt annen klasse! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...