Cloudberry Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #1241 Del Skrevet 20. januar 2009 Kor gammal har gutten din blitt no? Eg som trudde at det skulle bli så mykje lettare å leggja I. når ho blir større, men det er tydelegvis ikkje sikkert at det blir slik. Han er 14 mnd. Har vært kjempelett å legge hele tiden, helt til nå nylig. Spørs om det har noe med barnehagestart og hyppige tilfeller av sykdom i det siste, ikke vet jeg Men unger er forskjellige da og vi krysser fingrene for at dette bare er en fase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #1242 Del Skrevet 20. januar 2009 Akkurat nå er meninga med livet sjokomelk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. januar 2009 #1243 Del Skrevet 20. januar 2009 Akkurat nå er meninga med livet sjokomelk Så bra du har funnet meningen med livet Her er den vørterbrød med brunost og et stoooort glass med melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #1244 Del Skrevet 20. januar 2009 Nå trasser avkommet igjen... Tror jeg avbestiller barn nr 2 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. januar 2009 #1245 Del Skrevet 20. januar 2009 Det går nok bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. januar 2009 #1246 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg kan ta nr. 2 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 20. januar 2009 #1247 Del Skrevet 20. januar 2009 Akkurat nå er meninga med livet sjokomelk Godt ikke alle livets store spørsmål har så kompliserte svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #1248 Del Skrevet 20. januar 2009 Det går nok bra skal du se Takk Jeg kan ta nr. 2 jeg For øyeblikket låner jeg vel heller bort nr 1... Godt ikke alle livets store spørsmål har så kompliserte svar Det gjelder ikke å tenke så vanskelig vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 20. januar 2009 #1249 Del Skrevet 20. januar 2009 Nå trasser avkommet igjen... Tror jeg avbestiller barn nr 2 jeg Arti måte å si det på...hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 20. januar 2009 #1250 Del Skrevet 20. januar 2009 Arti måte å si det på...hehehe Ja, det var det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #1251 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Kan jo hende det blir litt koselig med en liten en allikevel da Må innrømme at babyen til venninna mi som jeg besøkte i går var veldig søt :rødme: Også er jeg helt sjokkert over hvor fort man glemmer altså Følte meg superklossete med babyen i armene og det er jo ikke så lenge siden en 4 mnd gammel baby var en selvfølge. Men det kommer vel fort tilbake regner jeg med I dag skal jeg til frisøren Tenkte det kunne være greit å ordne seg litt på håret før fødselen og dessuten skal mamma feire 50 årsdag i helga og det skader jo ikke å ta seg bra ut Litt spent på klippen siden jeg skal teste en av de lokale frisørene, men det går sikkert bra. Lettvindt iallefall og slippe lang kjøretur. Hm, må kanskje ta ut penger først, er jo ikke alle som har bankterminal på landet :klø: Etterpå må jeg forberede middag før jeg henter Lillemannen i barnehagen. Vi skal nemmelig på foreldresamtale i barnehagen klokka fem og det er jo en fordel om vi har spist middag først. Samboer'n skal også være med og da må jo lillemannen være med også. Kunne sikkert ha spurt tante, men vi kan jo ikke bruke opp barnevaktkvoten heller Endret 21. januar 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 21. januar 2009 #1252 Del Skrevet 21. januar 2009 Ble det bra hos frisøren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. januar 2009 #1253 Del Skrevet 21. januar 2009 I dag skal jeg til frisøren Tenkte det kunne være greit å ordne seg litt på håret før fødselen og dessuten skal mamma feire 50 årsdag i helga og det skader jo ikke å ta seg bra ut Litt spent på klippen siden jeg skal teste en av de lokale frisørene, men det går sikkert bra. Lettvindt iallefall og slippe lang kjøretur. Hm, må kanskje ta ut penger først, er jo ikke alle som har bankterminal på landet :klø: Det er ikke alle i byen som har det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. januar 2009 #1254 Del Skrevet 21. januar 2009 I dag skal jeg til frisøren Tenkte det kunne være greit å ordne seg litt på håret før fødselen og dessuten skal mamma feire 50 årsdag i helga og det skader jo ikke å ta seg bra ut Litt spent på klippen siden jeg skal teste en av de lokale frisørene, men det går sikkert bra. Lettvindt iallefall og slippe lang kjøretur. Hm, må kanskje ta ut penger først, er jo ikke alle som har bankterminal på landet :klø: Det er ikke alle i byen som har det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #1255 Del Skrevet 21. januar 2009 Ble det bra hos frisøren? Ble veldig bra faktisk... Litt kortere enn jeg har hatt et tidligere, men det ser absolutt bra ut. Eller, nå vet jeg jo ikke om jeg er ordentlig fornøyd før jeg har prøvd å style det selv, men ser absolutt lovende ut altså Også så billig å klippe seg. Betalte 700 sist og i dag; 300 kr Da kan jeg jo klippe meg mye oftere Det er ikke alle i byen som har det heller De hadde faktisk bankterminal da, men hadde tatt ut penger for å være på den sikre siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #1256 Del Skrevet 21. januar 2009 Ble det bra hos frisøren? Ble veldig bra faktisk... Litt kortere enn jeg har hatt et tidligere, men det ser absolutt bra ut. Eller, nå vet jeg jo ikke om jeg er ordentlig fornøyd før jeg har prøvd å style det selv, men ser absolutt lovende ut altså Også så billig å klippe seg. Betalte 700 sist og i dag; 300 kr Da kan jeg jo klippe meg mye oftere Det er ikke alle i byen som har det heller De hadde faktisk bankterminal da, men hadde tatt ut penger for å være på den sikre siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. januar 2009 #1257 Del Skrevet 21. januar 2009 Så herlig å klippe seg da Også så billig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #1258 Del Skrevet 21. januar 2009 Vi har visst en superkid :rødme: Bare skryt og få fra de annsatte i barnehagen og det liker jo mamma'er og pappa'er å høre. Synes de er litt mer avslappa her også enn i den forrige barnehagen og har en litt mer ydmyk holdning virker det som. Var innom butikken etterpå og der hadde de marshmallows på billigsalg. De går riktignok ut på dato i dag, men smaker aldeles fortreffelig. Så nå spørs det om Cloudberry begynner å oppføre seg slik om en time eller to. Eller så gjør lilletøtta i magen det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 22. januar 2009 #1259 Del Skrevet 22. januar 2009 Så fint med billigere frisør! Det er søren meg dyrt nok å klippe seg. Jeg har heldigvis funnet en frisør som vedlikeholder luggen min gratis, og da kan jeg godt betale litt mer. Forrige frisøren min skulle ha 600 for klipp og 90 kroner hver gang jeg måtte stusse luggen - da ble det fort dyrt, gitt! Ellers er det jo herlig å lese at det går så bra med lillemann i barnehagen! Det må være godt å levere han et sted der han trives og du liker de som jobber der. Er du høy på marshmallows ennå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 22. januar 2009 #1260 Del Skrevet 22. januar 2009 Ja, frisør er dyrt altså.. Mannen klipte seg her i uke, betalte 400 (nesten bare maskinklipp) og jenta mi tok tuppene og betalte 300 (hun er 9 år) Helt sprøtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå