The Kitten Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3361 Del Skrevet 20. januar 2010 Så koselig, Kitten. Jeg har faktisk ingen andre planer enn å jobbe i morgen, av og til kan det være godt og ikke ha noen planer og Det kan det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. januar 2010 #3362 Del Skrevet 20. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. januar 2010 #3363 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei Trultemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3364 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg trodde jeg hadde låst døren til rommet mitt, men det hadde jeg tydeligvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. januar 2010 #3365 Del Skrevet 20. januar 2010 Halloen Pjukset! Har du ikke lagt deg ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. januar 2010 #3366 Del Skrevet 20. januar 2010 Halloen Pjukset! Har du ikke lagt deg ennå? Jo jeg la meg for 1 time siden, det er synsbedrag at du ser meg her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3367 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg skal legge meg snart, men er egentlig ikke trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 #3368 Del Skrevet 20. januar 2010 Jo jeg la meg for 1 time siden, det er synsbedrag at du ser meg her nå. Jeg ser deg og, så da må det være gruppesynsbedrag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. januar 2010 #3369 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg er heller ikke trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. januar 2010 #3370 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg ser deg og, så da må det være gruppesynsbedrag Hallusinasjoner kan oppstå når man ønsker seg noe veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 #3371 Del Skrevet 20. januar 2010 Hallusinasjoner kan oppstå når man ønsker seg noe veldig! *fnise mandig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3372 Del Skrevet 20. januar 2010 Pjukset: Jeg har bestemt meg for virkelig å følge rådet ditt og bare gråte når jeg føler for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. januar 2010 #3373 Del Skrevet 20. januar 2010 Pjukset: Jeg har bestemt meg for virkelig å følge rådet ditt og bare gråte når jeg føler for det. Det er jeg veldig glad for å høre! Det er søren meg lite som er så befriende som etter man har grått en bøtte Kan du gjøre meg en tjeneste oppi alt dette? Skriv opp eller tenk på minst 3 ting du liker ved deg selv hver dag, eller noe som har gjort deg glad den dagen, eller tenk på noe du gleder deg til. Jeg tror det er veldig bra med gode tanker oppi alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3374 Del Skrevet 20. januar 2010 Det er jeg veldig glad for å høre! Det er søren meg lite som er så befriende som etter man har grått en bøtte Kan du gjøre meg en tjeneste oppi alt dette? Skriv opp eller tenk på minst 3 ting du liker ved deg selv hver dag, eller noe som har gjort deg glad den dagen, eller tenk på noe du gleder deg til. Jeg tror det er veldig bra med gode tanker oppi alt sammen! for klemmen. Det kan jeg gjøre. Tror det er en veldig god idé. I dag har jeg blitt glad for: 1. Å se venninnen min igjen. 2. Bli invitert med til Praha. 3. At jeg har kjøpt ny bukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. januar 2010 #3375 Del Skrevet 20. januar 2010 for klemmen. Det kan jeg gjøre. Tror det er en veldig god idé. I dag har jeg blitt glad for: 1. Å se venninnen min igjen. 2. Bli invitert med til Praha. 3. At jeg har kjøpt ny bukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3376 Del Skrevet 20. januar 2010 Det stikker i hjertet mitt. Bokstavelig talt. Er det farlig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. januar 2010 #3377 Del Skrevet 20. januar 2010 Det stikker i hjertet mitt. Bokstavelig talt. Er det farlig? :klø: Trolig ikke, det er sikkert manifestasjon av følelsene du går gjennom nå. Det kan hjelpe å legge seg og puste rolig inn og ut i noen minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3378 Del Skrevet 20. januar 2010 Trolig ikke, det er sikkert manifestasjon av følelsene du går gjennom nå. Det kan hjelpe å legge seg og puste rolig inn og ut i noen minutter. Kan du massere meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. januar 2010 #3379 Del Skrevet 20. januar 2010 Kan du massere meg? Selvsagt! Jeg kan stryke deg i håret mens du ligger og puster, jeg tror det skal ha beroligende effekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3380 Del Skrevet 20. januar 2010 Du er kjempesnill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå