Gjest Caitlin Skrevet 22. mai 2013 #7881 Del Skrevet 22. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. mai 2013 #7882 Del Skrevet 24. mai 2013 Heia! Håper du får en fin helg! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. mai 2013 Forfatter #7883 Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg har hatt en fin helg Har lest en del til eksamen, men har også rukket å gjøre litt koselige ting. Etter jobb på lørdag var jeg på teater med ei venninne. VI hadde fått fribilletter av ei venninne av min mor til å se et stykke som heter "Kunst." Det er med Trond Espen Seim, Kim Haugen og Mads Ousdal og var ganske morsomt. Det beste var imidlertid at jeg betalte 24 kroner for et glass vin. Jeg følte at jeg var tilbake i Frankrike. I dag har min far og jeg gått 4-fjellsturen. For dem som ikke vet hva det er, så er det (som navnet sier) en tur over 4 fjell. som arrangeres i Bergen hvert år. Det er to turer som går samme dag. 7-fjellsturen og 4-fjellsturen. For et par år siden gikk vi 7-fjellsturen, men fant ut at det ble for langt dagen før eksamen. Det var en veldig fin tur, og jeg like spesielt å se mange andre gå. Både familier, ungdommer og eldre folk. Eneste som irriterte meg (for jeg må jo bli irritert for noe) var to damer som sperret veien for folk mens de snakket om at "hvis noen vil gå på tid, så får de gjøre det en annen dag." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. mai 2013 #7884 Del Skrevet 27. mai 2013 Lykke til på eksamen Kitten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. mai 2013 Forfatter #7885 Del Skrevet 31. mai 2013 Eksamene mine har gått bra, og nå er det deilig å være ferdig! I skrivende stund er jeg eksamensvakt, og det er ganske digg. Tjener godt på å sitte på kg og henge! I morgen skal jeg på jobb, og jeg merker jeg gruer meg litt. Saken er den at en kollega kommer tilbake ettet å ha vært sykemeldt... og denne kollegaen slår. Ikke i den forstand at hun går helt av hengslene og begynner å skamslå, men det er likevel vondt og ubehagelig nok til at jeg er redd for at det skal skje. Eller redd blir kannskje litt feil. For jeg er ikke direkte redd. Det er mer ubehagelig og forvirrende. Nå synes dere sikkert at jeg er kjempeteit som ikke bare sier i fra til sjefen, men jeg føler ikke jeg har rett til det. Jeg var ganske voldelig av meg for noen år siden. Så hvilken rett har jeg da til å si at det er galt å slå meg? Og før noen tror jeg var superslem: Jeg slo aldri noen som var svakere og jeg sa ikke stygge ting til folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #7886 Del Skrevet 4. juni 2013 Nå er jeg kjempeglad! Jeg har fått tilbud om studentbolig i Bergen. Egentlig hadde jeg og tremenningen min snakket om å leie noe sammen, men var enig om at begge sto fritt til å søke på studenthybler. Det er jo selvfølgelig kjipt at jeg ikke kommer til å bo med henne, men samtidig må jeg tenke litt økonomisk her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. juni 2013 #7887 Del Skrevet 4. juni 2013 Gratulerer med studenthybel Og klart har du lov å si fra om en kollega slår?! Skulle bare mangle, uansett hva du pleide å gjøre før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. juni 2013 #7888 Del Skrevet 4. juni 2013 Grattis Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #7889 Del Skrevet 4. juni 2013 jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. juni 2013 #7890 Del Skrevet 4. juni 2013 Hva er planene for sommeren da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #7891 Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg skal til Tyrkia en uke med min mor. Så skal jeg jobbe og så får jeg besøk i august. Så ikke så veldig spennende, men blir greit med en rolig sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. juni 2013 #7892 Del Skrevet 4. juni 2013 Høres fint ut det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #7893 Del Skrevet 14. juni 2013 I morgen kveld reiser min mor og jeg til Tyrkia. Blir kjempedeilig med sol, varme og strandliv i en uke. Jeg er forresten litt flau over en ting. Jeg har lett etter en kjole jeg trodde jeg hadde glemt eller kastet ved et uhell, i flere måneder... Så hang den i klesskapet mitt hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 15. juni 2013 #7894 Del Skrevet 15. juni 2013 Hvis du flytter til Bergen Kan du komme å hilse på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #7895 Del Skrevet 15. juni 2013 Hvis du flytter til Bergen Kan du komme å hilse på meg Jeg er i Bergen allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 15. juni 2013 #7896 Del Skrevet 15. juni 2013 Nai jeg reiser jo i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #7897 Del Skrevet 23. juni 2013 Nå har jeg kommet hjem fra en flott tur til Tyrkia. Det var veldig varmt da vi var der nede, opp mot 40 grader flere av dagene! Heldigvis blir jeg avklimatisert veldig raskt, så jeg klarte meg fint. Jeg har ikke så mye å fortelle fra turen egentlig. Vi spiste veldig god mat, solte oss og badet masse. Vi var på marked en dag. Jeg kjøpte undertøy, tre par sko (blant annet et par mørkeblå conversesko), en skyggelue, to belter og ei bukse. Siste dagen på hotellet oppdaget jeg at det var kattunger der. De var utrolig søte! Jeg hadde kjempelyst til å leke og kose med dem. De hotellansatte var veldig snille med dem. To av dem kom bort fra moren, og da bar de dem tilbake til tilholdsstedet deres. De ga dem også litt melk. Det var også en katt på flyplassen. Min mor sto med ryggen til, og jeg sa "pus-pus-pus". Jeg hadde ikke forestilt meg at den skulle komme bort til meg, men det gjorde den altså. Den kom springende, klar for å få litt kos. Min mor ble ganske overrasket da det plutselig sto en katt hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornflake_girl Skrevet 21. september 2013 #7898 Del Skrevet 21. september 2013 Hei kitten! Hvordan har dagen din vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. september 2013 #7899 Del Skrevet 21. september 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. september 2013 Forfatter #7900 Del Skrevet 21. september 2013 jenter I går var jeg på jobb, og da var det en dame som spurte etter en t-skjorte-genser. Hva pokker er det for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå