Cloudberry Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #1221 Del Skrevet 18. januar 2009 Når er terminen da snuppa? UL termin - 17 februar (egentermin ca 15), men så crappy som jeg føler meg for tida håper jeg tøtta kommer litt før iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 18. januar 2009 #1222 Del Skrevet 18. januar 2009 UL termin - 17 februar (egentermin ca 15), men så crappy som jeg føler meg for tida håper jeg tøtta kommer litt før iallefall Da satser vi på 10. Skjønner du trenger litt håp her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #1223 Del Skrevet 18. januar 2009 Da satser vi på 10. Skjønner du trenger litt håp her Tusen takk vennen 10. februar: Tussi 14. februar: Pysepus 15. februar: Monica85 16. februar: itla 19. februar: Nattlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. januar 2009 #1224 Del Skrevet 18. januar 2009 tror 12. jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. januar 2009 #1225 Del Skrevet 18. januar 2009 Noe inni meg sier den 10. også altså... men det har jo Tussi! tippa... så 9. kanskje? Tar bort 14. om jeg ikke får to *pleier få det altså* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 18. januar 2009 #1226 Del Skrevet 18. januar 2009 Eg tippar på 19. februar, som er bursdagen til søstera mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 19. januar 2009 #1227 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg er helt overbevist om at det er 8. februar som blir den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. januar 2009 #1228 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg er slem og tipper 20ende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 19. januar 2009 #1229 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg vil og tippe! Den 17. For 17 er lykketallet mitt. (og neeeeei, det skulle jeg ikke sagt - nå føder sikker JEG den 17!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #1230 Del Skrevet 19. januar 2009 Oi sann... Her er det ivrige tippere ser jeg. Oppdatert liste følger og selvsagt skal du få 2 gjett Pysepus siden jeg ikke vil føde den 14. uansett... TIPPELISTE 8. februar: Ilja** 9. februar: Pysepus 10. februar: Tussi 12. februar: Pusilus 14. februar: Pysepus 15. februar: Monica85 16. februar: itla 17. februar: amiee 19. februar: Nattlys og Mirabella 76 20. februar: imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #1231 Del Skrevet 19. januar 2009 Klokka er halv tolv og alt jeg har gjort i dag (bortsett fra å kle på/gi frokost til lillemannen og sendt gutta av gårde) er å spise frokost. Det blåser så innmari og da blir det så huskaldt at den eneste behagelige plassen var under dyna Men kom meg da endelig opp og det er skremmende å registrere at jeg er trøtt enda Men så fikk lillemannen et aldri så lite raserianfall da vi skulle legge oss i går kveld, noe som resulterte i at samboer'n sov på klappseng inne på barnerommet Ellers hadde det nok blitt lite søvn for makan til sint unge skal man lete lenge etter Jeg har virkelig begynt å forberede meg til fødsel merker jeg. Litt tidligere enn sist, så kanskje det betyr at jeg vet i underbevisstheten at hun kommer før Tør ikke håpe på det da... Har iallefall pakka bagen nesten ferdig og nå driver jeg og plukker frem og vasker det siste babyutstyret. Dessuten har jeg kommandert mamma til å gjøre ferdig hentesettet hun strikker til bittelille I dag skal jeg gjøre fint lite har jeg tenkt. Strikke litt og se Desperate Housewifes kanskje, bare det blir levelig i det ishuset av ei stue vi har for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. januar 2009 #1232 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) kjedelig med raserianfall på lillemann i går kveld Håper han har glemt alt og det går supert i kveld Endret 19. januar 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #1233 Del Skrevet 19. januar 2009 kjedelig med raserianfall på lillemann i går kveld Håper han har glemt alt og det går supert i kveld Tror vi har en sint liten herremann i huset jeg... Han hadde selvsagt sovet alt for lite i barnehagen og var trøtt og grinete nå i ettermiddag. Etter at vi hadde spist var det selvsagt for sent til at han kunne duppe litt så da måtte lillemann og mamma'n bade. Utrolig hvordan det hjelper på humøret altså Men intet godt varer evig og nå har han akkurat sovnet etter å ha rast i en liten halvtime Sinnamannen altså... I kveld skal jeg ikke gjøre noe fornuftig, bortsettfra å strikke en vott kanskje. Strikka en liten rosa en i formiddag og den må jo få seg en partner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 19. januar 2009 #1234 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg tipper den 12:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #1235 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg tipper den 12:) TIPPELISTE 8. februar: Ilja** 9. februar: Pysepus 10. februar: Tussi 12. februar: Pusilus og Mamma1 14. februar: Pysepus 15. februar: Monica85 16. februar: itla 17. februar: amiee 19. februar: Nattlys og Mirabella 76 20. februar: imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #1236 Del Skrevet 19. januar 2009 Og der ligger jammen meg lillemannen og hyler igjen Spørs om det er noe tenner på gang eller noe sånt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #1237 Del Skrevet 20. januar 2009 Med fare for å gjenta meg selv, men jeg er SLITEN... Begynner å bli lei av å ha konstant energiuderskudd og tanken på at det ikke blir så mye bedre etter fødselen er vel ikke akkurat forlokkende Men har faktisk gjort noe i dag da, slik at jeg har en grunn til å være litt utlada mener jeg Vi har fått et nattetroll viser det seg... I natt var han veldig urolig og skrek til flere ganger slik at jeg våkna. Halv tre orket jeg ikke mer og la meg inne hos han. Da ble det stille, helt til ti på seks. Det burde seriøst ikke være lov å våkne så tidlig I går funka det at han fikk låne vekkeklokka og leke med den i senga slik at de stakkars foreldrene kunne få seg en halvtime til på øyet, men ikke i dag nei Fikk han ligge under dyna mi og prate derimot var alt så meget bedre Bortsettfra at jeg ikke fikk sove da :blæ: Klokka ni var vi hos jordmora og selvsagt var den lille supertrøtt og superutålmodig. Kanskje ikke så rart når man absolutt skal opp i otta Uanset sto alt bra til. Urinen negativ, fint blodtrykk, 0-1 på ødem og tøtta ligger fremdeles med hodet nede. Ikke festet seg enda, da... Symfysemålet var også flott, ligger akkurat på den røde streken Etter jordmortimen kjørte vi til byen en times tid unna for å besøke ei venninne som har en gutt på 4 mnd. Siden jeg har bodd så langt unna har jeg ikke fått sett han enda så det var utrolig koselig. Moro med litt venninneskravling også Har ikke vært så mye av det i det siste nei Fikk også kjøpt meg et par ammesingletter på H&M når jeg først var i byen. Håper imidlertid at de krymper noe i tørketrommelen da, for de er litt vide. Men må nesten ha str m hvis jeg skal ha pass til puppene Nå er samboer'n dratt ned på jobb og lillemannnen er puttet i seng, dog ikke uten protester. Men stille nå heldigvis. Pysjbuksa er på og planen for kvelden er å strikke og drikke sjokomelk tenker jeg. Er egentlig ikke så glad i sjokomelk og har ikke drukket det på 10 år minst, men nå Hadde det på samme måte med salami sist svangerskap. Har ikke likt det siden jeg var ungen, men når det ble hadde jeg såååå lyst på det hele tiden (og klarte ikke dy meg heller). Merkelig altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. januar 2009 #1238 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg er også supersliten om dagen, så jeg føler med deg. Synd lillemannen har begynt å våkne om natta da! Hvordan er det å få dem til å sovne igjen når de begynner å bli såpass store? Er det liksom bare å si "nå må du legge deg"? Er noe sånt jeg har innbilt meg om større unger Men nå som jeg begynner å få en ganske stor unge sjøl, begynner jeg å innse at det kanskje ikke er tilfelle Kos deg i kveld, og håper natta blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #1239 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg er også supersliten om dagen, så jeg føler med deg. Synd lillemannen har begynt å våkne om natta da! Hvordan er det å få dem til å sovne igjen når de begynner å bli såpass store? Er det liksom bare å si "nå må du legge deg"? Er noe sånt jeg har innbilt meg om større unger Men nå som jeg begynner å få en ganske stor unge sjøl, begynner jeg å innse at det kanskje ikke er tilfelle Kos deg i kveld, og håper natta blir bedre. En til deg også... Det funker iallefall ikke å si "Lillemannen, nå må du legge deg for det er natta" Ikke enda iallefall. Må stort sett brekke han løs fra sprinklene og stryke han på magen når han ligger nede i håp om at han ikke reiser seg igjen. Er nok viljen som har blitt mer tydelig. Tiden da han lå og pludret når han våknet er definitivt forbi. Nå setter han seg opp med et hyl og da må han opp ASAP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 20. januar 2009 #1240 Del Skrevet 20. januar 2009 Kor gammal har gutten din blitt no? Eg som trudde at det skulle bli så mykje lettare å leggja I. når ho blir større, men det er tydelegvis ikkje sikkert at det blir slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå