Cloudberry Skrevet 19. november 2008 Forfatter #961 Del Skrevet 19. november 2008 Ha en strålende onsdag!! Du er så god Cloudberry! Ha en fin dag! Masse gode til dere også Onsdagen ble helt grei... Hjemmdag i dag da og kunne nok ønsket meg en litt mindre grinete unge med litt mer matlyst. Men, men... Virker som han brygger på noe Ellers har jeg puslet med å pakke inn de siste julegavene og ordnet litt ordnet litt på et album min mormor skal få til jul. Også har lillemannen knust sin første tallerken Satt så fint og spiste tomatbiter og plutselig var han VELDIG ferdig. Samboer'n spiste visstnok bare av plast da han var liten pga samme tendenser. Spørs om det er noen dårlige gener ute og går her Ellerstenker jeg mye på navn for tida. Nesten vanskligere å finne navn når man har en fra før, for da må jo navnene passe sammen. Også kan det ikke ha samme forbokstav som lillemannens og ikke være for likt våre navn. Dessuten er samboer'n veldig opptatt av at navnet ikke kan rime på noe som ungen kan bli mobbet for. Og sånn har vi det gående. Har funnet et navn da, men er veldig usikker altså Crap, må på do IGJEN!!! Kan like gjerne flytte inn der tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 19. november 2008 #962 Del Skrevet 19. november 2008 Ja, dette med navn er ikke enkelt.. Jeg har to barn og navna deres passer ikke sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. november 2008 #963 Del Skrevet 21. november 2008 God fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 21. november 2008 Forfatter #964 Del Skrevet 21. november 2008 Gravid Cloudberry, syk samboer'n og sutrete lillemann er ingen god kombinasjon. Så sliten nå at jeg ikke orker å skrive en gang GOD HELG ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 21. november 2008 #965 Del Skrevet 21. november 2008 Håper helgen blir bra, tross mange dårlige kombinasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. november 2008 #966 Del Skrevet 22. november 2008 God helg til deg også. Håper formen blir bedre i løpet av helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. november 2008 #967 Del Skrevet 22. november 2008 God helg Håper dere alle blir i go´form raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 22. november 2008 Forfatter #968 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Håper helgen blir bra, tross mange dårlige kombinasjoner God helg til deg også. Håper formen blir bedre i løpet av helga! God helg Håper dere alle blir i go´form raskt Kjempehelg :gjeiper: Måtte opp med lillemannnen klokka seks og etterhvert var det min tur til å spy Og bare for å toppe det hele sliter lillemannen med magen og bæsjer hver halvtime. Lover å ta en dagbokrunde straks formen er bedre... Endret 22. november 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. november 2008 #969 Del Skrevet 23. november 2008 Huff huff! God bedring alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 23. november 2008 #970 Del Skrevet 23. november 2008 Ikkje noko kjekt å vera sjuk. Riktig god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 23. november 2008 Forfatter #971 Del Skrevet 23. november 2008 Takker for hyggelige ord Pysepus og Mirabella Cloudberry er tilbake! En sannhet med modifikasjoner, men kvalme og oppkast har iallefall gått over til noe mer influensalignende og det er engang lettere å takle. Man får iallefall i seg mat Samboer'n er også mye bedre så da kan vi vel erklære helga i fra helvette som avsluttet og takk og pris for det :bukke: Lillemannen er riktignok ikke seg selv da. Sutrer og skriker for ingenting og vil ikke spise noe særlig. Veldig slitsomt når foreldrene ikke er i tipp-topp stand. Får håpe det går over. Lagde oss ribbe til middag i dag da Skulle egentlig ha det i går kveld, men formen tilsa at ribbe ikke var et særdeles lurt valg akkurat da. bedre å spise sånn mat når man er sikker på at den holder seg nede i magen Ellers har vi pakket noen esker. Egentlig kunne jeg tenkt meg å pakka ned alt først som sist, men det er jo begrenset hvor lenge vi orker å ha det tomt og ukoselig rundt oss Og helt til slutt; litt for 3. trimester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. november 2008 #972 Del Skrevet 23. november 2008 3. trimester allerede? Skal si tiden bare fyker av gårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. november 2008 #973 Del Skrevet 24. november 2008 Er du i 3. trimester alt synes jo akkurat jeg fant dagboken din her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. november 2008 #974 Del Skrevet 24. november 2008 Er du i 3. trimester alt synes jo akkurat jeg fant dagboken din her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 24. november 2008 #975 Del Skrevet 24. november 2008 Godt å høre at det verste er over nå, bra dere har fått i dere litt ordentlig mat, det hjelper 3. trimester du! Det må jeg si, det har jammen gått fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 25. november 2008 #976 Del Skrevet 25. november 2008 Usj, kjedelig med sykdom!!! Er superforkjøla i dag sjøl, og jeg syns DET er slitsomt.... Ikke lett med navnevalg, nei!! Det var myyye vanskligere enn jeg hadde trodd.... Og sikkert ikke lettere med nummer to, da det nye navnet skal passe til det første barnet!! Lykke til! Og gratulerer med dagen til lillemannen som har passert mens jeg har vært på sykehuset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 25. november 2008 #977 Del Skrevet 25. november 2008 Hæ?! :dåne: 3.trimester?! Nå? Allerede?! Godt å høre formen er litt bedre. Kjedelig å være syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 25. november 2008 Forfatter #978 Del Skrevet 25. november 2008 3. trimester allerede? Skal si tiden bare fyker av gårde Er du i 3. trimester alt synes jo akkurat jeg fant dagboken din her på KG Er du i 3. trimester alt synes jo akkurat jeg fant dagboken din her på KG Godt å høre at det verste er over nå, bra dere har fått i dere litt ordentlig mat, det hjelper 3. trimester du! Det må jeg si, det har jammen gått fort! Hæ?! :dåne: 3.trimester?! Nå? Allerede?! Godt å høre formen er litt bedre. Kjedelig å være syk. Synes ikke det har gått så fort jeg Er jo nesten tre måneder igjen allerede Men med alt som skjer fremover raser nok ukene avgårde. Usj, kjedelig med sykdom!!! Er superforkjøla i dag sjøl, og jeg syns DET er slitsomt.... Ikke lett med navnevalg, nei!! Det var myyye vanskligere enn jeg hadde trodd.... Og sikkert ikke lettere med nummer to, da det nye navnet skal passe til det første barnet!! Lykke til! Og gratulerer med dagen til lillemannen som har passert mens jeg har vært på sykehuset! Forkjøla kan jeg takle, spy derimot... Er fremdeles litt sur for at du ikke fødte på bursdagen til lillemannen jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 25. november 2008 Forfatter #979 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Formen er stigende Sliten og trøtt (as usuall) selv om jeg sov ti timer i natt Starta sent på jobb og samboer'n tok seg av kid og sånn slik at jeg kunne få sove utpå litt. Noen kvalmetokter innimellom, men med stadig lengre mellomrom. Lillemannen som har vært sutrete og nesten ikke har spist i det siste virker bedre også og det hjelper faktiskutrolig mye på mitt humør også :rødme: Det som plager meg mest nå er at jeg har så vannvittig med kynnere, spesielt på kvelden. Vondt å sitte, vondt og stå og det virker som frøkna der inne holder på å sparke seg ut. Skulle ikke forundre meg om en liten fot plutselig stikker ut på sida Har pakket litt i dag også og kosa oss litt sammen. Lagde oss god kveldsmat (inkludert muffins) og så de to siste episodenen av Grey's sesong 4 på dvd... er jo bare tre igjen uansett og vi får vel neppe så mye tid til tv fremover. Merker at jeg blir mer fraværende her på KG ogs, men dere får tilgi meg jeg lover å komme sterkere tilbake Endret 25. november 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 26. november 2008 #980 Del Skrevet 26. november 2008 Merker at jeg blir mer fraværende her på KG ogs, men dere får tilgi meg jeg lover å komme sterkere tilbake No pro bro' Jeg er bare glad for at jeg ikke er den eneste. Det viktigste er at du har det bra! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå