Gå til innhold

Menn som ikke er redd for snille piker....

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg tror glamourgirl er mest oppfatt av oppmerksomhet og beundring fra forskjellige menn, derfor har hun ikke slått seg ned med en fast mann. Virker som en kvinnelig player, det er turn-off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

må flire litt jeg, over både tankene dine (fordi jeg kjenner dem godt igjen) og over reaksjoner her.

Og må si, det er latterlig hvor ille det skal taes opp at en kvinne faktisk er fornøyd med hvordan hun ser ut og er... da er man både det ene og det andre.

Jeg vil si meg enig med det du har sagt tidligere, at det å være fornøyd med seg selv, både hvordan man ser ut og hvordan man er, tror jeg er noe som kommer med alderen.

Utover det, jeg skjønner heller ikke hvorfor du er singel glammysnuppa, og jeg tror ikke det FINNES noen logisk grunn som du eller andre her kan komme frem til som forklarer hvorfor heller.

Det finnes utrolig mange single kvinner (og menn) her ute, både vakre og smarte, som har alle de mest vidunderlige sider og kvaliteter, du og jeg er to av dem *blunker*

vi er ikke single fordi vi er for pene, for snille, for enkle eller for noe annet, vi er single fordi vi ikke enda har møtt den ene som er RETT. Den ene som vi forelsker oss hodestups i og som forelsker seg tilbake.

Jeg sitter ikke helt i samme stolen som deg, selv om jeg gjør meg mange av de samme tankene som deg, men jeg må bare innrømme at det nok oftest er jeg som trekker meg når det kommer til mannfolk, så her ligger største årsaken i at JEG ikke har funnet en jeg føler er rett enda.

Likevel blir jeg oppgitt til tider, hvorfor?

Jeg er fornøyd med slik jeg ser ut (det kan helt klart variere, men gjør det ikke det for alle da?), jeg ser ut slik JEG er ment å se ut. Jeg er fornøyd med slik jeg er som person, fordi jeg er slik jeg er ment å være. Har det godt i livet mitt, er aktiv nok men også fleksibel nok til å prioritere tid med en potensiell når jeg treffer noen. Likevel blir det alltid litt slik at når jeg faller for noen, så er det ikke gjengjeldt, og når noen faller for meg, er det heller ikke gjengjeldt.

pokkers så urettferdig, men sånn har det nå vært hittil ihvertfall.

Jeg tror ikke noe på at du må endre deg for å passe til en mann, at vi endrer oss igjennom livet er helt normalt, og det gjør både du og jeg, men det er endringer som kommer naturlig i livet vårt, ikke fordi vi prøver å tilpasse oss hva andre vil ha.

Selv har jeg prøvd å tilpasse meg hva andre vil ha i mange år, det har ikke akkurat gjort ting noe bedre, så nå jobber jeg meg vekk fra det, og fokus er faktisk BARE på hvordan jeg er, ikke hvordan andre synes jeg skal være. Om det gjør at mange synes jeg er sånn og slik, så dem om det, da er de ikke ment i livet mitt.

nå skravler jeg mye her ser jeg... hihi.. har egentlig ikke tid til det, men jeg skjønner deg så godt Glammy, og siden jeg faktisk kjenner deg, vet både hvordan du ser ut og hvordan du er, så stiller jeg meg like uforstående til din singelhet jeg som du, og vet at det kun er fordi du ikke har møtt den rette enda.

Fortsett å vær glad i hvordan du ser ut, for du SER bra ut! Og det er ikke en ting i verden som er galt med å være fornøyd med hva man ser i speilet. Og, det å være fornøyd med hvordan man ser ut, betyr på ingen måte at man mener seg bedre en andre. Andre ser nemlig bra ut de og, de ser ut som seg, du ser ut som deg.

Men, en ting jeg kan gå med på, du har ett utseende som er litt missvisende i forhold til din personlighet! DET kan være ... tja, forvirrende?

du ser ut som sex, men er en seriøs og skikkelig kvinne, med både myke og sterke kvaliteter. Utseendet ditt kan nok kanskje tiltrekke seg feil mennesker ja, og kanskje .. ikke skremme, men virke litt utrygt, på en med de samme kvaliteter som deg?

Men, det gir på alle mulige måter spenning og mystikk, som flere har nevnt på... om de du treffer velger å tørre bli bedre kjent.

nå må jeg løpe i dusjen, men ta godt vare på deg selv snuppa, vær deg selv og vær glad i deg selv slik du er, for du er ett kupp, for en.

glad i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Takk Aline! Du er nå litt gild... :rødme:

Ser ut som sex, gleder meg til å se reaksjonene på den :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Aline! Du er nå litt gild... :rødme:

pfft.. "litt gild".... LITT glammy? jeg er masse gild skal jeg si deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Litt gild er et himlanes gildt kompliment når det kommer fra en sørlending, skal jeg si deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt gild er et himlanes gildt kompliment når det kommer fra en sørlending, skal jeg si deg...

ok da, får vel ta til takke med litt gild da... *gjeiper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite apropos til det Aline skriver: Bare kom på ei jente jeg kjente som klippet seg pinkort. Hun så bra ut både med langt og kort hår, og kledde begge deler veldig godt, og var nok en attraktiv og pen jente uansett svies. Poenget mitt er at jeg husker hun selv fortalte at hun merket at hun tiltrakk seg en helt annen type menn med kort hår enn med langt. Mener ikke at du skal teipe puppene eller barbere av deg håret, men det kan jo være at utseendet ditt er et "drawback" i forhold til de menn du ønsker deg, at det gjør ting vanskeligere for deg i innledningsfasen og at det kan hende noen menn går forbi deg fordi de "dømmer deg" på grunn av utseendet ditt og at det kanskje blir feil hvis utseendet ikke "matcher" med personlighet eller hvilke mål du har med livet?

Men om det skulle være slik, så vil jo ikke det gjelde for menn som blir kjent med deg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hm... Noterer... Jeg har nok blitt meg det mye mer bevisst også. Blitt mer avslappet.

Traff nettopp en kamerat som kommenterte at jeg så freshere ut med mindre sminke, og jeg som alltid har trodd at jeg brukte lite sminke... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke lese alle ti sidene dine Glammy, men skummet gjennom noen av innleggene. Trenger ikke heller, for denne situasjonen kjenner jeg veldig godt til..

Det tror jeg du vet også :)

Bare ville si at jeg HEIER på oss flotte damer, ressurssterke og pene, med gode sosiale antenner og et rikt liv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg generaliserer en smule MEN menn er enkle sjeler - ser de en dame "som oser sex" så tenker de ikke på et seriøst forhold med henne, men mer at de vil ha henne som elskerinne. Dette er jo FØR de blir kjent med vedkommende så vil de kanskje finne ut at hun er smart, morsom +++ og kan egne seg til noe mer langvarig.

Jeg vet ikke om de mennene du har truffet som har sagt de bare vil ha deg som elskerinne har vært i forhold e.l. eller om de faktisk er single som leter etter noe langvarig men som mener du ikke egner deg til det. Hvis det er det siste så kan det jo være en god i de å gå med på å være "elskerinne" for en stund så kan det jo vise seg at det blir til noe mer ?

Man skal vel tenke litt på at det inntrykket man gir folk er jo det som vil sette seg. Kanskje litt drøyt å gå uten sminke og grilldress - men er kanskje noe man kan tone ned litt ? Eller så må man innfinne seg med at folk kan oppfatte en feil til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

At jeg oser sex, det kan jeg ikke tro stemmer... Jeg kler meg klassisk, og ikke utfordrende, bruker moderat med sminke osv...

Til spørsmålet ditt ang elskerinne, så er det menn i forhold som har foreslått det, noe som ikke er aktuelt for meg.

På sett og vis er det vanskelig å tone ned det som er meg... For det som reageres på er jo størrelsen på lepper, øyne og pupper, og det kan jeg ikke gjøre så mye med... SÅ ja, jeg har vel infunnet meg med at jeg ikke nødvendigvis gir det inntrykket jeg er, faktisk...

*tenker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal vel tenke litt på at det inntrykket man gir folk er jo det som vil sette seg. Kanskje litt drøyt å gå uten sminke og grilldress - men er kanskje noe man kan tone ned litt ? Eller så må man innfinne seg med at folk kan oppfatte en feil til å begynne med.

dama klarer å se ut som sex selv totalt blottet for sminke og i shabby treningsdrakt, så det er nok bare å innfinne seg med at folk kan oppfatte ting feil i starten ja. :)

At jeg oser sex, det kan jeg ikke tro stemmer... Jeg kler meg klassisk, og ikke utfordrende, bruker moderat med sminke osv...

Til spørsmålet ditt ang elskerinne, så er det menn i forhold som har foreslått det, noe som ikke er aktuelt for meg.

På sett og vis er det vanskelig å tone ned det som er meg... For det som reageres på er jo størrelsen på lepper, øyne og pupper, og det kan jeg ikke gjøre så mye med... SÅ ja, jeg har vel infunnet meg med at jeg ikke nødvendigvis gir det inntrykket jeg er, faktisk...

*tenker*

tja, vil ikke si du oser sex, du SER ut som sex.... vet ikke hvordan jeg skal forklare det, og det er IKKE negativt, men kanskje litt ... kronglete?

Som du sier så er det størrelse og plassering som skaper inntrykket, så du kan ikke gjøre noe med det. Du kler deg helt fint og om jeg hadde kledd meg i dine klær og med din sminke, så hadde jeg ikke sett sex ut likevel.

Av og til er det nok dessverre litt dumt å ha det slik, men jeg synes likevel det er mest positivt med det. Ihvertfall for deg.. *fniser* jeg må ha en god dag for å føle at jeg får særlig oppmerksomhet fra det annet kjønn når vi er på tur sammen. ;)

jeg synes forøvrig du har ett glimrende utseende, og en strålende personlighet, og holder meg til det at eneste grunn til at du fremdeles er singel, er fordi du rett og slett ikke har møtt den rette enda.

du er som du er ment å være, og den som er rett for deg, liker deg slik du er. (det er ihvertfall det jeg sier til meg selv... hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må vel finne den rette mannen som ikke lar seg skremme/vippe av pinnen av utseendet.

Han advokaten som ble nevnt som en blind-date - han bør du jo møte.

Olaf Thommessen kunne du prøve å kapre hvis han ikke allerede er det.

Erik Thorstvedt kan du lett danke ut kona til - han er jo snasen.

Så er det vel sikkert mange andre også !!! :jepp:

Nå nevnte du vel at du hadde prøvd nett litt men hva med å ta opp det litt. Der kan du lage en profil uten bilde hvor de kan bli kjent med DEG først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Prøver jeg meg på Torstvedt får jeg en fiende for livet, og jeg snakker ikke om kona hans :fnise:

Men mennene du nevner der, er helt klart menn jeg syns er tiltrekkende, advokaten har jeg ikke truffet enda, hm... "CYPREEEEEEEEEEEEESSSS!"

Nett uten bilde? Hm... Har prøvd det, og da blir man bortvalgt med en gang... Eller? Menn, hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Prøver jeg meg på Torstvedt får jeg en fiende for livet, og jeg snakker ikke om kona hans :fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glamourgirl, punkyB og aline: Hvor er det dere innfinner dere?

utdyp?

skjønner at du ikke er enig i hva vi sier, men fint om du kan fortelle HVA du er uenig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nett uten bilde? Hm... Har prøvd det, og da blir man bortvalgt med en gang... Eller? Menn, hva mener dere?

Da tror jeg allerede der du har truffet på feil type menn hvis de ikke gidder å skrive med deg uten bilde. Nå tror jeg nok de fleste ønsker bilde forh. raskt men noen ord burde en grepa mann kunne utveksle først.

Jeg tenkte at du skulle gjerne finne en med bilde selv slik at du vet du liker det.

Hvis du presenterer deg selv i profilen med noen ord - hvor du også skriver at utseende er bra men ikke det eneste som betyr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensgutt

Charlotte kan vi ta oss av, det er ikke noe problem :ler:

Jeg er tilbøyelig til å være enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...