The Kitten Skrevet 24. august 2009 Forfatter #281 Del Skrevet 24. august 2009 Gratulerer som gullmedlem Du er virkelig en racer til å skrive innlegg. Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. august 2009 #282 Del Skrevet 24. august 2009 Jøss kattungen, jammen har du blitt gullmedlem også Gratulerer Og ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 25. august 2009 #283 Del Skrevet 25. august 2009 Har du pakket ferdig til Tyrkiaturen i morgen da, kattungen? Skulle ønske vi også hadde mere ferie igjen! Jeg hadde ikke hatt noe imot å dratt til syden nå, nei Vi kommer til å savne deg når du er borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 25. august 2009 #284 Del Skrevet 25. august 2009 Har du reist? Og jeg som glemte å si god tur. Håper du får en alle tiders ferie The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. august 2009 #285 Del Skrevet 25. august 2009 håper du koser deg på ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. august 2009 Forfatter #286 Del Skrevet 25. august 2009 Har du reist? Og jeg som glemte å si god tur. Håper du får en alle tiders ferie The Kitten Jeg reiser halv fire i morgen ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. august 2009 Forfatter #287 Del Skrevet 25. august 2009 håper du koser deg på ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 25. august 2009 #288 Del Skrevet 25. august 2009 God tur The Kitten. Kos deg masse på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. august 2009 Forfatter #289 Del Skrevet 26. august 2009 God tur The Kitten. Kos deg masse på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 26. august 2009 #290 Del Skrevet 26. august 2009 Vi kan prøve å holde liv i dagboka Vet du blir glad. Jeg satser på at hun har fått testet ut den første drinken i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 27. august 2009 #291 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg tror hun fikk tatt en drink når hun kom frem også Nå ligger hun sikkert å soler seg Håper hun er fornøyd med plassen og hotellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 27. august 2009 #292 Del Skrevet 27. august 2009 Håper du koser deg masse kattungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. august 2009 #293 Del Skrevet 28. august 2009 Og spiser godteri Jeg har faktisk startet med å rense kroppen i dag, Living North heter tablettene. Blir spennende å se om jeg merker noen forandring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 30. august 2009 #294 Del Skrevet 30. august 2009 Hva inneholder de tablettene da, Trulta? Du får oppdatere oss om det virker eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 30. august 2009 #295 Del Skrevet 30. august 2009 Bare innom for å legge igjen en hilsen til dere alle, og spesiellt til kattungen, som jeg håper koser seg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. august 2009 #296 Del Skrevet 30. august 2009 Hva inneholder de tablettene da, Trulta? Du får oppdatere oss om det virker eller ikke Innholdet: Spirulinapulver (Spirulina platensis) 280 mg Løvetannekstrakt (Taraxacum officinale Wigg.), tilsvarer 750 mg plante 167 mg Mariatistelekstrakt (Silibum marianum L.) 150 mg Tatt fra nettsiden Jeg skal holde dere oppdatert. Jeg tok de første 2 tablettene fredag 28.08.09 Dag 3 - jeg har ikke merket noen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. september 2009 Forfatter #297 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Først vil jeg si tusen takk for at dere har holdt liv i dagboken min! Jeg setter stor pris på det. Jeg hadde det veldig fint i Tyrkia. Vi hadde hver dag, og det var varmt og fint. De fleste dagene lå temperaturen mellom 30-35 grader, og den ene dagen hadde vi 40 grader. I sjøen var det 30. Hotellet var veldig fint, og vi hadde et veldig fint rom. Både med tanke på selve rommet, og med tanke på plasseringen av det i henhold til trafikkstøy etc. Jeg har prøvd hamam (tyrkisk bad). Det kan jeg virkelig anbefale. Først lå vi inne i et varmt rom (omtrent like varmt som en badstue). Deretter ble vi vasket fra topp-til-tå. Vi ble skrubbet med vaskekluter, og så helte de såpeskum over oss. Skummet laget de ved å ta såpe inn i noe som liknet på et putevare, og ristet på det. Så skylte de vekk såpeskummet med varmt vann, før de avsluttet med å helle kaldt vann over oss. Neste steg, etter litt avslapping på et avslappingsrom, var full kroppsmassasje. Det var virkelig vidunderlig. Både min mor og jeg følte oss som ny da vi gikk ut der i fra. I går spanderte jeg en halvtimes ryggmassasje på min mor. Det var også fantastisk godt. Ellers har det blitt lite shopping. Jeg har kjøpt 2 kg eplete, og et par røde converse sko. Så har jeg testet drinker. Jeg kan anbefale en drink som heter Arizona. Den smakte friskt av ananan, og var veldig god. Tja, hva mer kan jeg si om Tykria? Jo, Tyrkiske menn var veldig fascinert over mitt hår. Selv ser jeg ikke hva som er så spennende med det, men ja, ja. Flere av de kom bare bort og tok på det uten å spørre om tillatelse. Det ble litt frustrerende innimellom, men jeg bestemte meg for å ta det hele med et smil. I dag kom vi hjem til nytt gulv i stuen, men vi skal legge gulv i trappene også, så foreløpig ser huset ut som en byggeplass. Men min far har fått gjort veldig masse mens vi har vært vekke. Ja, han var også, men da gjør han alltid masse husarbeid eller holder på med et eller annet prosjekt. Jeg vil avslutte med å si til to venninner av meg som begge fyller 21 år i dag. Håper alle har hatt det bra den siste uken. Ha en fin kveld alle sammen. Ps. Så mye tror jeg aldri jeg har skrevet i denne dagboken før. Endret 2. september 2009 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 2. september 2009 #298 Del Skrevet 2. september 2009 Du er tilbake Så bra at du har hatt en fin tur. Og bra vær hver dag da. du er sikkert kjempebrun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. september 2009 Forfatter #299 Del Skrevet 2. september 2009 Du er tilbake Så bra at du har hatt en fin tur. Og bra vær hver dag da. du er sikkert kjempebrun Det er jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 3. september 2009 #300 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Så morro du koste deg Hørtes ut som en helt fantastisk tur! Jeg ble nesten litt sjalu Hva var det med håret ditt de fant så utrolig interessant da? Kan tenke meg det var litt irriterende, ja Endret 3. september 2009 av Bahia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå