Gjest indiangranny Skrevet 25. mai 2003 #1 Del Skrevet 25. mai 2003 Hei :D Nå er Fredriksatd og andre Østfoldingar på hode grunnet GP,jeg trodde ikke at vi skulle nå så lengt. http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/artikkel?A...EILET/210745220 hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 25. mai 2003 #2 Del Skrevet 25. mai 2003 Fredrikstad lenge leve...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. mai 2003 #3 Del Skrevet 25. mai 2003 jostein var jo kjempe flink da! og blir det seier i kveld over Bærum så blir det virkelig en minneverdig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. mai 2003 #4 Del Skrevet 26. mai 2003 Og hadde jeg ikke rett? Fredrisktad Vant! 4-0 tilogmed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2003 #5 Del Skrevet 26. mai 2003 Altså..det var ingeting på hodet her idag =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. mai 2003 #6 Del Skrevet 26. mai 2003 fredikstad står alltid på hodet! Bare ta en tur utenfor bygrensen å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. mai 2003 #7 Del Skrevet 27. mai 2003 *flirer* *lol* :D Klemz fra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. mai 2003 #8 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg er gift med en innflytter og har fått alle synspungtene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 27. mai 2003 #9 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg er gift med en innflytter og har fått alle synspungtene!! hællæ Liv :D Da håper jæ at du har fått ælle de positive synspunkta see.Fortsett og jangl på vollane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. mai 2003 #10 Del Skrevet 28. mai 2003 Fredrikstad vil vel ikke komme på beina på lenge, tror jeg. Er det ikke GP, så er det fotball, og så kommer kongen (kanskje), og en eller annen kjendis. Som innfytter må jeg bare legge meg flat og si det er ille bra her - særlig om sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. mai 2003 #11 Del Skrevet 28. mai 2003 hællæ Liv :D Da håper jæ at du har fått ælle de positive synspunkta see.Fortsett og jangl på vollane Selvsagt har jeg vist han alle de flotte sidene av byen. Han trives vså godt at han ikke vil flytte(jeg har lyst å bo litt i oslo men det skjer nok ikke! Selv om han pendler til oslo på skole) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 28. mai 2003 #12 Del Skrevet 28. mai 2003 Til Bettie vil jeg si Fredrikstad er bæl bra også har vi de rød og hvite kællar ut på matta tæller. :D Til Liv vil jeg si kos dere i Plankebyen det tar på å pendle til og fra Oslo,håper dere får trukket det fra på skatten det økonomiske strabasene. Oslo er ikke noe å trakte etter savner fødebyen min jeg. :grine: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 29. mai 2003 #13 Del Skrevet 29. mai 2003 Fredrikstad er BEST!!! jeg gleder meg så innmari til å tilbringe nesten tre lange sommermåneder hjemme i Plankebyen.( by the way, bør vi ikke kvitte oss med det navnet snart? det er jo ikke mye til plankeby lenger...). samme hvor lenge jeg bor hjemmefra tror jeg nok alltid fredrikstad vil være hjemme innlandet er nok ikke noe for meg i lengden. jeg trenger sjø og måker og brygge med kald pils... huff, nå lengter jeg bare hjem. men om en uke er jeg der igjen. Gratulerer Jostein med seieren!! jeg synes det er kjempemoro å se at mange nå sier de liker sangen og at han var flink. da den norske finalen gikk av stabelen var det ikke mange som hadde noe positivt å si nei! men jeg har trodd på han hele veien jeg! så det så!!! :D klemmer Lemoni* (ekte fredikstad-jente!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. mai 2003 #14 Del Skrevet 30. mai 2003 Når lemmene faller på Flora og stoler og bord settes frem. Når finger'n kan stikkes i jorda og trekkfuglene kommer hjem. Da ligger du snart utmed Søster og fisker og gjør som du løster. Takk, kjære Trægde, for høytrykk i kø borte er kulde og holke og snø. Sommer'n er herlig i Fredrikstad når du bare kan tælle og vele omkring. Du føler deg oppstemt og sjeleglad som en skreddersydd scoring fra'n FFK-ving. Å sludre en samtale på byens torv ta båten til Strømstad og der käka korv. Ja, da har du det bra, og det skal du ha i Fredrikstad. Å sitte på brygga med reker og tenke på slett's ingenting. Det krittes opp paradisstreker og småjentene slår på ring. Ved Tollboden sparker no'n gutter og vintern er best når den slutter. Kjenn at det dufter av nystekt makrell, deilig er kortermet til sent på kveld. Sommer'n er herlig i Fredrikstad når du bare kan tælle og vele omkring. Du føler deg oppstemt og sjeleglad om det kommer en Sarping det gjør ingenting. Du treffer en kjenning og slår av en prat, du ligger på svaberget brunstekt og lat. Ja, da har du det bra, og det skal du ha i Fredrikstad I gågata surrer det stemmer og du er en røst iblant dem. Se jordbæra koster en femmer kjøp fløte og ta med deg hjem. Det døses på benker i parken, og kjærlighet risses i barken. Ikke no' sted er det finere nå kom og se selv, det er lett å forstå. (at) sommer'n er herlig i Fredrikstad når du bare kan tælle og vele omkring. Du føler deg oppstemt og sjeleglad og at ferja har stanset det gjør ingenting. Spis middag i friluft og smak nypotet, kjøl ned med no' kaldt hvis en dag blir for het. Ja, da har vi det bra, og det skal vi ha i Fredrikstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 30. mai 2003 #15 Del Skrevet 30. mai 2003 Selv en innflytter som meg, har lært den der, ja.... Koselig sang, forresten, og ikke det minste patriotisk...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2003 #16 Del Skrevet 30. mai 2003 og jeg som er inventar i denne byen og har tilbrakt mine 22 år her vil helst unngå høre den *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. mai 2003 #17 Del Skrevet 31. mai 2003 har hatt den sangen på hjernen i hele dag.. typisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå