Gjest Fisk73 Skrevet 2. mars 2009 #1641 Del Skrevet 2. mars 2009 Så koselig det høres ut som dere har det!! Godt å høre at det også finnes rolige og behagelige små barn.... Vi satt på flyet ved siden av en som skrek så godt som hele turen på 8 timer.... Stakkars gutten, men hjelpe meg foreldrene foret han med Jelly Beans, og hadde ikke noen leker med til han... Kanskje ikke så rart at det gikk som det gikk..?? Men jeg kjenner jeg dessverre ikke har så god tålmodighet med slikt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #1642 Del Skrevet 4. mars 2009 Han er jo vant med all oppmerksomhet fra foreldrene, å nå må han dele! Blir sikkert artig for ham når hun er blitt litt større Han er jo det da og får jo oppmerksomhet fra begge ganske ofte nå også. Tøtta sover jo så mye Men i går var han i veldig godt humør faktisk Så koselig det høres ut som dere har det!! Godt å høre at det også finnes rolige og behagelige små barn.... Vi satt på flyet ved siden av en som skrek så godt som hele turen på 8 timer.... Stakkars gutten, men hjelpe meg foreldrene foret han med Jelly Beans, og hadde ikke noen leker med til han... Kanskje ikke så rart at det gikk som det gikk..?? Men jeg kjenner jeg dessverre ikke har så god tålmodighet med slikt..... Jeg har merka at jeg har blitt mye mer tålmodig med barneskrik etter at jeg fikk mine egne. Hører det ikke så godt lenger Da vi reiste til Canada for noen år siden satt vi helt bakerst ved siden av do. Ikke så behagelig et heller... Mye folk for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #1643 Del Skrevet 4. mars 2009 I DAG ER M 14 DAGER GAMMEL Virker egentlig som det er lengre siden hun ble født på samtidig som tida har gått veldig fort :klø: I går hadde lillemannen hjemmedag og samboer'n måtte jobbe til tolv. Ergo første test med begge ungene alene Og det gikk utrolig bra. Den bittelille sov til 5 min etter at lillemannen hadde lagt seg ned for å få duppen sin Fikk til og med bakt brød Når samboer'n kom hjem hadde han vært innom den lokale bakeren og kjøpt lauper og berlinerboller Så da ble det en kjempekoselig lunsj... Ellers syslet vi hjemme og fikk bla montert trappegrind. Det var ikke bare enkelt siden dette er et gammet hus som virker kjemisk fritt for rette vinkler og flater mrn vi fikk det da til. Lillemannen var i kjempehumør i går også, utrlig deilig etter maaaange dager med sintemannen for tida. M gjør stort sett ikke annet enn å sove-spise-gulpe (MASSE). Synes ikke vi gjør annet enn å bytte klær... Merker at dagene er mer hektiske da. Det er liksom noe som må gjøres hele tida og når klokka er sju og lillemannen i seng er både mor og far helt pumpa M er så snill enda at vi får sett noen episoder House hver kveld. Har blitt noe å se frem til det I dag har jeg ingen andre planer enn vask av badet. Må vel få til en liten tur ut også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 4. mars 2009 #1644 Del Skrevet 4. mars 2009 Høres ut som flotte dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 4. mars 2009 #1645 Del Skrevet 4. mars 2009 M gjør stort sett ikke annet enn å sove-spise-gulpe (MASSE). Synes ikke vi gjør annet enn å bytte klær... Gratulerer med to uker gammel gulpebaby . Har også hatt gulpebaby - det er litt upraktisk . Ser ut som om lillejenta også er litt gulpete, men foreløpig er det ikke like ille som storesøster. Har bare byttet klær pga. storgulp 2-3 ganger i løpet av disse fem ukene. Storesøster var mer på 6-7 bodyer pr. dag... Høres ut som om tobarnslivet går knirkefritt der hjemme! Jeg synes det er litt vanskelig, jeg... Kanskje jeg er for gammel for dette . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 4. mars 2009 #1646 Del Skrevet 4. mars 2009 For 14 dager!!! Det går fort..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. mars 2009 #1647 Del Skrevet 4. mars 2009 Tenk at lillejenta er 14 dager allerede da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. mars 2009 #1648 Del Skrevet 4. mars 2009 2 uker gammel bebis! Høres ut som om du er en flink mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #1649 Del Skrevet 4. mars 2009 Høres ut som flotte dager! So far - so good, men det spørs hvordan det blir når "hverdagen" henter en inn... Gratulerer med to uker gammel gulpebaby . Har også hatt gulpebaby - det er litt upraktisk . Ser ut som om lillejenta også er litt gulpete, men foreløpig er det ikke like ille som storesøster. Har bare byttet klær pga. storgulp 2-3 ganger i løpet av disse fem ukene. Storesøster var mer på 6-7 bodyer pr. dag... Høres ut som om tobarnslivet går knirkefritt der hjemme! Jeg synes det er litt vanskelig, jeg... Kanskje jeg er for gammel for dette . Blir mye skifting her også ja Kan leve med mange bodyer pr dag altså, men at jeg må skifte klær til stadighet er verre. Mine klær tar jo mye mer plass i vaskemaskina Så langt går tobarnsprosjektet bra ja, men det er nok fordi vi alltid er en voksen hjemme pr dag. Siden samboer'n nylig skifta jobb er det bedre for arbeidsgiver at han er hjemme noen dager pr uke og ikke 14 dager i ett strekke. Greit for meg også det. Er jo liten vits i at vi sitter 2 personer hjemme og ser på tv når lillemannen er i barnehagen Så vi får se hvor bra det går når permisjonsdager er oppbrukt og jeg skal være hjemme alene med begge barna hver tirsdag og torsdag. For 14 dager!!! Det går fort..... Tenk at lillejenta er 14 dager allerede da :rødme: 2 uker gammel bebis! Høres ut som om du er en flink mamma Det går unna ja... Er nok ikke lenge til vi feirer ettårsdag hvis dette tempoet fortsetter Vet ikke om jeg er en spesielt flink mamma, men jeg er definitivt mer dugende nå enn da jeg gikk høygravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 4. mars 2009 #1650 Del Skrevet 4. mars 2009 Vet ikke om jeg er en spesielt flink mamma, men jeg er definitivt mer dugende nå enn da jeg gikk høygravid Denne var jo fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #1651 Del Skrevet 4. mars 2009 Denne var jo fin! Det er helt sant! Synes ikke man er en spesielt god mamma når man sitter og griner i kor meg ungen fordi han ikke vil spise brødskiva si Hormoner skal man ikke spøke med altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #1652 Del Skrevet 4. mars 2009 Da er badet vasket Ble så fint atte, men tror dere ikke jeg klarte å miste yndlingsøyenskyggen min i gulvet Og siden den er fra Makeup Store må jeg inn til Trondheim for å få tak i en ny. Spørs om det ikke blir bytur ganske så snart... Nå pleier ikke øyenskyggene fra Makeup Store å smuldre opp, men denne hadde begynt å krakkelere litt fra før og nå var definitivt alt håp ute Er det ikke typisk... Det ble ikke noe tur ut da, men gikk på formiddagsbesøk til tante som har fri i dag. Så teknisk sett har jeg jo vært ute, men de tjue meterne det er mellom husene kvalifiserer vel neppe til noen trimtur og når man fikk servert både boller og lefse til lunsj hjelper det vel heller ikke Innså i går at vi skal i to bryllup i sommer, så må nok gjøre en liten innsats for å bli kvitt kiloene denne gangen. Dessuten leker vi med tanken på å gifte oss selv på tidlighøsten... Jaja, blir sunn middag i dag om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. mars 2009 #1653 Del Skrevet 4. mars 2009 Gratulerer med to uker "stor" baby! Lille ii veide 3500g da hun ble født, hun veier ca 4000g nå. Jeg vil også gjerne ha pm om navn, om det er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #1654 Del Skrevet 4. mars 2009 Gratulerer med to uker "stor" baby! Lille ii veide 3500g da hun ble født, hun veier ca 4000g nå. Jeg vil også gjerne ha pm om navn, om det er greit. Vi har ikke fått veid M enda, men skal en tur på helsestasjonen på fredag. Hun spiser mye da, men gulper også hele tida så jeg er litt spent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 4. mars 2009 #1655 Del Skrevet 4. mars 2009 Det er helt sant! Synes ikke man er en spesielt god mamma når man sitter og griner i kor meg ungen fordi han ikke vil spise brødskiva si Hormoner skal man ikke spøke med altså Jeg har blitt MYE mer hormonell og ustabil ETTER fødselen, jeg... Skulle gitt mye for den gode formen din! Vi har ikke fått veid M enda, men skal en tur på helsestasjonen på fredag. Hun spiser mye da, men gulper også hele tida så jeg er litt spent... Går sikkert bra, gulpebabyer gulper jo som regel bare opp overskuddet . Hvis hun gulper mye på deg kan du jo legge deg til vanen med gulpehåndklær overalt, og til enhver tid ett over skulderen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #1656 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har blitt MYE mer hormonell og ustabil ETTER fødselen, jeg... Skulle gitt mye for den gode formen din! Går sikkert bra, gulpebabyer gulper jo som regel bare opp overskuddet . Hvis hun gulper mye på deg kan du jo legge deg til vanen med gulpehåndklær overalt, og til enhver tid ett over skulderen . Tro meg, her er det kluter OVERALT! Men det hjelper ikke noe særlig, for uansett om jeg har kluten klar greier hun alltid å vri seg slik at hun gulper utenfor eller så har gulpeklysa så stor fart at det skyter seg avgårde over kluten, gjerne rett i fjeset på meg feks Regner med at hun får i seg det hun skal, men det er jo litt frustrerende at hun spiser - gulper -må ha mer mat med en gang etterpå... Blir mye mating av sånt, så det hender vi lurer inn smukken istedet Hu lar seg ikke lure så lenge da Men nå var jeg visstnok gulpebaby selv da jeg var liten. Mamma og pappa har fortalt at jeg gulpa så mye at de etterhvert la seg til den vanen at de la meg over kneet etter at jeg hadde spist og lot meg gulpe rett i gulvet. Enklere å vaske gulvet enn å vaske mine og sine egne klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 4. mars 2009 #1657 Del Skrevet 4. mars 2009 Tro meg, her er det kluter OVERALT! Men det hjelper ikke noe særlig, for uansett om jeg har kluten klar greier hun alltid å vri seg slik at hun gulper utenfor eller så har gulpeklysa så stor fart at det skyter seg avgårde over kluten, gjerne rett i fjeset på meg feks Regner med at hun får i seg det hun skal, men det er jo litt frustrerende at hun spiser - gulper -må ha mer mat med en gang etterpå... Blir mye mating av sånt, så det hender vi lurer inn smukken istedet Hu lar seg ikke lure så lenge da Men nå var jeg visstnok gulpebaby selv da jeg var liten. Mamma og pappa har fortalt at jeg gulpa så mye at de etterhvert la seg til den vanen at de la meg over kneet etter at jeg hadde spist og lot meg gulpe rett i gulvet. Enklere å vaske gulvet enn å vaske mine og sine egne klær Haha, lurt triks! Eldstejenta gulpet hele tiden, både like etter måltidene og gjerne en time eller to etterpå, så det var vanskelig å fange opp gulpene som kom utenom "rapestillingen". Hadde ofte kluter rundt halsen/armene hennes i tillegg til klut over skulderen min, for å unngå at hun gulpet på armene sine . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. mars 2009 #1658 Del Skrevet 4. mars 2009 Snille snille Cloudberry Takk for god snop og fine ting til scrapbooking! Gleder meg til å bli proff scrapbooker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #1659 Del Skrevet 4. mars 2009 Snille snille Cloudberry Takk for god snop og fine ting til scrapbooking! Gleder meg til å bli proff scrapbooker Så bra at det falt i smak Strikkende KG-tanter fortjener pakke i posten de også vettu Driver du egentlig med scrapbooking? Var litt usikker på det :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. mars 2009 #1660 Del Skrevet 4. mars 2009 Driver du egentlig med scrapbooking? Var litt usikker på det :klø: Jeg holder på i det småe Men skal lære meg mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå