Barbie Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 26. mai 2003 Den ble sikkert slettet. Som så mye annet her inne! :x Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. mai 2003 #22 Del Skrevet 26. mai 2003 Again!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. mai 2003 #23 Del Skrevet 26. mai 2003 Tør jeg spørre om hvorfor så mange som klager over utrivelig stemning her på KG også klager over at tråder fulle av personangrep og hets blir slettet? Hvorfor vil dere ha de stående? Er det så dere kan fryde dere over at andre blir plaget? Er det nysgjerrighet? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 26. mai 2003 Noen som har blitt plaget?? :o Det ha'kke jeg fått med meg. Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. mai 2003 #25 Del Skrevet 26. mai 2003 Noen som har blitt plaget?? :o Det ha'kke jeg fått med meg. Barbie Desto større grunn til kanskje å lese hva som blir skrevet før man svarer eller hva Barbie? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 26. mai 2003 BRUM-BRUM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mai 2003 #27 Del Skrevet 26. mai 2003 .....eller kanskje andre bare er irriterte over moderatorenes måte og styre og stelle på...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. mai 2003 #28 Del Skrevet 26. mai 2003 BRUM-BRUM Godt svart! Alt for mange brukere leser det de kun vil lese, de leser ikke det som faktisk står der. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 26. mai 2003 #29 Del Skrevet 26. mai 2003 .....og akkurat en slik tråd hadde jeg inne på "Personlige meldinger" i ettermiddag. Hvor er den nå? Borte........ Den forsvant samme veien som denne kommer til å gå om den fylles opp med persondebatt og munnhuggeri.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. mai 2003 #30 Del Skrevet 26. mai 2003 .....eller kanskje andre bare er irriterte over moderatorenes måte og styre og stelle på...... Det har de ingen grunn til. mod. får unna det meste men når Forumet flommer over av tråder om samme tema, samme person, samme spm. så blir det for mye- selv for dem. Det er 5 navn som hele tiden går igjen blant de som vil hisse til bråk- mitt navn er ikke på den listen. Det jeg driver med er forsvar- og det er noe ganske annet enn hva andre har drevet med de 2 siste dagene. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. mai 2003 #31 Del Skrevet 26. mai 2003 Den forsvant samme veien som denne kommer til å gå om den fylles opp med persondebatt og munnhuggeri.. Valley of the lost threads! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. mai 2003 #32 Del Skrevet 26. mai 2003 Skulle nesten tro dere fikk betalt for dettte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 26. mai 2003 #33 Del Skrevet 26. mai 2003 Når jeg svarte på denne tråden tidlgere tror jeg at jeg misforsto litt hva det egentlig dreide seg om. Jeg vil bare få sagt at jeg slett ikke er enig i ,og ønsker ikke å være en del av den - til en viss grad - personforfølging jeg har sett en del av her inne. Man har da ikke lov til å gå helt av skaftet om noen sier noe èn selv synes er over streken. Altså føler jeg at mitt tidligere innlegg i denne tråden er feilplassert, er IKKE enig i det dere har forsøkt å få frem her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 26. mai 2003 #34 Del Skrevet 26. mai 2003 *SUKK* Vel i det minste er dette en nå en ny 'tråd', som KG ønsker å ha....man må visst si noe....ellers er det ikke nødvendig med forums in the first place. Jeg synes det er greit å være uening, men person angrep synes jeg er tåpelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #35 Del Skrevet 26. mai 2003 Denne tråden har uansett sklidd helt ut. Det er lenge siden jeg fikk svar på det jeg faktisk spurte om... Dette var ikke ment som noe personangrep fra min side,jeg bare kom med noen observasjoner. Kiss and make up? :kysse: Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. mai 2003 #36 Del Skrevet 27. mai 2003 Legger stadig merke til at enkelte får skrive omtrent hva de vil her inne,mens andre blir slettet over en lav sko! :evil: Det er de "gamle kjenningene" som styrer showet her føler jeg,mens andre får på pukkelen for ingenting! Dette gjelder både innlegg og avatarer. Enkelte får hamre løs på andre,men forsvarer de seg blir de slettet..... :o Flere som har lagt merke til dette? :cry: Synes forumet var koseligere før jeg.. :cry: Barbie Helt enig! :blunke: Klemz fra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2003 #37 Del Skrevet 28. mai 2003 Dette er et forum for meningsutveksling? Eller tar jeg feil? Syns dette forumet begynner å bli en "sutreklubb" Jeg var her mye før, men velger å ligge lavt. Har man en annen mening blir man omskrevet som en person som har liten moral og lever i et dårlig miljø. Svarene tilsier at det er ikke meningsutveksling, men det er mitt svar som gjelder for jeg har så sterk en moral. Svarene sier ofte mye om personen da.... Det viser seg at det er de samme personene som går igjen i slike saker. Greit at folk er engasjerte, men det får være måte på å fordømme folk med en annen oppfatning. Og iallefall folk de ikke aner noe om. registrerer at det er mange som var her før har fjernet seg. Sikkert en grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 28. mai 2003 #38 Del Skrevet 28. mai 2003 Alså jenter! Fakta søren så er det slik at vi faktiskt ikke KAN dømme en person på TRYNE her inne, for du har ikke peiling på hvordan hun da er og ser ut! Du får bare 'litt'.... Vet du hvor mange sanser vi 'går glipp av' å ved ikke å ha disse samtalene i person? Ansiktsanalyse.....!!!......Jo, flere HUNDRE inntrkk....det er mye det!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 28. mai 2003 #39 Del Skrevet 28. mai 2003 Synes heller vi skulle hatt rumpetilegg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. mai 2003 #40 Del Skrevet 28. mai 2003 Doh... Klemz fra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå