Gjest WildRider Skrevet 20. november 2009 #521 Del Skrevet 20. november 2009 Stikker innom for å hilse på deg I samme slengen ønsker jeg deg alt godt med bursdagen din som var for ikke sååå lenge siden. Har forresten et annet kroppspleietips til deg, olivenolje + honning fungerer enda bedre sammen enn hver for seg, jeg tar det en gang i uken og det er det eneste jeg bruker på huden for tiden, fungerer fantastisk flott Ha en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. november 2009 #522 Del Skrevet 20. november 2009 Blir ikke det veldig klissete med honning? Blander du honning og olivenolje sammens i ei skål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 21. november 2009 #523 Del Skrevet 21. november 2009 Klissete er bare fornavnet ja Men det er virkelig verdt resultatet, ellers hadde jeg ikke orka å gjøre det så ofte som en gang i uken. Jeg blander sammen honning og oljen i ei skål eller en boks så smører jeg det godt rundt over meg selv, bruker å la det sitte på rundt en 20-40 minutter alt ettersom hvor lenge jeg orker å ha det sittende på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. november 2009 Forfatter #524 Del Skrevet 21. november 2009 Så koselig at du stikker innom dagboken min WildRider. Her er du alltid for tips om honning og olivenolje. Det skal jeg absolutt prøve. Med meg står det bra til. Jeg har ennå ikke fått en forklaring eller en unnskyldning fra venninnen min for hvorfor hun droppet kurset, jeg må fremdeles bare skjønne det av meg selv visstnok. I dag har min mor bursdag, så til henne. Vi skal se Anne Kat sin forestilling "Gift, men ingen fanatiker" i kveld. Det gleder jeg meg til, vi så den forrige forestillingen hennes og den var veldig bra. Min far har vært i India på forretningsreise siden mandag og han kommer hjem i formiddag. Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 21. november 2009 #525 Del Skrevet 21. november 2009 til din mor Kos deg masse i kveld. Anne Kat er bare rå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. november 2009 #526 Del Skrevet 22. november 2009 rocker opp søndagen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 22. november 2009 #527 Del Skrevet 22. november 2009 Hallo Kitten Håper du og moren din hadde en koselig kveld sammen i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. november 2009 Forfatter #528 Del Skrevet 22. november 2009 rocker opp søndagen din! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. november 2009 Forfatter #529 Del Skrevet 22. november 2009 Hallo Kitten Håper du og moren din hadde en koselig kveld sammen i går Det hadde vi. Showet var veldig bra. Vi masse begge to. for at du spøt. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. november 2009 Forfatter #530 Del Skrevet 22. november 2009 Showet i går var veldig bra! Både min mor og jeg masse. Det var helt fullt i lokalet, og det hørtes ut som om resten koste seg også. De aller fleste var veldig pent kledd, og det likte jeg å se. Det er viktig for meg at folk skiller mellom hverdag og fest. Jeg husker en gang det var en jente som klaget på at hun ikke kom inn på et utested fordi hun og venninnen gikk i joggedrakt. Egentlig så bør jo folk få gå i akkurat det de vil, og jeg er i utgangspunktet positiv til at folk har en egen stil. Å gå i joggedrakt på byn derimot vitner for meg bare om latskap og manglende respekt for oss som faktisk har giddet å kle på oss om morningen. Det rare er at de var veldig pene ellers. De hadde satt håret pent opp, og hadde sminket seg pent, så jeg fikk det ikke helt til å stemme. Min far oss til forestillingen, og hentet oss. Det var veldig kjekt, for da kunne vi ta oss et glass begge to. Ellers går det noen lunde greit her. Jeg har funnet ut at jeg ikke er så godt foreberedt til den kommende eksamen min som jeg trodde, men det er ennå en uke til å forberede seg på. Så det skal nok gå på et vis. Det er deilig å tenke på at jeg snart har juleferie. Ha en fin søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 23. november 2009 #531 Del Skrevet 23. november 2009 Så bra at dere koste dere, og gratulerer med overstått til din mor :blåse: Jeg regner med hun hadde en strålendes dag sammens med deg? Helt enig med deg angående klær. Jeg liker å kle meg litt finere. Jeg syns det er kjekt å pynte seg litt hvis jeg skal spise på restaurant eller på kino. Jeg går bare hjemme i pysjbuksa mi, men har vært innom matbutikk på vei hjem fra trening. Da føler jeg meg sluskete, ikke det at det er stygge klær, men at jeg lukter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. november 2009 #532 Del Skrevet 24. november 2009 herregud, jeg er så glad for at du sier det der med klær og anledninger. Jeg synes man kan anstrenge seg litt ekstra når man skal på en eller annen tilstelning. Det har litt å si med tanke på vertskapet også. Å komme i "det samme gamle" synes jeg bare er ufint. Og så skal det være litt forskjell på hverdag og fest. Synes jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. november 2009 Forfatter #533 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg er så glad for at dere er enig med meg. Det du sier om vertskapet MarianneE, det synes jeg er helt riktig. Her er det på vestsiden av huset og på østsiden av huset. Jeg skulle egentlig treffe en venninne til lunsj i dag, men så måtte hun være lenger på skolen. Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. november 2009 #534 Del Skrevet 24. november 2009 kattungen Så bra din mor og du koste dere Jeg er så enig med deg i at man skal skille mellom hverdag og fest når det gjelder å pynte seg Det er som du sier latskap og ikke minst mangel på respekt og ikke gjøre det. Selv har jeg alltid likt å pynte meg, og selv om vi er hjemme så tar vi på oss noe annet enn det vi bruker til hverdags på en fredag og lørdagskveld. Ikke det at vi stivpynter oss, men litt annet enn joggebukse o.l som vi har på til vanlig. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 24. november 2009 #535 Del Skrevet 24. november 2009 Men jeg er snar til å hoppe ut av dongribuksen med en gang jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 24. november 2009 #536 Del Skrevet 24. november 2009 He kitten Hvordan gikk dette med jobben, fikk du den? Og GRATTIS med dagen som var den 13'ende. Husker ikke om jeg var innom her å gratulerte, men jeg glemte deg ikke ihvertfall Åssen show var det du var på? Jeg elsker sånne ting. teater og revyer og sånt, det er så gøøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. november 2009 Forfatter #537 Del Skrevet 24. november 2009 Så koselig at du stakk innom TittTitt. Jeg fikk ikke jobben nei. De tullingene tok ikke kontakt igjen engang. så nå kan de ha det så godt. Showet var Anne Kat Hærland sitt "Gift, men ingen fantatiker." Det var veldig morsomt, hvis ikke du har sett det anbefaler jeg aboslutt å prøve å skaffe seg billetter. for bursdagsgratulasjon. Hvordan står det til med deg for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 24. november 2009 #538 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg har også lyst på stand-up show nå, fristet meg du Kitten. Ylvis kommer hit på fredag, men da skal jeg på julebord. Litt usikker på om jeg hadde villet betalt så mye for dem. Håper Raske menn kommer snart, men dem har vel akkurat begynt med showet sitt i Oslo. I fjor (eller var det tidlig i år, nesten så jeg tror det) var jeg på LAttergalla, 4 stk, Pernille Sørensen, Marit fra Kvinner på Randen, Terje Sporsem og han mørke fra Løvebakken, Espen tror jeg han heter. Og det var veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. november 2009 Forfatter #539 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har også lyst på stand-up show nå, fristet meg du Kitten. Ylvis kommer hit på fredag, men da skal jeg på julebord. Litt usikker på om jeg hadde villet betalt så mye for dem. Håper Raske menn kommer snart, men dem har vel akkurat begynt med showet sitt i Oslo. I fjor (eller var det tidlig i år, nesten så jeg tror det) var jeg på LAttergalla, 4 stk, Pernille Sørensen, Marit fra Kvinner på Randen, Terje Sporsem og han mørke fra Løvebakken, Espen tror jeg han heter. Og det var veldig bra. Ylvisbrødrene er veldig flinke, men jeg har fått litt nok av dem ettersom de har vært på TV så å si hele tiden i det siste. Jeg har faktisk møtt både Ylvisbrødrene og Øyvind og Calle fra Raske menn. Jeg har t.o.m. autografen til Øyvind og Calle. Skal vi dra på show sammen snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. november 2009 Forfatter #540 Del Skrevet 25. november 2009 I dag våknet jeg til og masse vind. En stund så det ut som det skulle skinne opp, men nå er jeg ikke så sikker. :klø: Da jeg våknet i dag var jeg gjennomvåt av svette og med hjertebank som om jeg var redd. Det var skikkelig ekkelt, for det kjentes ut som jeg hadde hatt en ekkel drøm, men jeg kunne ikke huske noen ting. Jeg måtte faktisk før jeg fikk summet meg. Nå går det bedre da. Jeg leser i en blogg som er skrevet av en jente i Oslo. Jeg vil ikke si hva hun heter, for det er ikke meningen å henge ut noen. Jeg må bare dele noe med dere andre. Hun skriver at hun har fått ny jakke,og det gjør at hun ser meningen med livet. :dåne: Tenk om livet hadde vært så enkelt for oss alle. Det hadde vært herlig! Før var jeg for at alle måtte få skrive om hva de ville på bloggene sine, så lenge de ikke skrev noe støtende om andre eller la ut privat informasjon som f.eks adressen sin. Nå er jeg veldig i tvil. Denne jenten har nemlig også skrevet at for å utrydde hiv/aids bør man teste alle mennesker, og plassere de som har hiv/aids på en side av jorden og de friske på den andre siden av jorden. Ellers har jeg vært flink å lese til eksamen også. Nå gleder jeg meg til den er ferdig. Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå