Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

:helen: Ulva :)

I dag har det ikke vært :sol: i Bergen, men :regn:. Ja, ja! Jeg begynner å bli vant til det etter hvert. :fnise:

Jeg driver å vurderer om jeg skal dra på språkkurs til sommeren. Problemet er at jeg ikke klarer å bestemme meg for hvor jeg vil dra. Det står mellom Argentina, Peru, Mexico, Cuba, Costa Rica og Ecuador og Bolivia. Ikke lett dette her. Det er så mange steder å velge mellom. Ja, og så var det noe med penger også.

Ha en fin dag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært :sol: her. :strix:

Jeg har vært med noen venner i dag. Vi var på kafé, og :skravle: masse. Jeg smakte kakao med marshmellows, det var ikke så veldig godt. Jeg trodde de kom til å smelte, og blande seg med kakaoen, men det gjorde de ikke.

Vi kom til å snakke om å dra på en tur i mars. Enten en langhelg eller en uke. De andre har studieuke den uken, mens jeg har uansett ingen obligatoriske forelesninger så det passer bra med tanke på studier.

Hvor vi skal dra har vi ikke helt bestem oss for. Det begynte med London, så gikk det over til Beijing faktisk, så Malaga og deretter Barcelona. Så det blir spennende å se hva valget fallet på. Beijing høres litt kult ut, men jeg vet ikke hvor lurt det er å dra på jentetur så langt hjemmefra og med en helt annen kultur og et helt annet språk.

Nå skal jeg gå en tur, så skal jeg ta en :dusje: når jeg kommer hjem. Kvelden skal bare gå med til å slappe av og se på TV.

Ha en fin kveld alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom her en liten snartur jeg!

Høres morsomt ut med en jentetur da! Jeg var jo på jentetur til Paris i desember i fjor. Det var kjempehyggelig :) Gleder meg til å høre hvor dere bestemmer dere for å reise!

Du er vel ute og spaserer eller :dusje: nå, så vi snakkes vel senere i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du kommer innom dagboken min, Mia. :klemmer:

Jeg vet ikke hvor mye kg det blir på meg i dag, men i morgen kveld blir det nok en del. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, Kitten, det skjerfet var nydelig.

Et slikt ett kunne jeg også tenke meg, kanskje jeg må gå innom Miles Ahead i morgen.

Spennende med jentetur, Beijing er kanskje litt langt for bare 1 uke? Jeg tror jeg hadde ville tatt en stor europeisk by, la oss si Oslo :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Kitten, det skjerfet var nydelig.

Et slikt ett kunne jeg også tenke meg, kanskje jeg må gå innom Miles Ahead i morgen.

Spennende med jentetur, Beijing er kanskje litt langt for bare 1 uke? Jeg tror jeg hadde ville tatt en stor europeisk by, la oss si Oslo :fnise:

:helen: Jeg er veldig fornøyd med sjerfet. :jepp:

Beijing er kanskje litt langt for en uke ja. Det var forresten snakk om Hongkong også, men det er jo like langt.

Sannsynligvis blir det nok en europeisk by, men ikke Oslo. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei Kattungen :klem:

Jentetur hørtes utrolig morsomt ut. Det kunne jeg også tenkt meg å dra på en gang når jeg har litt ekstra penger til tur + shopping :jepp:

Nå regner det i Trondheim, men jeg og samboeren skal ta med lillegutt på en gåtur etterpå likevell :) Godt å komme seg ut litt uansett syns jeg :)

Hva er planene for helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du kommer innom dagboken min, Bahia. :klem:

Her er det faktisk :sol: i dag. Det har utrolig nok vært det en del i det siste. Flinke dere som går tur i :regn:

I helgen har jeg ikke så mange planer. Jeg skal treffe en venninne til noe kaffe i kveld, så skal vi :skravle: noen timer. Ellers bør jeg gjøre litt studiearbeid.

Ha en fin helg alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Oj, hvilken kafe selger kakao med marshemllows? (hihi litt vanskelig å skrive det der ordet) Det kunne jeg glatt ha smakt :sikle:

Og såå gøy med tur :hoppe: Jeg og en annen har også snakket om å ta en tur til et varmere strøk i januar for å feire bursdagen min, og januar passer det fint å ta en syden tur, da det er den verste mnd.

Jeg har jobbe helg, så har en rolig helg. :) Digg med sol, sant? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at du kommer innom dagboken min, Bahia. :klem:

Her er det faktisk :sol: i dag. Det har utrolig nok vært det en del i det siste. Flinke dere som går tur i :regn:

I helgen har jeg ikke så mange planer. Jeg skal treffe en venninne til noe kaffe i kveld, så skal vi :skravle: noen timer. Ellers bør jeg gjøre litt studiearbeid.

Ha en fin helg alle sammen. :klem:

:klemmer:

Vi gikk faktisk tur i 2 timer :opplyser:

En venninne av meg skal ha barnedåp til ungen sin i morgen, så da laget jeg også en spiselig baby i krybbe som de kan putte på kaken om de vil :nigo: Jeg fikk også hjelp av sønnen min, helt til han sølte melis på seg og ble kjempesur :fnise:

I kveld så laget jeg og samboeren til et skikkelig biffmåltid med god vin til. Det var nydelig :) Jeg måtte også se på "Skal vi danse" :jepp:

Håper du har en flott kveld med venninnen din :jepp:

Ha en super helg du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Oj, hvilken kafe selger kakao med marshemllows? (hihi litt vanskelig å skrive det der ordet) Det kunne jeg glatt ha smakt :sikle:

Og såå gøy med tur :hoppe: Jeg og en annen har også snakket om å ta en tur til et varmere strøk i januar for å feire bursdagen min, og januar passer det fint å ta en syden tur, da det er den verste mnd.

Jeg har jobbe helg, så har en rolig helg. :) Digg med sol, sant? :nigo:

Hei TittTiit :)

Kakao med marshmellows selges på Pygmalion. Den ligger ved korskirkeallemenningen. Kakaoen var god, men jeg likte ikke marshmellowsene. Eller de var ok i seg selv, men jeg trodde de skulle smelte, men så fløt de bare rundt der. :snurt:

Høres kjekt ut med bursdagstur. Hvor har dere lyst til å dra da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bahia: Så spreke dere er som går lang tur. :klappe:

Det smakte sikkert godt med biff og :vin::jepp:

Jeg ser for meg sønnen din i det han søler melis på seg. :fnise: Jeg er sikker på at krybben ble kjempefin, og jeg likte idéen.

Kos dere masse i barnedåp. :klem:

Nå må dere høre hva som skjedde med meg i går.

Jeg hadde vært på kafé med en venninne i går kveld, og på vei hjem gikk jeg forbi et hus. Der sto det to gutter og en jente. Plutselig ropte han ene gutten på meg: "Hei du, du skal ikke være med inn og ta en :ol: da?" Først prøvde jeg å ignorere ham, men han ropte igjen. Denne gangen snudde jeg meg mot dem for å svare. Jeg skulle til å si "nei, ellers takk," men så tenkte jeg; "hvorfor ikke?" Jeg sa jeg kunne bli med å ta én øl, og så ble jeg med dem inn.

Det var kjempekoselig. Det var flere inne, og alle var riktig hyggelige. Jeg fikk gratis :ol: og de ville ha meg med på byen også, ,men det sa jeg nei til.

Jeg overrasket meg selv med å bli med dem inn. Jeg har jo egentlig lært av man ikke skal bli med fremmede inn, men det var ikke en gammel mann som ropte på meg heller. :fnise:

Jeg så at de ikke puttet noe i ølen min, og da jeg gikk hadde jeg alle tingene mine, så jeg tror ikke de hadde noen baktanker.

I dag skal jeg jobbe litt med spansken min, og i kveld er jeg invitert opp til en venninne på filmkveld. :nigo:

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:helen: Jeg er veldig fornøyd med sjerfet. :jepp:

Beijing er kanskje litt langt for en uke ja. Det var forresten snakk om Hongkong også, men det er jo like langt.

Sannsynligvis blir det nok en europeisk by, men ikke Oslo. :klem:

:sjokkert: Ikke Oslo altså?!? :lol:

Men om det blir lang reiseveg, så blir det jo gøy uansett.

I går var jeg innom Miles Ahead i byen, men der hadde dem ikke det skjerfet, skuffende. Men kan se på den andre, eller på Only butikken, mulig at dem kan ha det der.

Men jeg kjøpte meg et skjerf på JC, svart, kvitt og litt lilla, veldig fint. Fint å ha skjerf med farger.

En venninne av meg skal ha barnedåp til ungen sin i morgen, så da laget jeg også en spiselig baby i krybbe som de kan putte på kaken om de vil :nigo: Jeg fikk også hjelp av sønnen min, helt til han sølte melis på seg og ble kjempesur :fnise:

:skratte:

Så snill du var så laget en spiselig baby.

Nå må dere høre hva som skjedde med meg i går.

Jeg hadde vært på kafé med en venninne i går kveld, og på vei hjem gikk jeg forbi et hus. Der sto det to gutter og en jente. Plutselig ropte han ene gutten på meg: "Hei du, du skal ikke være med inn og ta en :ol: da?" Først prøvde jeg å ignorere ham, men han ropte igjen. Denne gangen snudde jeg meg mot dem for å svare. Jeg skulle til å si "nei, ellers takk," men så tenkte jeg; "hvorfor ikke?" Jeg sa jeg kunne bli med å ta én øl, og så ble jeg med dem inn.

Det var kjempekoselig. Det var flere inne, og alle var riktig hyggelige. Jeg fikk gratis :ol: og de ville ha meg med på byen også, ,men det sa jeg nei til.

Jeg overrasket meg selv med å bli med dem inn. Jeg har jo egentlig lært av man ikke skal bli med fremmede inn, men det var ikke en gammel mann som ropte på meg heller. :fnise:

Jeg så at de ikke puttet noe i ølen min, og da jeg gikk hadde jeg alle tingene mine, så jeg tror ikke de hadde noen baktanker.

I dag skal jeg jobbe litt med spansken min, og i kveld er jeg invitert opp til en venninne på filmkveld. :nigo:

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

:tommelopp:

Kjekt å gjøre noe impulsivt i blant.

Hvilken film skal dere se i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: The Kitten

Helt enig med Trulta i at det er gøy å gjøre noe impulsivt av og til :jepp:

Høres jo ut som du hadde det knallkjekt da :)

Ha en fortsatt fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulta: Jeg er helt enig, fint med skjerf med litt farger. :jepp:

Vi har ikke bestemt oss for hvilken film vi skal se i kveld, men jeg er i humør for en enkel komedie. Er det ikke slik at gjesten skal bestemme? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Jo gjesten kan få bestemme, men du bør være enig.

Jeg må gå inn igjen på linken din, og se om skjerfet har et "navn" Slik at jeg evnt. kan spørre om de får det inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...