Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Gratulerer som gullmedlem :blomst: Du er virkelig en racer til å skrive innlegg.

Tusen takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du pakket ferdig til Tyrkiaturen i morgen da, kattungen?

Skulle ønske vi også hadde mere ferie igjen! Jeg hadde ikke hatt noe imot å dratt til syden nå, nei :nigo:

Vi kommer til å savne deg når du er borte :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du reist? Og jeg som glemte å si god tur. Håper du får en alle tiders ferie The Kitten :klem:

:helen: Jeg reiser halv fire i morgen ettermiddag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan prøve å holde liv i dagboka :)

Vet du blir glad.

Jeg satser på at hun har fått testet ut den første drinken i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun fikk tatt en drink når hun kom frem også :nigo:

Nå ligger hun sikkert å soler seg :briller: Håper hun er fornøyd med plassen og hotellet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og spiser godteri :arwen:

Jeg har faktisk startet med å rense kroppen i dag, Living North heter tablettene. Blir spennende å se om jeg merker noen forandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva inneholder de tablettene da, Trulta? Du får oppdatere oss om det virker eller ikke :jepp:

Innholdet:

Spirulinapulver (Spirulina platensis) 280 mg

Løvetannekstrakt (Taraxacum officinale Wigg.), tilsvarer 750 mg plante 167 mg

Mariatistelekstrakt (Silibum marianum L.) 150 mg

Tatt fra nettsiden

Jeg skal holde dere oppdatert.

Jeg tok de første 2 tablettene fredag 28.08.09

Dag 3 - jeg har ikke merket noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Først vil jeg si tusen takk for at dere har holdt liv i dagboken min! Jeg setter stor pris på det.

Jeg hadde det veldig fint i Tyrkia. Vi hadde :sol: hver dag, og det var varmt og fint. De fleste dagene lå temperaturen mellom 30-35 grader, og den ene dagen hadde vi 40 grader. I sjøen var det 30. :opplyser:

Hotellet var veldig fint, og vi hadde et veldig fint rom. Både med tanke på selve rommet, og med tanke på plasseringen av det i henhold til trafikkstøy etc.

Jeg har prøvd hamam (tyrkisk bad). Det kan jeg virkelig anbefale. :jepp: Først lå vi inne i et varmt rom (omtrent like varmt som en badstue). Deretter ble vi vasket fra topp-til-tå. Vi ble skrubbet med vaskekluter, og så helte de såpeskum over oss. Skummet laget de ved å ta såpe inn i noe som liknet på et putevare, og ristet på det. Så skylte de vekk såpeskummet med varmt vann, før de avsluttet med å helle kaldt vann over oss. Neste steg, etter litt avslapping på et avslappingsrom, var full kroppsmassasje. Det var virkelig vidunderlig. :strix: Både min mor og jeg følte oss som ny da vi gikk ut der i fra. :jepp:

I går spanderte jeg en halvtimes ryggmassasje på min mor. Det var også fantastisk godt. :)

Ellers har det blitt lite shopping. Jeg har kjøpt 2 kg eplete, og et par røde converse sko. Så har jeg testet drinker. Jeg kan anbefale en drink som heter Arizona. Den smakte friskt av ananan, og var veldig god. :sikle:

Tja, hva mer kan jeg si om Tykria? Jo, Tyrkiske menn var veldig fascinert over mitt hår. Selv ser jeg ikke hva som er så spennende med det, men ja, ja. Flere av de kom bare bort og tok på det uten å spørre om tillatelse. :fnise: Det ble litt frustrerende innimellom, men jeg bestemte meg for å ta det hele med et smil.

I dag kom vi hjem til nytt gulv i stuen, men vi skal legge gulv i trappene også, så foreløpig ser huset ut som en byggeplass. Men min far har fått gjort veldig masse mens vi har vært vekke. Ja, han var :syk: også, men da gjør han alltid masse husarbeid eller holder på med et eller annet prosjekt.

Jeg vil avslutte med å si :bursdag: til to venninner av meg som begge fyller 21 år i dag.

Håper alle har hatt det bra den siste uken.

Ha en fin kveld alle sammen. :klem:

Ps. Så mye tror jeg aldri jeg har skrevet i denne dagboken før. :fnise:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tilbake :bolledeig:

Så bra at du har hatt en fin tur. Og bra vær hver dag da. du er sikkert kjempebrun :nigo:

:jepp: Det er jeg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro du koste deg :klemmer:

Hørtes ut som en helt fantastisk tur! Jeg ble nesten litt sjalu :fnise:

Hva var det med håret ditt de fant så utrolig interessant da? :ler: Kan tenke meg det var litt irriterende, ja :)

Endret av Bahia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...