Gjest Ethereal Skrevet 26. mai 2003 #1 Del Skrevet 26. mai 2003 Er jeg virkelig den eneste her som er dødsrastløs og til tider ganske ukonsentrert???? Det verste er at jeg har et såkalt akademisk yrke der konsentrasjon er A&O (jeg er doktorgradsstipendiat) Jeg er energisk mesteparten av døgnet; trener og står i osv, men får ikke mer ro i kroppen. Hvis det er flere som har det som meg, please stå frem!!! Jeg føler at "alle" andre er så flinke til å konse og gjøre alt riktig, mens jeg surrer.... M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. mai 2003 #2 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg klarer ikke konsentrere meg ordentlig. Bare MÅ ha noe mellom fingra. Og har da litt vanskligheter for å sitte stille. Skal ikke være lett, nei ... Men jeg prøver så godt jeg kan! ..og jeg lykkes aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 26. mai 2003 #3 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg er også kvalifisert medlem av denne klubben! Spesielt dumt er det nå i studietiden.... Men den er heldigvis over om nøyaktig fem dager (da er siste eksamen) Jiiiippi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. mai 2003 #4 Del Skrevet 26. mai 2003 Har det slik ofte! Det verste er at jeg har vondt for å samle meg om oppgave før det virkelig haster... Sukk :-? Er heldigvis ikke slik hver dag da Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 26. mai 2003 #5 Del Skrevet 26. mai 2003 Neida, vi er nok flere....Rastløs, men så er det å få ut fingern da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 26. mai 2003 #6 Del Skrevet 26. mai 2003 Men tenk hvor mye energi vi bruker på andre ting enn det vi skal gjøre.... Jeg klarte merkelig nok å tangere beste karakter da jeg avsluttet hovedfag, men hadde jeg vært mer konsentrert, kunne jeg sikkert brukt mye mindre tid... For å få ting unna, trenger jeg ytre press---dvs deadlines og trusler fra veileder osv Men utad framstår jeg som effektiv og organisert M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Skrevet 27. mai 2003 #7 Del Skrevet 27. mai 2003 Melder meg inn som et høyt kvalifisert medlem... :-? Har en tendens til å holde på med for mange ting på en gang, på den måten får jeg ikke fokusert skikkelig på noen av oppgavene... *sukk* Lar meg MER enn gjerne avspore og finner meg selv ofte i dyp samtale med en vennine på tlf. eller chatt... Vil så gjerne bli mer effektiv, så alle gode råd mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 27. mai 2003 #8 Del Skrevet 27. mai 2003 Henger meg også på denne - er rastløs og energisk som bare det, men samtidig så får jeg ikke gjort noe som helst før tidsfristen er rett rundt hjørnet. Det er liksom da jeg jobber best, av en eller annen grunn. Blir rastløs hjemme også hvis jeg holder meg ved sofaen i mer enn 2 dager i strekk (hadde slappav-helg i helgen som var nå, tilbragte så og si hele lørdag og søndag på sofaen, og på søndag ettermiddag da hadde jeg maur i beina og trodde jeg skulle fly på veggen. Sambis og katten skjønner ikke noe særlig av det der - de er verdensmestere i å slappe av begge to. Sukk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 27. mai 2003 #9 Del Skrevet 27. mai 2003 Sheba, du snakker meg rett ut av hjertet her :oops: Jeg klarer ikke å være hjemme uten å gjøre noe, og uten fysisk aktivitet blir jeg en grinete bitch. Nå er været her helt j.., og min sommerferie fra SATS må vel vurderes avbrutt :cry: Om sommeren er forøvrig sykling en flott måte å bli kvitt innstengt energi på. M (som akkurat nå burde sitte og lese en artikkel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mai 2003 #10 Del Skrevet 27. mai 2003 Yoga er fint for å lære seg å takle stress- selv når jeg har mye å gjøre og tidsfrister som henger over meg blir jeg sjelden stresset og det kan jeg uten tvil takke Yoga'en for. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 27. mai 2003 #11 Del Skrevet 27. mai 2003 Men Minnie; er det ikke vanskelig å konsentrere seg under Yoga-timene(eller hva man kaller det)? Kanskje jeg burde teste det.... M (som er glad hun er effektiv og organisert når hun må) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå