Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på en (bursdags)pakke som er bestilt fra Oslo (bor i nord). Når jeg prøver å søke opp med sporingsnummeret så kommer det opp dette :

01.07.08 19.31 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

30.06.08 16.46 INNLEVERT POSTKONTOR 2010 STRØMMEN

Dvs at pakken har ligget "i ro" på post-terminalen siden den 1.juli. Noen som kan tenke seg hvorfor? Og når blir den sendt videre? *utålmodig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg venter på en (bursdags)pakke som er bestilt fra Oslo (bor i nord). Når jeg prøver å søke opp med sporingsnummeret så kommer det opp dette :

01.07.08 19.31 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

30.06.08 16.46 INNLEVERT POSTKONTOR 2010 STRØMMEN

Dvs at pakken har ligget "i ro" på post-terminalen siden den 1.juli. Noen som kan tenke seg hvorfor? Og når blir den sendt videre? *utålmodig*

Jeg jobber i posten, og jeg har faktisk vært ute for akkurat det samme. Sendte en pakke for en uke siden, og siste spor er videresendt oslo 1.7. Min pakke skulle fra Stavanger til Alta, noe som normalt tar ca 4 dager. Jeg ringte kundeservice idag, og hun kunne i alle fall spore videre at pakken hadde blitt sendt nordover, så vi ble enig om å se det an et par dager til. Så jeg drøyer det til onsdag, skjer det ikke mer innen da, ringer jeg igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...