*appifany* Skrevet 25. januar 2010 #3601 Del Skrevet 25. januar 2010 God måren, Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 25. januar 2010 #3602 Del Skrevet 25. januar 2010 Det er bra med en hviledag Mandag er min treningsfrie dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3603 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg trente ikke i helgen da. God måren Piffy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 25. januar 2010 #3604 Del Skrevet 25. januar 2010 Det gjor ikke jeg heller Jeg trener tirsdag til fredag jeg, men skal kanskje trene nå på lørdag, eller det kommer ann på hvilken time som skal gå. Lurer på om jeg får svar fra treningssenteret i dag, sendte en mail å lurte på hva det kostet å bli medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3605 Del Skrevet 25. januar 2010 Når sendte du e-posten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 25. januar 2010 #3606 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg sendte en forrige uke, fikk svar, så svarte jeg igjen på fredag tror jeg. Så dem bør jo svare i dag. Jeg fant det jeg lette etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 25. januar 2010 #3607 Del Skrevet 25. januar 2010 Kattungen Går det bra med deg? Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. januar 2010 #3608 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg er syk! Og jeg som har sånn kul trening i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3609 Del Skrevet 25. januar 2010 Kattungen Går det bra med deg? Ha en fin dag Det går bra med meg. Nå må jeg snart gå, for jeg skal på skolen. Er ikke hjemme før vel halv elleve. Ha en fin ettermiddag/kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3610 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg er syk! Og jeg som har sånn kul trening i dag God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. januar 2010 #3611 Del Skrevet 25. januar 2010 Har du det bra i dag, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3612 Del Skrevet 25. januar 2010 Har du det bra i dag, da? Vær så god. Ja, jeg har det bra i dag. Nå skal jeg snart på skolen og ha min første time med mediekunnskap. Det er litt skummelt for jeg kjenner ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. januar 2010 #3613 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Men kitten, du er så søøøøt at det er ikke noe problem Kos deg med et superinteressant fag, det er uansett derfor du er der Endret 25. januar 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3614 Del Skrevet 25. januar 2010 Ha en fin ettermiddag/kveld og Jeg kommer ikke innom før i morgen ettermiddag igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 25. januar 2010 #3615 Del Skrevet 25. januar 2010 Mine 3 positive ting i dag: 1 Nydelig vintervær 2 Fikk vært ute i naturen og tatt bilder 3 Fått skryt av bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. januar 2010 #3616 Del Skrevet 25. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 26. januar 2010 #3617 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg er syk! Og jeg som har sånn kul trening i dag Håper formen din er bedre nå, men jeg lurte på hvilken trening var det du skulle på? Jeg har også lyst på kul trening. Vær så god. Ja, jeg har det bra i dag. Nå skal jeg snart på skolen og ha min første time med mediekunnskap. Det er litt skummelt for jeg kjenner ingen. Hvordan gikk første skoledag?? Det er spennende, kjekt å bli kjent med nye folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3618 Del Skrevet 26. januar 2010 Først av alt må jeg skrive gårsdagens tre positive ting. 1: Jeg fikk gå en fin tur i nydelig vintervær 2: Jeg fikk et gratis eple 3: Første skoledag gikk kjempebra _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Der fikk du vel egentlig svar på spørsmålet ditt Trulta. Fagene var veldig interessante (jeg tar to fag) og læreren var veldig flink. Han var flink til å inkludere elevene slik at det ikke blir til at vi bare sitter og ser på ham mens han babler i vei. Jeg havnet ved siden av en jente som var veldig koselig, og på vei til bussen snakket jeg litt med et par gutter som også tar faget. Vi fikk gratis epler forresten for det var den store epledagen. De hadde nettopp fått masse utstyr fra Apple og da fikk de epler med på kjøpet. De var grønne og gode. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ I dag har jeg jogget ( for meg selv ) og jeg har lest to kapitler og gjort repetisjonsoppgavene. Foreløpig har jeg bare gjort de i hodet, men tenkte å skrive de ned også. Jeg må bare ha en pause først. Nå koser jeg meg med dagens første Kanskje jeg skal gå en tur senere, men det skal bli skikkelig dårlig vær i dag, så da frister det ikke. Det skal og :snø: om hverandre. Sannsynligvis dropper jeg det. Jeg har jo jogget. I kveld skal jeg lese bok (Christine av Stephen King) og så skal jeg se på Anatomien til Grey. Ha en fin dag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. januar 2010 #3619 Del Skrevet 26. januar 2010 Så fint at det gikk så bra på skolen! Du er jammen flink til å jogge! igjen Du må lage deg ticker til Praha-turen da!! Sånn som det ser ut nå, kan jeg snart lage meg ticker til Islandstur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3620 Del Skrevet 26. januar 2010 Så fint at det gikk så bra på skolen! Du er jammen flink til å jogge! igjen Du må lage deg ticker til Praha-turen da!! Sånn som det ser ut nå, kan jeg snart lage meg ticker til Islandstur! Jeg gidder ikke lage ticker, for kg roter de bare til for meg hver eneste gang. Når skal dere til Island? Hvem skal du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå