Gå til innhold

Rema 1000 samme pris på lett-produkter og vanlige?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og min mann var idag på Rema 1000, vi har det siste året eller så handlet der en del, fordi de, som svar på KIWI's momskutt, lanserte at de skulle ha lik pris på "originale" produkter og lett-produkter.

Men idag reagerte jeg på at et av disse produktene ikke hadde lik pris, og jeg hadde tenkt å kjøpe det der nettopp fordi det kom til bli mye billigere.

Men da jeg spurte en ansatt om det var feil priset, ble jeg møtt med "Nei, da må du blande, dette er min butikk, og det har jeg aldri hørt om!?".

Men vi husker da vitterlig kampanjen på tv og i aviser begge to! Må da være flere enn oss som husker dette?

Hvis du husker dette, vil jeg gjerne at du svarer på tråden, siden jeg har lyst til å sende mail til Rema 1000 og uttrykke min irritasjon, og vil da legge ved en link som viser at det ikke bare er vi som husker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri hørt.....

Skrevet

Jeg har også hørt om dette. Men de har ikke hatt samme pris på noen av de Remabutikkene jeg har vært på.

Gjest Gjest TS
Skrevet
Det har jeg aldri hørt.....

Fant en link her: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=155343

Men i reklamen ble det fremstilt som at det skulle være alle lett-produktene...

Husker det spesielt fordi jeg på den tiden jobbet på et lager som solgte produkter til bl.a Rema. Vi kjørte ut ekstra masse av de sukkerfrie variantene våre den periodene fordi de skulle koste det samme.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har også hørt om dette. Men de har ikke hatt samme pris på noen av de Remabutikkene jeg har vært på.

Neivel? Tror at her hos oss koster det det samme for skinkeost og magerost i alle fall, men da jeg skulle kjøpe Rett i koppen kakao uten sukker, som er urimelig mye dyrere enn originalen, så var det fortsatt stor forskjell.

Synes uansett det var tett og merkelig at butikkeieren var så overlegen på det på meg, og ikke ANTE hva jeg snakket om! :kjefte:

Skrevet

Nå har jeg ikke sjekket alle lett-produkter da. Men de jeg har sett på har hatt forskjellig pris...

Skrevet

Jeg handlet en periode på Rema nettopp pga dette. Jeg irriterte meg ofte at lightprodukter kostet mer.

Hvor det har blitt av dette har jeg ingen aning om. Kanskje det bare var et stunt?

Jeg syns det er blitt dyrt på Rema nå.

Gjest Gjest
Skrevet

Ehm. Det stod da ingn steder i reklamen at dette gjaldt utvalgte produkter. Tror jeg må grave fram noe av dette her og kanskje ta det videre.

Skrevet

I artikkelen det linkes til står det at de senker prisene på 33 produkter, hvorav en del av dem er ketchup, sjokoladepålegg og saft.

33 produkter er vel en ganske liten andel av alle lett- og magerproduktene som finnes ?

Skrevet

Ja, står i artikkelen at det er 33 produkter, men på reklamekampanjen ble det, synes vi i alle fall, fremstilt som at det skulle gjelde alle lettprodukter...

Skrevet

Husker dette godt, og jeg sjekket alle lett-produktene jeg bruker i tiden rett etter at de reklamerte med det. Og for de produktene stemte det ihvertfall at lett-produktene var like, og i flere tilfeller, faktisk billigere enn de vanlige produktene. Mener det fremdeles er slik her jeg bor, men kan ikke si det 100% sikkert...

Gjest rema av å til
Skrevet

Kjøper ikke veldig mange lettprodukter, men la merke til at de i alle fall på Rema 1000 her hadde samme pris på vanlig leverpostei og mager leverpostei fra Gilde :) Dette er i Trondheim. Men her er det vel stor konkurranse innad i Remabutikkene, og en hvis sjef som kan stikke innom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...