The Kitten Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #7861 Del Skrevet 3. mai 2013 Så koselig at dere har vært innom dagboka mi. Beib. Her går det mest i eksamensforberedelser og jobb, så intet spennende. Jeg har det fint da, og det går bra. Ingen spennende reiseplaner foreløpig, men kanskje jeg tar meg en tur til Brasil til høsten. Hvis venninna mi skal være der da, men det vet jeg ikke før om noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. mai 2013 #7862 Del Skrevet 3. mai 2013 Brasil høres herlig ut!! Hvor mange eksamener skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #7863 Del Skrevet 3. mai 2013 3 til, matematikk, fransk og biologi. Jeg gruer meg til biologien. For det er så utrolig masse å pugge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. mai 2013 #7864 Del Skrevet 3. mai 2013 Oi.. ganske mange. Masse lykke til iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 5. mai 2013 #7865 Del Skrevet 5. mai 2013 Biologi er morsomt, men det er mye å huske! Brasil høres helt utrolig spennende ut, jeg kunne virkelig godt tenke meg å dra dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #7866 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg har funnet ut at jeg har lyst til å prøve pole dancing! Ei venninne av meg driver med det, og sier det kjempegod trening. Det ser jo så gøy ut også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. mai 2013 #7867 Del Skrevet 13. mai 2013 Høres gøy ut! Kan tenke meg at det er god trening for hele kroppen. Man vrir og vrikker seg ganske mye. Det er jo nesten akrobatikk rundt stangen Det er nok oppstrammende både her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 13. mai 2013 #7868 Del Skrevet 13. mai 2013 Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. mai 2013 #7869 Del Skrevet 13. mai 2013 Er det på treningssenter eller danseskole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #7870 Del Skrevet 13. mai 2013 Danseskole. De har kurs som begynner den 23. mai, men jeg venter til høsten. For det første fordi det er midt i eksamensinnspurten, og dessuten så er reiser jeg til Tyrkia den 15. juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 13. mai 2013 #7871 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Lykke til med eksamene! Håper det går fint Biologien er da grei? Som biolog forventer man korte og presise svar! Trenger ikke å skrive så mye synsing Skal snart ha psykoligi eksamen og må kunne teorien til den ene og den andre. Er mye lettere når man kan skrive at slik er det! og ikke at han ene mente slik, mens den andre slik, begge har riktig, men litt feil også osv. Stress! Savner biologi <3 Endret 13. mai 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. mai 2013 #7872 Del Skrevet 13. mai 2013 Man må ha litt sol og varme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #7873 Del Skrevet 13. mai 2013 Lykke til med eksamene! Håper det går fint Biologien er da grei? Som biolog forventer man korte og presise svar! Trenger ikke å skrive så mye synsing Skal snart ha psykoligi eksamen og må kunne teorien til den ene og den andre. Er mye lettere når man kan skrive at slik er det! og ikke at han ene mente slik, mens den andre slik, begge har riktig, men litt feil også osv. Stress! Savner biologi <3 Er muntlig noe som er veldig greit, for da får man av og til litt hjelp på veien. I tillegg kan man rette opp i egne feil om man oppdager dem underveis. Lykke til med psykologieksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #7874 Del Skrevet 13. mai 2013 Man må ha litt sol og varme! Det må man så absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. mai 2013 #7875 Del Skrevet 13. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 17. mai 2013 #7876 Del Skrevet 17. mai 2013 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. mai 2013 #7877 Del Skrevet 17. mai 2013 Har du hatt en fin dag Kitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 18. mai 2013 #7878 Del Skrevet 18. mai 2013 Weeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. mai 2013 Forfatter #7879 Del Skrevet 19. mai 2013 alle sammen Jeg hadde en kjempefin 17. mai. Tok det ganske rolig, og det var veldig deilig. Var til byen og så på toget sammen med mine foreldre. Så tok vi oss et glass hvitvin, og deretter dro vi hjem. På kvelden hadde vi biff med fløtegratinerte poteter og rødvin til. I går var jeg på jobb, og det kom kunder inn som sa så fint. "Det er nydelig vær ute." Ja, jeg skjønner jo det når du kommer inn i shorts og t-skjorte. På kvelden i går var jeg hos ei venninne og så Grand Prix. Vet ikke helt hva jeg synes om vinnerbidraget. Hun var jo søt og flink, men jeg husker ingenting av sangen. Så lurer jeg på hva Margareth mener med "I feed you my love." Tror dere hun mener: A: At hun mater kjærlighet (som i det abstrakte begrepet kjærlighet) B: At hun mater kjæresten sin C: At hun har kuttet kjæresten sin i småbiter og forer ham til andre Sistnevnte er jo ganske groteskt, men jeg liker den tolkningen best. I dag har jeg lest til eksamen, og det har faktisk vært ganske gøy. Særlig siden jeg har gjort det ute i sola og blitt brun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 19. mai 2013 #7880 Del Skrevet 19. mai 2013 Kanskje hun har sett et program om sånne matere vet du, så et sånt fra usa en gang. Folk som matet kjærestene sine så de skulle bli størst mulig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå