Gå til innhold

2 liter Coca-Cola om dagen...

Furstina

Anbefalte innlegg

Hmmmm, drikker ikke kaffe eller te og røyker ikke, men jeg er colaholiker (men to liter dagen klarer jeg ikke få ned) og en veldig krevende godtetann, så sukker får jeg nok mer enn nok av. Går til tannlege en gang i året og får alltid samme svar; sterke og fine tenner! Pusser to ganger om dagen, bruker tanntråd og fluorskyll og tygger masse Extra. Sterke tenner ligger også til familien så det har nok like mye å si som bra tannstell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jelly

Røyker, drikker masse kaffe, men fikser ikke brus. Det går i vann, melk og farris. Har ikke hatt hull siden jeg var liten, men så har jeg heller ikke vært hos tannlegen på noen år...

Tennene er ikke de hviteste jeg har sett, men jeg unnskylder meg med at de visstnok skal være litt gule når man ikke er helt ferdig utvokst, og jeg håper og tror jeg ikker det i en alder av 17 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tennene er jeg ikke så nøye med. De kan bare trekkes om det blir for ille, og så får man jo gebiss.

Derimot er jeg særs nøye med å stelle føttene, så de ser pene ut i sandaler.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kritthvite tenner!!

Drikker kaffe,røyker litt og en rødvin av og til, MEN: aldri brus!!

Har oppdratt mine barn til å drikke kun VANN til maten- har hjernevaska dem der,gitt - og nå vil de ikke ha noe annet! Og de har fremdeles NULL HULL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...