Gjest Trådstarter;) Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Hei! Jeg sitter her en varm sommer dag, og tenker over livet mitt. Jeg er ikke lykkelig nå. Jeg og en gutt har hatt et forhold på 3 år, så slutt i 6 mnd hvor han hadde kjæreste men ønsket å være sammen med meg og hvor jeg hadde en uheldig opplevelse med en annen gutt på fest( ikke samleie, men andre ting) Så etter de måndene fant jeg ut hva jeg ville. Jeg ville være sammen med eksen min! Uten tvil. Heldigvis for meg var han samme sted, akkurat slått opp med den nye kjæresten osv. Så vi har alltid hatt et prinsipp om å fortelle hverandre alt, så jeg gjorde det. Fortalte han om den litt uheldige opplevelsen. Først brydde han seg ikke noe særlig, syntes det var dumt, men begge var jo så himla forelsket igjen. Så gikk det ca et halvt år, og han begynte å tenke over det. Han mislikte det sterkt og sa det var horete av meg, og at han aldri ville se meg på samme måte igjen. VI holdt sammen, han begynte på ny skole. Han behandlet meg ganske dårlig, fortalt ingen at han hadde dame osv, tilslutt måtte han det pga felles venner osv. Så begynte vi litt på nytt, men han sier han aldri kan tilgi meg det jeg gjorde. Ting skrantet en god stund, hadde våre stunder, men så sier han at han vil slå opp. Så i teorien er det slutt, men i praksis holder vi på som før, eller det vil si jeg holder på som før, oppfører meg som jeg er i et forhold ,mens han har ligget med en annen, rotet med folk osv. Dette gjør vondt for meg, spesielt når han lå med en annen. Jeg sa at det stiller også likt, det er ikke noe forskjell på meg og han i forhold til å gjøre seksuelle ting med folk på fest! Opplevelsen må sies å være nærmere overgrep enn frivillig, men ikke helt likvel. Sa ikke nei før etter en stund, men hatet det...:S Når jeg skriver at han har gjort det slutt og jeg fortsetter så er det ikke uten oppfordring altså, han vil liksom ha pose og sekk, og jeg klarer ikke stoppe, og egentlig ønsker jeg jo ikke det. Vil være sammen med han, men ikke som nå!!! Vil ikke ha en sånn kjæreste, men elsker han, og han elsker meg(men vet jo selv at oppførelsen hans er helt bak mål)!!! Det er så vanskelig å forklare alt på nettet, riktig, fordi for det meste er han jo snill og respekterer meg, men i teorien er vi jo ikke sammen....:S Ouf vanskelig dette her! Jeg vet ikke helt hva jeg vil ha svar på her...:S vil vel kanskje bare ha råd og meninger, evt erfaringer..... Et fint sted og lufte tankene hvertfall!
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Fortell han at det han holder på med er horete, at du aldri kommer til å få tilbake respekten for ham som mann noensinne igjen, og hold den tanken. Han tråkker deg ned i driten og du finner deg i det. Du skal ikke ha noe respekt for denne fyren her, og uansett hva som skjedde deg tidligere, når dere hadde gjort det slutt og han hadde en !!KJÆRESTE!! i mellomtiden, er det tydlig at han er et komplett rasshøl. Kvitt deg med han, og finn deg en ny, snill kjæreste! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Jeg tror ærlig talt ikke han elsker deg, men at han har behov for å beholde kontrollen over deg eller "eie" deg i samme grad som i et forhold. Hvorfor skal ikke du kunne være med andre gutter når du er singel, mens han kan rote rundt? Det kan alltid være vanskelig å finne tilbake til hverandre etter et brudd, og vanskelig å akseptere at den andre har vært sammen med noen i mellomtiden, men det er fullstendig på trynet å la sjalusien utvikle seg og kalle den andre for horete, ikke kunne tilgi (tilgi hva da? Du har faktisk ikke gjort noe galt) osv. Fyren din viser personlighetstrekk som IKKE er bra.
Gjest TS Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Takk for svar:) Jeg vet jo egentlig alt dette....:S Men vanskelig å rive seg vekk, veldig lang forhistorie, masse følelser, og ikke minst minner! Hm... Skulle bare ønske alt var så annderledes.. Uff a meg. Livet er ikke alltid like lett. Men takk for svar hvertfall! Setter masse pris på tilbake meldinger osv. MVH TS
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Takk for svar:) Jeg vet jo egentlig alt dette....:S Men vanskelig å rive seg vekk, veldig lang forhistorie, masse følelser, og ikke minst minner! Hm... Skulle bare ønske alt var så annderledes.. Uff a meg. Livet er ikke alltid like lett. Men takk for svar hvertfall! Setter masse pris på tilbake meldinger osv. MVH TS Minner legger man i minneboken, man lever ikke livet gjennom dem. Så hvis du vet alt det de andre her forteller deg, vet du at du må la fornuften råde denne gangen.
Gjest Oxford Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Han tråkker deg ned i driten og du finner deg i det. Nettopp! Jeg hadde blitt kraftig forbannet over en slik oppførsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå