Cloudberry Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #841 Del Skrevet 27. oktober 2008 Like sliten i kveld som ellers, men litt mer opplagt på jobb da. Tar vel kanskje litt tid før sykemeldinga begynner "å virke" Starter ikke før klokka 12 i morra da, så da får jeg HELE formiddagen fri. Litt dårlig samvittighet for at lillemannen er i barnehagen mens jeg ligger på sofaen , men jeg vet jo innerst inne at jeg ikke hadde fått slappa av hvis han var hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 27. oktober 2008 #842 Del Skrevet 27. oktober 2008 Skjønner den dårlige samvittigheten, men du må tenke på deg selv også... DU skal også holde ut!! Dessuten, lillemannen koser seg helt sikkert i barnehagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #843 Del Skrevet 27. oktober 2008 Skjønner den dårlige samvittigheten, men du må tenke på deg selv også... DU skal også holde ut!! Dessuten, lillemannen koser seg helt sikkert i barnehagen!! Ser sånn ut foreløpig men de klarer aldri å få han til å sove på de rette tidspunktene, så ungen blir jo en smule grinete på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. oktober 2008 #844 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nå sitter vi bare og smiler vi :strix: 1. Kommunen vi flytter til dekker så og si hele flyttinga vår. 2. Vi har fått barnehageplass fra 1. januar og får gratis barnehage i desember til tilvenning + noen dager slik at vi kan pakke ut og sånn i fred og ro. :danse: :danse: :strix: :strix: FANTASTISK :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. oktober 2008 #845 Del Skrevet 27. oktober 2008 Lillegutt har det nok helt fint i barnehagen Så slapp av med god samvittighet på formiddagen du Og sovingen kommer nok inn i en fin rytme - de må bare få litt tid på seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 27. oktober 2008 #846 Del Skrevet 27. oktober 2008 Huff ja, husker det det.. Var ikke noe kjekt å levere i barnehagen for så å ha fri selv. Men det gikk over, og etterhvert var det deilig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #847 Del Skrevet 28. oktober 2008 :strix: :strix: FANTASTISK :strix: :strix: JA, IKKESANT Lillegutt har det nok helt fint i barnehagen Så slapp av med god samvittighet på formiddagen du Og sovingen kommer nok inn i en fin rytme - de må bare få litt tid på seg Håper det ordner seg iallefall, for jeg orker ikke supergrinete unge hver kveld når han har vært i barnehagen. Huff ja, husker det det.. Var ikke noe kjekt å levere i barnehagen for så å ha fri selv. Men det gikk over, og etterhvert var det deilig:) Joda, er sikkert en vanesak. Er jo egentlig ikke vant til å ha han i barnehage i det hele tatt og alt må man vel venne seg til _____________________________________________________________ Dag to som sykemeldt og starter ikke på jobb før klokka 12. Sto allikevel opp samtidig som samboer'n og lillemannen og hjalp til litt. Jeg våkner jo uansett når de driver og romsterer på badet. Allerede klokka halv ni hadde jeg rydda kjøkkenet og satt på oppvaskmaskina, støvesuga og forberedt middag Vet jo at jeg skal slappe av, men det er jo god tid til det enda Også slipper jeg å tenke på praktiske gjøremål i ettermiddag Blir vel en dupp på sofaen etterhvert nå tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 28. oktober 2008 #848 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det høres litt deilig ut å få gjort klart sånne ting (forberede middag, støvsuget) på morgenen, og så kunne slappe av etterpå! Jeg kommer meg bare ikke opp om morgenen, jeg. Håper det går greit på jobb i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 28. oktober 2008 #849 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så gøy at dere skal bestille flybilletter denne uka! Da begynner det jo virkelig å nærme seg - JIPPI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #850 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det høres litt deilig ut å få gjort klart sånne ting (forberede middag, støvsuget) på morgenen, og så kunne slappe av etterpå! Jeg kommer meg bare ikke opp om morgenen, jeg. Håper det går greit på jobb i dag! Du... Man kommer seg opp om morran når man har ei vekkeklokke man ikke kan slå av som "ringer" klokka sju uansett. Alt blir en vane etterhvert, bare venn deg til tanken Så gøy at dere skal bestille flybilletter denne uka! Da begynner det jo virkelig å nærme seg - JIPPI! Nei, ikke flybilletter, men flyttebil. Uansett så har du rett i at det blir litt mer virkelig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #851 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tirsdag og tvkveld Har utrolig nok greid å ikke se fortsettelsen på forrige episode av Grey's selv om jeg har den på dvd, så jeg gleder meg VELDIG til i kveld Samboer'n er på jobb i kveld da, men har vel ikke så mye jeg skulle sagt siden jeg må på jobb i hele morrakveld. Konferansetimetid og da blir det litt kveldsjobbing. Jeg har så langt brukt kvelden til egenpleie i form av en lang, varm dusj DEILIG! Også har jeg pakka litt. I helga tar jeg nemmelig lillemannen med meg og reiser på tur til søstra mi som bor ca en times flytur unna. Hu flytta dit i sommer og jeg fant ut at skal jeg få besøkt henne i den nærmeste framtida så må det nesten bli nå. Men tror samboer'n gruer seg litt til å være helt alene hele helga da, stakkars Var ikke så sliten når jeg kom hjem fra jobb i dag, men hva skal en forvente når en jobber fra 12 - 14.30. Hadde bare to timer undervisning også... Allikevel merka jeg når lillemannen var henta i barnehagen og middag laga at det ikke var så masse krefter igjen Men uansett et fremskritt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 28. oktober 2008 #852 Del Skrevet 28. oktober 2008 Bare innom og gir deg en klem Du har helt sikkert godt av å være sykemeldt litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #853 Del Skrevet 28. oktober 2008 Bare innom og gir deg en klem Du har helt sikkert godt av å være sykemeldt litt Har sikkert bare godt av det ja, men merker at jeg sliter litt med å slippe kontrollen på jobb. Har jo blitt glad i krapylene og jeg stoler ikke helt på at vikarene gjør en god nok jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. oktober 2008 #854 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du... vikarene gjør det nok bra sammen med krapylene Så gjør du også kanskje en ekstra god jobb når du er sammen med dem - våken og opplagt Håper du har kosa deg med en skikkelig TV-kveld - det har jeg gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #855 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du... vikarene gjør det nok bra sammen med krapylene Så gjør du også kanskje en ekstra god jobb når du er sammen med dem - våken og opplagt Håper du har kosa deg med en skikkelig TV-kveld - det har jeg gjort! Joda, jeg vet jo det Men en gang kontrollfreak, alltid kontrollfreak. Men du har rett i det, jeg var nok mer opplagt og ikke så grinete i dag når jeg var sammen med dem. Jeg har kosa meg foran tv'en jeg: Litt for mye blod kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. oktober 2008 #856 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har kosa meg foran tv'en jeg: Litt for mye blod kanskje... Ja, det syntes jeg også Men takk for at jeg da kunne legge øynene på strikketøyet heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 28. oktober 2008 #857 Del Skrevet 28. oktober 2008 innom og leser, oppdatterer meg og hilser på! Jeg har også kost meg med tv-kveld!! Men nå må jeg finne senga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 29. oktober 2008 #858 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei, ikke flybilletter, men flyttebil. Uansett så har du rett i at det blir litt mer virkelig da Huh? Åja Vimsa Aimee.. Ja, det syntes jeg også Men takk for at jeg da kunne legge øynene på strikketøyet heller Gøy på Grey's i går, godt å se at serien har tatt seg opp igjen etter de tamme første episodene. Det var nesten så jeg ikke gadd å se på det i begynnelsen, jeg bare satt å kjeda meg og synes at alt var så teit. Men nå er det heldigvis bedre Strikketøy ja! Jeg har 300 g (6 nøster) med hvitt Alpaca-garn som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Så litt på garnstudio uten å finne det helt store. Fikk veldig lyst til å prøve meg på denne, men tror den er i vanskeligste laget. Har du noen forslag på noe passe lett å lage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #859 Del Skrevet 29. oktober 2008 innom og leser, oppdatterer meg og hilser på! Jeg har også kost meg med tv-kveld!! Men nå må jeg finne senga.. Gøy på Grey's i går, godt å se at serien har tatt seg opp igjen etter de tamme første episodene. Det var nesten så jeg ikke gadd å se på det i begynnelsen, jeg bare satt å kjeda meg og synes at alt var så teit. Men nå er det heldigvis bedre Strikketøy ja! Jeg har 300 g (6 nøster) med hvitt Alpaca-garn som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Så litt på garnstudio uten å finne det helt store. Fikk veldig lyst til å prøve meg på denne, men tror den er i vanskeligste laget. Har du noen forslag på noe passe lett å lage? Grey's har vel blitt litt i overkant såpete ettersom sesongene fyker forbi, men er man fan så er man fan Den lua der så jo kjempesøt ut da Så da ikke så vanskelig ut den der. Er jo bare å følge oppskrifta. Fikk også lyst til å strikke en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #860 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nå er jeg TRØTT! Sov en time i formiddag, mens lillemannen duppa i vogna si også, men det hjalp fint lite Vi har nemmelig en liten kar i huset som har slitt med magen de siste dagene og vi har pøsa innpå med litt svisker i ulike varianter. Akkurat da vi skulle legge oss i går var det helt tydelig at det var smertefull luft som måtte ut og han gråt og gråt og gråt. Etter litt magemassasje med påfølgende roa han seg endelig ned, men da kunne jeg ikke forlate rommet uten at han hylte. Så der satt jeg, på gulvet foran senga hans til klokka var kvart på ett. Hadde håpt at han skulle sove litt lenger i dag morrest da, men sju var han klar for ny dag igjen, blid som ei :gjeiper: Sviskene gjorde tydligvis susen for antallet bæsjebleier i dag har vært laaaaaaangt over middels. Får ikke sovet noe mer i dag heller, for om litt kommer min kollega hit slik at vi kan forberede oss til konferansetimene vi skal ha i kveld. Ikke lett å få pressa inn sånt mellom møter og sånn når vi kun jobber to dager i uka sammen. Men greit at hun kan komme hit da, siden lillemannen ikke er i barnehagen. Klokka fire må jeg på jobb for konferansetimer og er sikkert ikke hjemme før etter åtte i kveld Uansett, boller skal straks i ovnen slik at vi har noe å kose oss med til arbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå